TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361240 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 27, 2020, 09:46:00 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Bol u stopalu (vanjski dio) ujutro nakon ustajanja i pogoršanje  (Pročitano 123 puta)
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #13 poslato: April 27, 2020, 06:23:08 posle podne »

Znači utvrđeno je sigurno da je anatomsko skraćenje jedne noge? isključeni svi drugi potencijalni uzroci?
Pa to je najverovatnije uzrok bola u stopalu, disbalans.
Povišenje svakako treba nositi kad god možeš
Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 103


« Odgovor #12 poslato: April 27, 2020, 09:38:03 pre podne »

Hvala, probam par dana s ovim pa se javim. Znaci radim ne samo za ovo desno koje boli, nego za oba stopala


Napomena, možda ima veze... Pred par godina sam imao problem s boli u donjim leđima pri hodanju,  fizijatar je rekao da je izvor problema kraca desna noga ( da je to dovelo do funkcijske skolioze i disbalansa muskulature) i dao terapiju (uz ostalo) uloške s povišenjem     (Problem s ledjima sam u medjuvremenu sredio najvise vjezbama i istezanjima)

Počeo ponovo nositi te uloske ima jedno 5 dana i pomaže puno pri hodanju po ulici, skoro da smetnji nema (ovaj desni ulozak je dosta "debeo" kad se stavi u cipelu, pa imam dojam kao da se ovaj dio stopala koji boli manje savija pri odrazu)

Samo to nije trajna solucija, jer sad kad bude 30-35 stupnjeva ulosci ne idu u laganu obuću, japanke i sl ...
« Poslednja izmena: April 27, 2020, 12:02:58 posle podne od strane marco » Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #11 poslato: April 25, 2020, 09:54:25 pre podne »

7.   Standing toe stretch- stojeći stav leđima se nasloniti na zid, ukrstiti levu nogu preko desne u nivou članka. Odići prste leve noge, zadržaj 5 sekundi. 10 ponavljanja. Isto ponoviti ukrštanjem desne noge preko leve.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #10 poslato: April 25, 2020, 09:53:09 pre podne »

6.   Toe raise, point and curl- može istovremeno sa oba stopala a može i svako posebno. Sedeći položaj.  (kratak klip da bude jasnije). 10 ponavljanja
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #9 poslato: April 25, 2020, 09:50:58 pre podne »

5.   Lateral stretch- sedeći položaj, iz položaja dorzalne fleksije usmeriti stopalo na levu stranu, zadržaj 5 sekundi, vratiti u početni položaj, ponoviti dorzalnu fleksiju pa usmeriti stopalo u desnu stranu, zadržaj 5 sekundi, vratiti u početni položaj. Ovo je jedno ponavljanje, ukupno raditi 10 svaka noga.
Potom isto ponoviti i kada se stopalo postavi u plantarnu fleksiju
(na slici imaš šta je plantarna šta dorzalna fleksija).
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #8 poslato: April 25, 2020, 09:49:37 pre podne »

4.   Big toe pull (istezanje palca)- može uz pomoć peškira ili elastične trake, ili jednostavno istezanje raditi rukama. Zadržaj 5 sekundi, br. ponavljanja 10
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #7 poslato: April 25, 2020, 09:48:36 pre podne »

3.   Toe flex (dorzalna fleksija) –uz zid, zadržaj 5 sekundi, potom vratiti stopalo na podlogu
10 ponavljanja obostrano
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #6 poslato: April 25, 2020, 09:47:41 pre podne »

2.   Toe lift and spread - istezanje može da se radi na jednom ili oba stopala istovremeno, sedeći položaj.
Podići stopala na prste (kao u prethodnoj vežbi), raširiti prste, zadržaj 5 sekundi. 10 ponavljanja
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #5 poslato: April 25, 2020, 09:46:01 pre podne »

Jesi li kupio neku kremu?
Ova istezanja radi ujutru i uveče. Pa se čujemo za 3 dana

1.   Toe lift-  istezanje može da se radi na jednom ili oba stopala istovremeno, sedeći na stolici. Odići prste (oslanjajući se na pete), zadržaj 5 sekundi, 10 ponavljanja.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #4 poslato: April 22, 2020, 10:27:17 pre podne »

Nabavi neku kremu tipa Pernaton, NoDol, Sport Active, Deep Reliefe...sta nađeš. Maži ujutru i uveče.
Izbegavaj aktivnosti kojima opterećuješ stopalo i koje uzrokuju bol.
Za 2 do 3 dana krećeš sa istezanjima koja ću ti poslati.
Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 103


« Odgovor #3 poslato: April 22, 2020, 09:12:53 pre podne »

Pozdrav

Unazad tih pola godine, kakvi su bili treninzi?
Opšte zdravlje dobro? (neki sistematski skoro? Laboratorijski nalazi?)
Da li si koristio neke kreme lokalno za ublažavanje bolova? Analgetike?

Teretana lagano, vec godinama vise manje ista, bez nekih vecih tezina i uglavnom sprave (jedino bicepsi s bucicama)
Bez trcanja, sobna bicikla za zagrijavanje, a za noge samo nožna ekstenzija i fleksija
Zadnjih 15 dana po stanu radim samo s jednom manjom bucicom, 10 kg

Zdravlje ok, neki problemi sa želucem povremeno zadnjih možda 5-6 mj, ali po nalazima ništa ozbiljnije

Nisam nikakve kreme i analgetike jer bol nije jaka i javlja se samo kod hodanja, najizraženije ujutro nakon ustajanja, čini mi se da je navečer malo slabija


Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #2 poslato: April 22, 2020, 06:54:36 pre podne »

Pozdrav

Unazad tih pola godine, kakvi su bili treninzi?
Opšte zdravlje dobro? (neki sistematski skoro? Laboratorijski nalazi?)
Da li si koristio neke kreme lokalno za ublažavanje bolova? Analgetike?
Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 103


« Odgovor #1 poslato: April 21, 2020, 08:27:14 posle podne »

Pozdrav svima,

Već skoro pola godine sam imao bol pri hodanju u vanjskoj strani stopala (kao na slici),    ali samo ujutro nakon ustajanja... kasnije kad bih izašao na ulicu normalno hodanje bez ikakvih smetnji

Međutim zadnjih 7 dana se pogoršalo i boli kod hodanja i po danu

- nema vidljivih znakova povrede, nije ništa nateklo
- na dodir NE boli ako stopalo na podlozi pritiscem s gornje ili donje (taban) strane stopala, dakle u pravcu okomitom na pod
- ali izrazito zaboli ako stopalo stisnem između palca i kažiprsta na onoj vanjskoj strani oko one malo izbočene kosti - tu zaboli (strelica na slici u prilogu)
(ili ako je bočno položeno, znači s vanjskom (bolnom) stranom gore pa pritisnem isto tu )

bol pri hodanju nije previše jaka ali dovoljno da ometa normalan život

Ne znam ni za kakvu traumu / udarac na treningu i sl. koji bi mogao da bude uzrok, ne bavim se trčanjem pa da je neko često opterećenje na stopalima i sl. Imam 39 godina.
Jedino puno koristim stepenice otkako su zatvoreni sportski objekti zbog korone (silaženje s 5.kata svaki dan zbog kondicije ) - ne znam da li možda to može da bude opterećenje zbog položaja stopala pri silaženju

Hvala unaprijed na savjetima i pomoći.
« Poslednja izmena: April 21, 2020, 08:29:14 posle podne od strane marco » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 7.389 sekundi sa 18 upita.