TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 354454 Teme od strane 24510 Članovi Poslednji član: Pariz

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 16, 2019, 05:27:18 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 [3] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: pomoc oko suplemenata, savet oko ishrane  (Pročitano 6389 puta)
Safirra
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13


« Odgovor #1 poslato: Februar 14, 2015, 06:28:04 pre podne »

Pozzz, imam 30g visok sam 198cm i imam 107kg. E sad, pre mesec-dva dana sam imao tipa 115kg i ocajne spojlere sa strane i naravno stomak ali sam nekako uspeo da skinem nekih7-8kg (teretana,trcanje) ali i dalje imam visak na stomaku i sa strane. Inace  brzo dobijam ili gubim kilograme. Primera radi za dve nedelje sam u stanju da nabacim 5kg ili da izgubimo mozda isto toliko, valjda mi je metabolizam takav, ni sam nisam siguran vise.
 Elem,krenuo sam aktivno u teretanu pre 2 meseca  i osecam se izvanredno,ko iz mladjih dana 16-17god kad sam se ludo lozio na misice,trbusnjake etc etc. Moja sreca ili neserceca je to sto napredujem neverovatno brzo u svakom pogledu, gubljenje tezine,dobijanje tezine,napredovanje u teretatni konkretno kilaza kojom radim se stalno povecava brzo a broj ponavljanja ostaje isti....genetika valjda. Evo ukratko kako izgledaju moji treninzi a i ishrana:

Ponedeljak :  Grudi - Triceps
Utorak :       odmor
Sreda :        Ledja - Biceps
Cetvrtak:      odmor
Petak:         Ramena
Subota:       Noge
Nedelja:      odmor
 - 3 vezbe 4 ponavljanja 12-10-8-6 ili 4 vezbe 3 ponavljanja 12-10-8   kombinujem ova dva,kilaza uvek ide gore pa makar to bilo i samo 2 kg :)
Tu su skoro uvek trbusnjaci, retko kad promenim redosled ramena-noge zavisno od toga koliko sam bio aktivan tog dana.

Ishrana: pod uslovom da ustanem na vreme i lezem na vreme.
1.obrok Ovsene pahuljice,jaja 4-5cela uglavnom posto nemem problema sa holesterolom,jogurt
2.obrok Piletina (belo meso, bataci bez kozice), pirinac, bareno mesano povrce
3.obrok (tipa 2 sata pre treninga) Teletina ili svinjetina bez imalo slanine ili pasulj,pirinac, kuvani krompir, neka salata
4.obrok (posle treninga) Riba ili belo meso,2-3belanca,1celo jaje,domaci mladi sir + casa/dve sirutke (kupujem od istog coveka koji mi prodaje mladi sir, prokuvam i cuvam u frizideru)
5.obrok (pre spavanja) opet parce sira,bademi ili orasi zavisi sta imam tipa jedna saka
Uvek se izmedju obroka nadje koja jabuka,pomorandza, limun (sa sve koricom verovali ili ne - habit iz vojske),dosta tecnosti, domaci sokovi kupina/borovnica,kompot od kajsije/kruske/kupine/maline/borovnice/visnje - ne preterujem obecavam :P
 
 Ukoliko to ne ispostujem-prespavam recimo ostajem bez obroka bukvalno.Ne praktikujem da jedem mnogo kasno tipa posle 9-10 kako bi nadomestio mozda izgiubljene obroke. Al uglavnom u poslednje vreme vodim racuna o ishrani i spavanju.


E sad zanima me svako misljenje o treninzima i ishrani.Sta bi menja li, sta bi dodali/oduzeli?
Moj cilj je da skinem jos to malo viska sa stomaka i sa strane i da nabacim jos misica,dakle mase. Da bi imali predstavu reci cu da ja sa mojih 198cm ako imam izmedju 95 i 100kg izgledam mrsavo.U to sam siguran jer sam pre tipa par godina imao 93kg izgledao sam ocajno, tanke rukice, glava ko lobanja prekrivena samo kozom..ma uzas.. Postovacu ovih dana slike kako trenutno izgledam cisto da bi imali predstavu.

Suplementi!  NIkad do sada nisam nista koristio,bukvalno. Imam neku predstavu sta je sta i kako funkcionise zahvaljujuci vasem forumu prvenstveno. Tako da mi je tu potrebna preporuka.
Razmishljao sam o sledecem: Iso Whey protein, BCAA ,L-Carnitine ili neki Fat burner, Creatine Monohydrate (ili onaj drugi ne secam se tacno naziva...Alkalin ili tako nesto), Omega 3. E sad, kako sta i kada uzimati? DAl je pametnije prvo "burnovati" visak masti kako tako pa onda udri na masu ili obratno? Ili cak mozda i jedno i drugo istovremeno uz adekvatnu upotrebu suplemenata i mozda korigovanu ishranu?

Cenim svaki predlog i svaku pomoc :)
Unapred Hvala,

« Poslednja izmena: Februar 28, 2015, 05:23:20 pre podne od strane Safirra » Sačuvana
Stranice: 1 2 [3] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.086 sekundi sa 18 upita.