TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361185 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 25, 2020, 03:43:07 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pocetnik sam,pomozite.Protein umesto herbalajfa  (Pročitano 58 puta)
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9073


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #3 poslato: April 23, 2020, 02:07:00 pre podne »

Poštovana, herbalajf "način" nije način koji dobija na duge staze...

Nema "zamena obroka", već u prvom redu imamo dobro formulisane obroke - dakle, morate se barem orijentaciono informisati o pravilnom odabiru namirnica,  nutritivnom sastavu namirnica( praćenje unosa proteina, hidrata, masti) , principima za sastavljanje obroka...

Detaljnije( nadam se da čitanje nije problem)... https://forum.pansport.rs/index.php?topic=250925.0

Da se vratimo na logiku procesa - proteinski suplementi, ili bilo kakvi "zamenski obroci" vam NISU PRIORITET, NITI NUŽNOST, to su dodaci ishrani a ne SUROGAT ISTE, HRANA NEMA ALTERNATIVU( kvalitet, raznovrsnost izbalansiranost)!

Poenta proteinskih suplemenata je prvenstveno da kod "naprednih potreba"( vrhunski sportisti i ambciozni rekerativci) budu dodatak unosu proteina uz osnovnu ishranu! Možete 1 obrok eventualno "zameniti", ali da se uz proteinski suplement dodaju orašasti plodovi ili ovsene pahuljice( da to liči na kompletan obrok).

Potrebna vam je disciplina, 4-6 obroka dnevno, NE gladovanje, jer ćete sebi naneti više štete nego li koristi - metaboličko-hormonski haos, stagnacija u gubitku kilograma( zato i ne deluje više herbalajf princip) i posledični jo-jo uz munjevit povratak "sala" po završetku kvazi-dijete! Dakle, morate znati šta jedete i u kojim odnosima, morate znati da ne možete večito biti na dijeti!!! A koliko dugo ste na ovom dijet "ciklusu"?

Krenite u teretanu( kad se za stvore mogućnosti), dakle, dobro doziran trening sa opterećenjem( stručni nadzor) će uz odmeren kardio trening će dati rezultate! Nadam se nema nekih ozbiljnijih bolesti? Ne piju se nikakvi lekovi?

Opet naglašavam VAMA TREBA HRANA A NE ŠEJKOVI! I bez herbalajfa i bez proteinskih suplemenata vi ćete smršati ali promenite način razmišljanja - KVALITETNA, RAZNOVRSNA I IZBALANSIRANA ISHRANA, DOBRO DOZIRANA FIZIČKA AKTIVNOST, DOVOLJNO SNA, ADEKVATNA HIDRATACIJA, BAZIČNA SUPLEMENTACIJA( vitaminsko mineralni kompleksi, omega-3)...dakle, suplementi su dodatak a ne zamena ishrani!

Koliko godina vi i suprug imate?
« Poslednja izmena: April 23, 2020, 02:31:15 pre podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2389


« Odgovor #2 poslato: April 22, 2020, 10:14:22 posle podne »

Pozdrav
Ako ste stvarno smrsali (izgubili masti-masne naslage) a ne izbacili vodu kako to obicno i bude, onda je to ok posao u zavisnosti koliko je vremena trebalo i na kakvojnste dijeti bili.

Sve sto ste nabrojali je ok sa aspekta pozeljnih namirnica, ali morate ispisati malo vise informacija o sebi. Kako izgleda jedan vas obrok? Jedan vas dan? Koliko puta dnevno i u kojim kolicinama?

Sto se pomenutog proteina tice, sve super naravno, ali svakako ne na prvom mjestu.

Dakle prednost dajemo izbalansiranim obrocima, vitamini i minerali (koje niste naveli), omega 3 zdrave masti, biljke poput make, Ashwagande, Ginkgo  itd itd... Pa tek onda whey protein.

Ispisite malo vise o sebi, da bi mogli da pomognemo.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Cecaloly
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: April 22, 2020, 09:37:45 posle podne »

Caoo svima
Potrebna mi je pomoc,muz i ja smo koristili herbalajf i smrsali smo on 8 kg
Ja 10.
Sada zelim da uzimamo protein u vidu sejka za Dorucak.
Kupili smo POWER WHEY cokolada.
 
Rucak raznovrstan: piletina,salata,krompir,grasak,riba...
I vecera opet protein
Izmedju bi ubacili dve uzine jednom voce .
Drugi put recimo orahe,badem,lesnik...
Poceli smo i sa treninzima,trcanje,bicikla
Samo me interesuje jel je to dobar put kojim bi krenuli?
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.907 sekundi sa 18 upita.