TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 352812 Teme od strane 24476 Članovi Poslednji član: Copenzzi

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 23, 2019, 03:55:23 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednici: Ognjen Pedja Tutorov, Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Uticaj lekova na period  (Pročitano 211 puta)
Gaca Kostić
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 58


« Odgovor #3 poslato: Mart 09, 2019, 12:17:24 pre podne »

Izvinjavam se, moja greška. Sve što ne šušti u čaši ili ne mućkam u šejkeru po navici zovem lekovima. Sve je do sada bilo redovno. Nisam menjala treninge, ishranu niti bilo kakve navike, čak su mi se sredinom februara pojavili simptomi koje uvek imam (naduvenost, pojačana želja za slatkim...), ali to polako prodje. Moguće je da stres ima uticaja, jer ga je bilo u paf navrata...
« Poslednja izmena: Mart 09, 2019, 12:19:55 pre podne od strane Gaca Kostić » Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 8143


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Mart 08, 2019, 11:55:08 posle podne »

MSM nije "lekić", već suplement, dakle, dodatak ishrani...

Za sada, bar iz ličnog iskustva, kao ni u literaturi nisam naišao na podatak da isti utiče na "ciklus", niti ima interakcije sa "hormonima"...

Da nije u pitanju pretreniranost, stres...?

Da li su ciklusi redovni, inače...?
Sačuvana
Gaca Kostić
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 58


« Odgovor #1 poslato: Mart 08, 2019, 09:16:39 posle podne »

Poštovanje,

Imam jedan problem za koji nemam odgovor. Naime, počela sam pre tri nedelje da pijem MSM za jačanje kostiju i obnovu hrskavice, ali me nakon toga preskočio period. Trebalo je da dobijem pre deset dana, ali i dalje ništa. Zanima me da li lekići imaju veze sa tim ili je jednostavno u pitanju stres organizma na ove nagle promene vremena.

Unapred hvala na odgovoru.
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.428 sekundi sa 18 upita.