TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360592 Teme od strane 24619 Članovi Poslednji član: milicaa_o

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 04, 2020, 04:01:28 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Dekstroza  (Pročitano 4982 puta)
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9029


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #7 poslato: Avgust 07, 2014, 12:39:08 pre podne »

Da li bi uzimao nju samu ili sa npr. whey proteinom?

Prosti ugljeni hidrati posle treninga, naravno "ograniceno" mogu ti dati skok insulina dovoljan da potera "brze" aminokiseline iz nekog suplementa (whey izolat, bcaa, glutamin) tamo gde treba...ali ne vise od 30 gr dex., a tu je i popuna glikogena...
« Poslednja izmena: Avgust 07, 2014, 12:41:38 pre podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
semi-pro
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 693

« Odgovor #6 poslato: Avgust 07, 2014, 12:31:10 pre podne »

znaci, ako unosimo dovoljno slozenih uh, nema potrebe piti dextrozu nakon treninga?
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9029


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #5 poslato: Avgust 06, 2014, 11:03:10 posle podne »

Inace, glukozu, tj. dekstrozu nazivaju i grozdjani secer, tako da ti eto prvog i najboljeg sinonima za voce koje je izvor glukoze...bilo presno, bilo suvo...tu je glukoza :D

"Sadržaj glukoze u svezem grozdju je oko 7,35%, a u solarno-susenom sadrzaj glukoze je oko 32,945%"...
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #4 poslato: Avgust 06, 2014, 06:58:05 posle podne »

Ako unosis dovoljno slozenih ugljenih hidrata u toku dana,koji ce deponovati glikogen u jetri i misicima,nema potrebe za dekstrozom,osim ako su ti treninzi sa opterecenjem visoko intezivni da onda moras da uneses do 30g nakon treninga ili ako trcis visokim intezitetom da prelazis anaerobni prag I kao gorivo primarno trosis glikogen!
Sačuvana
StormRider92
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 146

« Odgovor #3 poslato: Avgust 06, 2014, 05:31:53 posle podne »

Pa koristio bih je samo posle trcanja i eventualno posle napornog treninga u teretani.Ali za sada samo posle trcanja :)
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9029


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Avgust 06, 2014, 01:57:13 posle podne »

Vidi, kartka napomena...glukoza i dekstroza su isto...inace, svaki ugljeni hidrat koji uneses u toku dana, tvoje telo preradi na nivo glukoze, tj. dekstroze...bilo da se radi o fruktozi, saharozi( kristal seceru), laktozi( mlecnom seceru), skrobu...tako da...koja je svrha upotrebe dekstroze kod tebe?

Sta ti je cilj?
Sačuvana
StormRider92
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 146

« Odgovor #1 poslato: Avgust 06, 2014, 01:42:28 posle podne »

Zanima me u kojim namernicama se nalazi dekstroza.Hteo bih da je unosim prirodnim putem,kroz voce ili drugi vid ishrane,a ne da je kupim u prodavnici zdrave hrane.Hvala Vam unapred.
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.092 sekundi sa 18 upita.