TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396240 Teme od strane 25011 Članovi Poslednji član: Milenatcblg

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 17, 2024, 04:17:01 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Skiny fat- pomoc oko ishrane i treninga  (Pročitano 2912 puta)
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9518


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #3 poslato: Novembar 01, 2018, 12:21:47 pre podne »

Ajmo polako...

Redovnost u treningu je jako bitna, uzalud sve ako to ne možeš sa ispoštuješ...malo o skinny fat građi... https://www.pansport.rs/tekstoteka/zdravlje/mrsav-spolja-debeo-iznutra-skinny-fat

Da li si dovoljno upoznat sa nutritivnim profilom namirnica( sadržaj realno brojivih proteina, hidrata, masti)?

Da li je "isto" 150 gr tikvica i 70 gr intergralnog pirinča i sl.?

Da li je  "isto" 4 kuvana belanca +100gr mladog sira ili saka kikirikija blansiranog neslanog  ili casa mleka i 2 kasiki kikirikiputera?

Pratiš li ciljani unos proteina, hidrata, masti? hmmm?

Neredovan trening, nesređena ishrana = problem...mada, ne znam da li su tu bile i neke loše vođene dijete, krajnosti sa kardio-treningom, nedovoljno stimulativan trening sa opterećenjem i sl.?
Sačuvana
Ćomi995
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 10

« Odgovor #2 poslato: Oktobar 31, 2018, 08:18:58 posle podne »

Cilj mi je da se resim bar malo "spojlera" i ako bih usput nabacio nesto misicne mase bilo bi super
Sačuvana
Ćomi995
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 10

« Odgovor #1 poslato: Oktobar 31, 2018, 08:15:29 posle podne »

Pozdrav svima. :) Imam 23 god , 177cm visine, 76,5 kg.  Po mojoj proceni imam skiny fat gradju. Poznanik jedan mi je sastavio ishranu i trening koju sam koristio mesec dana,i video sam rezultate(zasnivala se na rotaciji UH) ,medjutim zbog previse obaveza ,nisam u mogucnosti da ispostujem sve do kraja. Sad imam neki plan svoj, ne znam da li ista valja,ali se nadam da ce kroz neki period dati bar nekekve rezultate. Bilo kakva sugestija,predlog pomoc-hvala :)
15min pre obroka pijem 2dl vode sa cepom sirceta jabukovog i 10ak kapi limuna
O1-4 jaja, paradajz/svezi krastavci/kornisoni (zavisi kad sta ima) , 70 gr mladog sira, 50gr pecenice
O2-200gr meso (nekad juneci but,nekad pilece belo,redje svinjsko),uz to obicno ide 70gr integralnog pirinca ili 150gr tikvica  ili 70gr integralne testenine ili 60gr kuvanog kukuruza
trening (30gr dex, planiram da ubacim kreatin 5gr pre i 5gr posle treninga i merica wheya posle treninga)
O3-200gr piletina, 60 gr kuvani kukuruz ili  2 rice cakea + bareni brokoli malo ili 50gr beli pirinac + barena sargarepa +malo brokolija
O4- 4 kuvana belanca +100gr mladog sira ili saka kikirikija blansiranog neslanog  ili casa mleka i 2 kasiki kikirikiputera
 Trening trenutni -5 dana i vikend odmor
1. Cucanj 3zagrevajuce+3 radne serije. ( 15,10,5 zagrevanje... radne 3x5)
2.Mrtvo 3zagrevajuce 1 radna..svaka serija po 5ponavljanja
3.sedeci Calf raises 4x15-20 8kad krene da pece jos 3 do 5 pokusam da izvucem)
4. Stojeci calf raises na masini 4x12

Utorak :
1.benc ravni 4x12,10,8,8
2. sedeci potisci na smitu iza glave 3x12
3.kosi benc bucicama 3x8
4. pec-dec flies 3x12
5.koso razvlacenje bucicama 3x12
6. Lateral rises 3x12
7. Front rises 2x15
Sreda
1. Veslanje sipkom u pretklonu 4x15,12,10,8
2. Lat pulldown neutralni hvat 3x12
3. Jednorucno veslanje bucicom 3x10
4. Lat pulldawn neutralni uski hvat 3x15,12,10
5. Sleganje ramenima bucicama 3x15
6. Face pulls 3x15
Cetvrtak
1. Cucanj 1zag 3 radne ( 15zagrevanje..radne 3x12)
2. Stiff leg dl 4x15,12,12,12
3. iskorak 3x12
4. Leg press 3x20
5. Leg curls 3x15
Petak
1.Uski benc 4x15,12,10,8
2. Dvorucni stojeci pregip sipkom 4x15,12,10,8
3.Potisci sa cela bucicama 3x12
4. Stojeci hammer curls bucicama 3x10
5. triceps pushdown podhvat 3x15
6. Concentration curls 2x12
Slike na pocetku treniranja i slike posle  mesec dana ...isao sam i ranije u teretanu,znam pravilnu formu za svaku vezbu,samo sto nikada nisam imao kontinuitet..spojim 2 3meseca pa pola god godina pauza
 
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.047 sekundi sa 17 upita.