TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361241 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 27, 2020, 10:15:38 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Problem sa kukom  (Pročitano 849 puta)
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #15 poslato: Jun 30, 2018, 09:30:07 pre podne »

Podržavam, uradi slobodno.

pošalji mi na mail nalaz....
alexandra.brankovic7@gmail.com
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #14 poslato: Jun 30, 2018, 09:12:26 pre podne »

21 godinu imam, izuzetno sam slabo rastegljiv tj mobilan na tome trebam da radim dosta moguce je i da je to uzrok problema ali bih za svaki slucaj odradio neki pregled.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #13 poslato: Jun 30, 2018, 09:09:08 pre podne »

Kod nekih postoje promene ali jaka muskulatura "drži" sistem i ne dozvoljava progresiju.
Takođe, neki imaju tegobe ali na snimcima nema promena
Tako da je svako "slučaj" za sebe
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #12 poslato: Jun 30, 2018, 09:08:27 pre podne »

U principu možeš.
Preventivno i da vidiš trenutno stanje.
Po meni, ako ćeš već nešto da radiš, uradi NMR...ali vidi kod koga...
Koliko imaš godina?

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #11 poslato: Jun 30, 2018, 09:04:14 pre podne »

i ovo

https://www.runtastic.com/blog/en/dynamic-plank-variations-exercises/
https://greatist.com/move/plank-variations-for-core-strength
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #10 poslato: Jun 30, 2018, 09:01:57 pre podne »

Hvala na linkovima pogledacu, imam jos jedno samo pitanjce tj savet sta misli te dal je pametno da odradim mozda magnetnu rezonancu ledja ili mozda neki bolji pregled plasim se da slucjano nije neki diskus ili nesto bez obzira sto meni bol nije toliko velika znam ljude koji imaju problema sa diskusom da ne mogu da hodaju da se saviju itd ja nemam takvih problema ali opet radi predostroznosti nzm dal da odem na neki pregled kojim bi se videlo najbolje stanje sta vi misli te ?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #9 poslato: Jun 30, 2018, 08:52:29 pre podne »

može i ovo...

https://www.bodybuilding.com/content/leg-workouts-for-men-7-best-workouts-for-quads-glutes-hams.html
https://www.bodybuilding.com/exercises/barbell-hack-squat

https://www.womenshealthmag.com/fitness/simple-plank-variations/slide/9
https://youtu.be/BSdspgFhVQE
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #8 poslato: Jun 30, 2018, 08:51:43 pre podne »

https://www.self.com/gallery/essential-stretches-slideshow
http://elitemensguide.com/stretching-an-overview/
https://www.menshealth.com/fitness/a19517523/sweet-16-stretches/
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #7 poslato: Jun 30, 2018, 08:51:24 pre podne »

Šaljem ti neke linkove, imaš svega...

Mislim da bi trebalo dosta pažnje da posvetiš leđima i trbušnim mišićima.
Ako treniraš 4x ned, uzmi 2 dana da odradiš dobro tu regiju
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #6 poslato: Jun 30, 2018, 08:46:02 pre podne »

Kakva su ti opterećenja dok radiš čučanj, "mrtvo"?
Treniraš koliko x nedeljno, kako su raspoređeni?

Pitam prosto da dobijem celokupniju "sliku"..

 
Pa opterecenja se krecu u opsegu 75 d 95% od radnog maksa, treniram 4 puta nedeljno, ponedeljak, utorak, sreda pauza, cetvrtak, petak, vikend pauza. Cucanj radim utorkom a mrtvo radim petkom.
 
Npr ove nedelje sam radio cucanj tri trojke sa 140kg 85% od radnog maksa i mrtvo sam radio tri trojke sa 180 kg isto 85% od radnog maksa.
« Poslednja izmena: Jun 30, 2018, 08:47:39 pre podne od strane Kompany4 » Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #5 poslato: Jun 30, 2018, 08:32:41 pre podne »

Kakva su ti opterećenja dok radiš čučanj, "mrtvo"?
Treniraš koliko x nedeljno, kako su raspoređeni?

Pitam prosto da dobijem celokupniju "sliku"..
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #4 poslato: Jun 30, 2018, 07:34:58 pre podne »

Pozdrav
Taj bol koji osećaj, javlja li se i prilikom nekih drugih aktivnosti, npr.dizanja tereta, kašljanja?

Koliko često radiš vežbe za trbušne i leđne mišiće?

 
Bol se ne javlja prilikom dizanja tereta i kasljanaj vec posle treninga, doduse kad sam igrao basket znao je da se javi u toku basketa. Sto se tice trbusnjaka i ledjnih misica iskreno pre nisam radio toliko cesto i od kad su krenuli problemi sa ledjima tj sa tenzijom u ledjima krenuo sam otprilike pre 2-3 meseca redovno da ih radim pre treninga, posle treninga i u danima kada ne treniram izdvojim 10 - 15 min dnenvno da odradim vezbe, sto se tice vezbica koje radim to su : bird dog, plank, side plan, dead bug mrtva buba kako se vec zove vezba i glute bridge sa dve i sa jednom nogo.
« Poslednja izmena: Jun 30, 2018, 07:36:44 pre podne od strane Kompany4 » Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #3 poslato: Jun 30, 2018, 06:31:47 pre podne »

Pozdrav
Taj bol koji osećaj, javlja li se i prilikom nekih drugih aktivnosti, npr.dizanja tereta, kašljanja?

Koliko često radiš vežbe za trbušne i leđne mišiće?
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #2 poslato: Jun 29, 2018, 05:20:38 posle podne »

Nisam napomenuo da zadnjih 8,9 meseci radim trening snage i ovo mi se najcesce desava posle treninga cucnja ili mrtvog, pre treninga se uvek lepo zagrejem odradim vezbe aktivacije gluteusa, zadnje loze, cora onda par vezbica aktivnog istezanja i tek onda prelazim na glavni deo treninga sto se tice tehnike izvodjenja mrtvog i cucnja mislim da je tehnika korektna ali mogu da postavim i snimke da se bolje vidi.
Sačuvana
Kompany4
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20

« Odgovor #1 poslato: Jun 29, 2018, 05:09:21 posle podne »

Pozdrav svima, imam jedan problem koji mi se javlja u zadnje vreme posle treninga npr kad radim cucanj, mrtvo ili igram basket osecam probadanje u desnom delu prepone i pozadi u zadnjici bol nije toliko jaka da ne mogu da hodam ili radim vezbe ali onako osecam blago probadanje u tom delu npr kad sedim osecam kao da mi bridi u zadnjici sa desne strane i to je pocelo  bas da me nervira, to obicno traje par dana posle treninga i pocne polako da prestaje nzm sta bi mogoa da bude uzrok tome lepo se zagrevam pre treninga i istezem se redovno takodje mislim da imam blagu lordozu lumblanog dela kad dugo stojim, sedim lose spavam osecam neku konstantnu napetos u donjem delu ledja nzm da i to ne moze da bude uzrok bola u preponi i zadnjci, svaki savet dobrodosao sta je najbolje da uradim pozdrav ?
« Poslednja izmena: Jun 29, 2018, 06:37:32 posle podne od strane Kompany4 » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.295 sekundi sa 17 upita.