TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 352656 Teme od strane 24473 Članovi Poslednji član: gagi888

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 17, 2019, 09:41:46 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Robert)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Planiranje ishrane za smenskog radnika POMOC  (Pročitano 46 puta)
Boban Šaranović
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 884


« Odgovor #3 poslato: Jul 09, 2019, 01:48:41 posle podne »



Pozdrav, imam 24 godina visok sam 193 i imam 94 kilograma.
Uz izbacivanje nezdrave hrane i naporan trening sam smrsao skoro 20 kilograma, koje sam napravio prosle godine.
Sada bi hteo da se malo profesionalnije pohodom prema ishrani i treningu citao sam i razumeo skoro sve oko dijeta.
Problem je u tome sto radim po smenama, dve prve, dve trece, pa dve druge iz druge istog dana idem u trecu radim ubrzanu.
Prva smena mi je od 6 do 14, druga od 14 do 22 treca od 22 do 6.
E sada imate li neki savet kada mi je najbolje da treniram i kada postavim koji obrok, valjda je jos neko smenski radnik pa razume moj problem nije mi problem da jedem na poslu pa cak i pripremam hranu

Treniraj kad god mozes. Vrijeme nije bitno, organizam se adaptira vremenom na bilo koje doba dana. U početku bude dosta teze vjezbati npr ujutru ako smo prije toga mjesecima ili godinama vjezbali u vecernjim satima, ali nekoliko treninga i sve dodje na svoje.

Svakako ako mozes da biras najbolje je vjezbati u prijepodnevnim ili popodnevnim casovima, ali kada smo limitirani i kasniji vecernji treninzi nece uciniti stetu.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8123


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Jul 09, 2019, 12:41:06 posle podne »

Obroci bi trebalo da budu bar na 3-4 sata( dakle bar 4 obroka), nešto hrane možeš sa sobom poneti u adekvatnoj ambalaži( jaja, orašati plodovi, pirinčane galete, neki komad mesa)...ako možeš da pripremaš hranu onda još bolje? Samo se nadam da je odabir namirnica u tom slučaju adekvatan?

Što se tiče nekih osnovnih stvari... https://forum.pansport.rs/index.php?topic=250925.0

Pri sastavljanju obroka nije bitno samo šta si izbacio, već i šta ostane i u kojim odnosima...dakle, barem orijentaciono prati koliko čega unosiš( proteini, hidrati, masti)....

S obzirom da je smenski rad nikada nije loše vreme za trening - samo da se trening odradi kako valja i da je teretana otvorena, a i da se treninzi ne preskaču( kontinutet),,, bitno je prigoditi i spavanje ;) Naravno isključimo ograničavajuće probleme koji se tiču zdravlja i povrede...dobra organizacija će rešiti problem?

Kako ti sada ishrana izgleda? Broj obroka? Treninzi( po mišićnim partijama, vežbe, serije, ponavlanja, doziranje opterećenja)...koliko puta nedeljno? Suplementacija?
« Poslednja izmena: Jul 09, 2019, 02:05:47 posle podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Darko995
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Jul 09, 2019, 08:16:27 pre podne »

Pozdrav, imam 24 godina visok sam 193 i imam 94 kilograma.
Uz izbacivanje nezdrave hrane i naporan trening sam smrsao skoro 20 kilograma, koje sam napravio prosle godine.
Sada bi hteo da se malo profesionalnije pohodom prema ishrani i treningu citao sam i razumeo skoro sve oko dijeta.
Problem je u tome sto radim po smenama, dve prve, dve trece, pa dve druge iz druge istog dana idem u trecu radim ubrzanu.
Prva smena mi je od 6 do 14, druga od 14 do 22 treca od 22 do 6.
E sada imate li neki savet kada mi je najbolje da treniram i kada postavim koji obrok, valjda je jos neko smenski radnik pa razume moj problem 😂 nije mi problem da jedem na poslu pa cak i pripremam hranu
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.57 sekundi sa 17 upita.