TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396161 Teme od strane 25011 Članovi Poslednji član: Milenatcblg

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 14, 2024, 04:06:34 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: 23 kg manje, 45 god  (Pročitano 776 puta)
vuk9
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 100


« Odgovor #9 poslato: Septembar 17, 2023, 08:51:06 posle podne »

То за сокове знам, само воду и то је то.
Мени је већи проблем време него да се држим правила.
Мислим на ону мешавину из здраве хране, нема шећера и кандираног воћа.
Мада најмањи проблем да ја направим мешавину, додајем голице, сунцокрет и суво грожђе.
Зелена салата углавном.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6203


« Odgovor #8 poslato: Septembar 17, 2023, 02:10:58 posle podne »

Za večeru možeš recimo piletinu i neku salatu. Probaj da nađeš koje ti povrće najviše odgovara.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6203


« Odgovor #7 poslato: Septembar 17, 2023, 02:07:43 posle podne »

Što se tiče gotovih muslija, to nije dobro rešenje. Svi sadrže dodati šećer. Samo onu kombinaciju koju sam napraviš. Znači pomešaš samo ovsene sa nekim suvim voćem, ali i to ne treba preterarti, jer je dosta kalorično. Pošto su ti ovsene dosadile, onda možeš i drugo nešto za doručak. Jak doručak je uvek preporučljiv, kao što su jaja i sir.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6203


« Odgovor #6 poslato: Septembar 17, 2023, 02:04:45 posle podne »

Ishrana, biću iskren, bez belog brašna i šećera, to je osnov, za dalje kako mi vreme ide na ruku, riba losos pečena na roštilju omiljena, mladi sir, kuvana hrana što više. Iskreno jedva sam se skinuo i sa grickalica, čipsa, pice i slatkiša.  Uglavnom meso pečem u rerni, nisam ljubitelj salata, ali bilo šta da je kuvano na repertoaru ne bunim se. Svestan sam da mi je ishrana najveći problem, i polako moram da udjem i u tu tematiku.
Da jutro je obavezno musli tropik, malo mi se  smučile ovsene, da li je to ok?
Šta bi bilo perfektno za večeru, to ne shvatam u potpunosti.
Najvažnije je da to potpuno isključiš- sve nezdrave grickalice (smoki, čips, grisine i slično), a ubaciš lešnike, bademe, leblebiju, pistaće i slične namirnice. Sve sokove treba izbaciti iz menija- i gazirane i negazirane. Samo ako imaš sokovnik, onda možeš sam da nacediš voće i povrće koje želiš i jedino tako si siguran da tu zaista nema dodatog šećera.
Sačuvana
vuk9
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 100


« Odgovor #5 poslato: Septembar 17, 2023, 01:47:49 posle podne »

Ishrana, biću iskren, bez belog brašna i šećera, to je osnov, za dalje kako mi vreme ide na ruku, riba losos pečena na roštilju omiljena, mladi sir, kuvana hrana što više. Iskreno jedva sam se skinuo i sa grickalica, čipsa, pice i slatkiša.  Uglavnom meso pečem u rerni, nisam ljubitelj salata, ali bilo šta da je kuvano na repertoaru ne bunim se. Svestan sam da mi je ishrana najveći problem, i polako moram da udjem i u tu tematiku.
Da jutro je obavezno musli tropik, malo mi se  smučile ovsene, da li je to ok?
Šta bi bilo perfektno za večeru, to ne shvatam u potpunosti.
« Poslednja izmena: Septembar 17, 2023, 01:54:14 posle podne od strane vuk9 » Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6203


« Odgovor #4 poslato: Septembar 17, 2023, 01:10:45 posle podne »

g
Kako naslov kazе
Nema hrane posle 17
Od suplemenata wey kazein amino glutamin l carnitin omega tri
Vežbe Uglavnom ujutru ili pred spavanje jednu grupu mišića, svaki dan
Treba mi preporuka za vitaminsko mineralni komleks ????
Na poslu sam već dobro fizički iscrpljen.
Imate li savet šta konkretno za povećanu dijetu.
Očigledno da tebi odgovara intermitent fasting. Samo bih voleo da čujem šta ovako koristiš u ishrani. Što se tiče vitamina i minerala, smatram da je bolje da uzmeš posebno preparate cinka, magnezijuma, B kompleksa.
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12809


Never give up!

« Odgovor #3 poslato: Septembar 17, 2023, 11:39:27 pre podne »

Napiši nam malo više o tvojoj ishrani.
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12809


Never give up!

« Odgovor #2 poslato: Septembar 17, 2023, 11:38:46 pre podne »

Nisam do sada sprovodio takve dijete već jeo kvalitetno uveče o imao odličan izgled a pogotovu u pripremama za Fitness I BB takmičenja.
Javiće se uskoro i moje kolege da kaži svoje mišljenje.
Sačuvana
vuk9
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 100


« Odgovor #1 poslato: Septembar 16, 2023, 05:40:06 posle podne »

Kako naslov kazе
Nema hrane posle 17
Od suplemenata wey kazein amino glutamin l carnitin omega tri
Vežbe Uglavnom ujutru ili pred spavanje jednu grupu mišića, svaki dan
Treba mi preporuka za vitaminsko mineralni komleks ????
Na poslu sam već dobro fizički iscrpljen.
Imate li savet šta konkretno za povećanu dijetu.
« Poslednja izmena: Septembar 16, 2023, 06:42:40 posle podne od strane vuk9 » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.242 sekundi sa 18 upita.