TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373936 Teme od strane 24796 Članovi Poslednji član: VNT

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Avgust 06, 2021, 01:28:53 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Sagorevac ili neka druga kombinacija?  (Pročitano 7440 puta)
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9519


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #34 poslato: Septembar 07, 2014, 05:39:10 posle podne »

Miki, da ponovimo, 2-2,5 gr proteina po kg( naravno koliko si u mogućnosti), unos hidrata mora da ti bude bar 2:1 u korist hidrata, ali sam moraš da proceniš tu neku granicu "zamašćivanja"( kod pojačanog unosa hidrata)...zato polako, sistematski...
Sačuvana
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #33 poslato: Septembar 07, 2014, 04:52:23 posle podne »

Možeš probati i da blenduješ ovsene, da bi lakše uneo veću količinu. Ja tako radim kada žurim nekuda ili me mrzi da spremam. Doduše, izblendujem ih sa wheyom ali srž cake ostaje isti. :D
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #32 poslato: Septembar 07, 2014, 04:49:15 posle podne »

Ok, jasnije mi je sada. Nemoj ni da razmišljaš o suplementima u fazi kada si tanak s novcem. Pirinač nije skupa stavka, a jedan od glavnih izvora UH: Ovsene su, takoĂ°e, tu negde po ceni, nisu ni one skupe. Krompir je jeftiniji ali i ima znatno manje UH.

Sve u svemu, po ceni nekog od onih gejnera, možeš kupiti znatno više kalorija.
Da, to sam i shvatio, pa sam zato odustsao :D
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #31 poslato: Septembar 07, 2014, 04:47:39 posle podne »

Ok, jasnije mi je sada. Nemoj ni da razmišljaš o suplementima u fazi kada si tanak s novcem. Pirinač nije skupa stavka, a jedan od glavnih izvora UH: Ovsene su, takoĂ°e, tu negde po ceni, nisu ni one skupe. Krompir je jeftiniji ali i ima znatno manje UH.

Sve u svemu, po ceni nekog od onih gejnera, možeš kupiti znatno više kalorija.
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #30 poslato: Septembar 07, 2014, 04:45:52 posle podne »

Miki najjednostavnije...ubaci krompir, pirinač, ovsene...to je bar dostupno...dovoljno hidrata je osnova "očuvanja" postojeće i nadogradnje " nove" mišićne mase...dakle, "jedi" složene hidrate da ne bi upao u katabolizam, "jedi" hidrate da bi "rastao"...najbolja zaštita od mišićnog katabolizma - DOVOLJNO SLOŽENIH UGLJENIH HIDRATA!  ;D
Ocigledno ih nisam unosio dovoljno. Sada cu jos da povecam :D
Nekih 300, 400 bi trebalo dnevno, ili jos vise? A da, jos nesto, da li bi kreatin nesto mogao da pomogne celoj mojoj prici, posto imam dosta aktivnosti, poso, teretana, i veliku potrosnju, a poprilicno je jeftin/isplatljiv?
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9519


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #29 poslato: Septembar 07, 2014, 04:44:04 posle podne »

Miki najjednostavnije...ubaci krompir, pirinač, ovsene...to je bar dostupno...dovoljno hidrata je osnova "očuvanja" postojeće i nadogradnje " nove" mišićne mase...dakle, "jedi" složene hidrate da ne bi upao u katabolizam, "jedi" hidrate da bi "rastao"...najbolja zaštita od mišićnog katabolizma - DOVOLJNO SLOŽENIH UGLJENIH HIDRATA!  ;D
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #28 poslato: Septembar 07, 2014, 04:33:33 posle podne »

Imaš problem sa apetitom ili su te neke druge stvari sprečavale da unosiš dovoljno kalorija? Ako je apetit, onda je nezgodno, mora se čovek snalaziti na raznorazne načine da ugrabi svaku moguću kaloriju.
Ma imam apetita, samo nemam dovoljno novca... Trudio sam se da korigujem ishranu, izbacio lose stvari, ali sve to puno kosta. Imam 5 obroka, svaki obrok proteine( za koliko imam), ujutru i preko dana hidrate, zdrave masti. Ali sve to ispadne oko 2000, 2500 kalorija, a imam jako veliku potrosnju, plus hocu da nabacim masu, pa sam jos u deficitu, umesto suficitu. I umesto da se ugojim, ja sam jos dodatno smrsao :(
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #27 poslato: Septembar 07, 2014, 04:29:17 posle podne »

Imaš problem sa apetitom ili su te neke druge stvari sprečavale da unosiš dovoljno kalorija? Ako je apetit, onda je nezgodno, mora se čovek snalaziti na raznorazne načine da ugrabi svaku moguću kaloriju.
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #26 poslato: Septembar 07, 2014, 04:24:14 posle podne »

Pa, ako ti je fali 1000 kcal, koliko si rekao, to ti je oko 250 g gejnera dnevno. To bi ti bio slučaj, manje više, sa bilo kojim gejnerom. Dakle, treba da pokušaš da još malo kalorija nadomestiš preko hrane, pa će ti i potrošnja gejnera biti manja. :)
Pa da, planiram da povecam unos hidrata, dosta sam izgubio na kilazi :/
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #25 poslato: Septembar 07, 2014, 04:20:13 posle podne »

Pa, ako ti je fali 1000 kcal, koliko si rekao, to ti je oko 250 g gejnera dnevno. To bi ti bio slučaj, manje više, sa bilo kojim gejnerom. Dakle, treba da pokušaš da još malo kalorija nadomestiš preko hrane, pa će ti i potrošnja gejnera biti manja. :)
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #24 poslato: Septembar 07, 2014, 04:14:35 posle podne »

Nema na čemu. :)

Za koji ćeš se odlučiti i kako planiraš da ga koristiš?
Razmisljao sam se za Myo max, ali kada sam se preracunao, to bi mi trajalo samo nekih 8 dana? Onda sam se predomislio jer mi je mnogo da dam 3000 za nedelju dana :D
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #23 poslato: Septembar 07, 2014, 04:00:21 posle podne »

Nema na čemu. :)

Za koji ćeš se odlučiti i kako planiraš da ga koristiš?
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #22 poslato: Septembar 06, 2014, 10:53:50 posle podne »

Moze li neki link, posto sam poprilicni lajk sto se tice suplemenata :D
Izvini na mucenju i hvala na pomoci :)

Ma, nikakav problem. :)

MyoMax: http://www.pansport.rs/Pove%C4%87anje-telesne-tezine-/-misi%C4%87ne-mase/SN072-MyoMax-Gain.html
Volumass 35: http://www.pansport.rs/Pove%C4%87anje-telesne-tezine-/-misi%C4%87ne-mase/SN070-Volumass-35.html


Hvala ti puno :)
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20574


Pansport
« Odgovor #21 poslato: Septembar 06, 2014, 10:47:57 posle podne »

Moze li neki link, posto sam poprilicni lajk sto se tice suplemenata :D
Izvini na mucenju i hvala na pomoci :)

Ma, nikakav problem. :)

MyoMax: http://www.pansport.rs/Pove%C4%87anje-telesne-tezine-/-misi%C4%87ne-mase/SN072-MyoMax-Gain.html
Volumass 35: http://www.pansport.rs/Pove%C4%87anje-telesne-tezine-/-misi%C4%87ne-mase/SN070-Volumass-35.html

Sačuvana
Kile013
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42


« Odgovor #20 poslato: Septembar 06, 2014, 09:58:05 posle podne »

Nekih 30-40minuta je ok? A sta mi savetujete od suplemenata?
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.289 sekundi sa 26 upita.