TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 380189 Teme od strane 24886 Članovi Poslednji član: bajizstest

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 28, 2022, 02:00:18 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ishrana  (Pročitano 155 puta)
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1232


« Odgovor #13 poslato: Jun 06, 2022, 06:08:00 posle podne »

Možeš da uzimaš više kalorija danima kada treniraš. Možeš da vidiš da li ćeš raditi kardio.
Kao što reče Dušan, zameni kikiriki nekim koštunjavim voćem. Recimo lešnici ili bademi su uvek dobar izbor. Vidi malo da koriguješ tu količinu krompira i pirinča, koju si planirao.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14494


« Odgovor #12 poslato: Jun 06, 2022, 06:33:05 pre podne »

Pozdrav, sta mislite za ovakvu ishranu za pocetak? ( oko 180gr proteina, oko 280gr ugljenih hidrati i oko 63gr masti )

1 obrok: 3 jaja, 3 belanca,100gr ovsene plus smrznuto voce  (800 kalorija)

2 obrok: 200gr pilece grudi + 400gr krompira (600 kalorija)

3.obrok: 150gr pilece grudi, 140gr pirinac (700 kalorija)

4 obrok 80gr pecenica, 110gr mladi sir, 40gr kikiriki (500 kalorija)

Naravno uz sve ovo dodajem povrce i dodao bi dekstrozu posle treninga zbog glikogena?

Umesto krompira bih uzeo batat kao prvo.
Kikiriki izbaci. Bolje da uzmes neko kostunjavo sa kvalitetnim nutritivnim vrednostima.
Takodje, meni licno zvuci previse d au tri obroka imas toliko UH. Ali ajde da cujem druga misljenja.
Ne zaboravimo trenutak da zelis da skines stomak.
Sačuvana
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #11 poslato: Jun 05, 2022, 05:54:31 posle podne »

Student sam trenutno, tako da nemam neki naporniji posao, sto se tice treninga radicu osnovne vezbe plus neke izolacione tako da ne bi trebalo da trosim vise od 500kalorija. Da li u danima treninga jesti malo vise kalorija? Tdee mi je 2700-800 kalorija a ovaj plan ishrane je oko 2600kalorija i kada oduzmem u danima treninga to je oko 2100kalorija.
« Poslednja izmena: Jun 05, 2022, 05:57:48 posle podne od strane Nikola98 » Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1232


« Odgovor #10 poslato: Jun 05, 2022, 05:06:01 posle podne »

Najpre moraš da znaš koliko kalorija trošiš tokom treninga. I naravno važne su i druge aktivnosti tokom dana, kao što je posao kojim se baviš. Sve to određuje nivo kalorija koji treba da uneseš, kao i dodatni broj koji treba da ostane, kako bi bio u suficitu.
Sačuvana
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #9 poslato: Jun 05, 2022, 04:43:31 posle podne »

Pozdrav, sta mislite za ovakvu ishranu za pocetak? ( oko 180gr proteina, oko 280gr ugljenih hidrati i oko 63gr masti )

1 obrok: 3 jaja, 3 belanca,100gr ovsene plus smrznuto voce  (800 kalorija)

2 obrok: 200gr pilece grudi + 400gr krompira (600 kalorija)

3.obrok: 150gr pilece grudi, 140gr pirinac (700 kalorija)

4 obrok 80gr pecenica, 110gr mladi sir, 40gr kikiriki (500 kalorija)

Naravno uz sve ovo dodajem povrce i dodao bi dekstrozu posle treninga zbog glikogena?
« Poslednja izmena: Jun 05, 2022, 04:49:19 posle podne od strane Nikola98 » Sačuvana
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #8 poslato: Jun 04, 2022, 12:29:58 posle podne »

Rekao si da si skinny tip. Ja ne bih isao na deficit.
Sta planiras da radis tih 3 treninga?

Planiram da radim osnovne vezbe za pocetak i da dodam neke izolacione.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14494


« Odgovor #7 poslato: Jun 04, 2022, 06:38:39 pre podne »

Rekao si da si skinny tip. Ja ne bih isao na deficit.
Sta planiras da radis tih 3 treninga?
Sačuvana
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #6 poslato: Jun 03, 2022, 08:48:56 posle podne »

Pozdrav, u zadnje vreme se bas krecem, alkohol pijem ponekad.
Bavio sam se ranije fudbalom, prosle godine sam trenirao u teretani ali sam prestao zbog nekih svojih obaveza, sada se opet vracam.
Cilj mi je misicna masa pa zato pitam sta da radim, sada cu opet krenuti sa clean ishranom.
Imam neko ”predznanje” sto se tice ishrane.
Izracunao sam da mi je tdee 2784kcal ( sa treningom koji cu verovatno raditi 3-5 puta nedeljno, za pocetak 3 sigurno )
E sad kako dalje, planiram da idem 2gr proteina po kg, 1gr masti po kg i ostatak ugljeni hidrati? Da li je to okej?
Da li krenuti u suficit ili deficit?                   
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 22294


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #5 poslato: Jun 03, 2022, 01:34:50 posle podne »

Pozdrav,

Imam 23 godine,1.85cm visina i oko 75kg. Krecem uskoro da treniram ali isto tako krecem sa clean ishranom, e sad moja je gradja kao osoba koja je skinny fat ako se ne varam, mrsav sam sa malo misicne mase a imam izrazen stomak.
Hocu da Vas pitam za savet da li krenuti na definiciju ili na masu, neke smernice sto se tice ishrane takodje?
Hvala
Pozdrav Nikola,dobrodosao na Pansportov forum.Mene bi intersovalo da li si se bavio nekim sportom pre ovoga i sta ti je cilj?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14494


« Odgovor #4 poslato: Jun 03, 2022, 06:39:04 pre podne »

Stvari koje mene interesuju jeste da li puno sedis? Da li konzumiras alkohol?
Sačuvana
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #3 poslato: Jun 02, 2022, 06:39:41 posle podne »

Pozdrav,
Ja sam Vam odgovorila u poruci koju ste prvo poslali, nadam se da je stigao odgovor.
Jeste, stigao je, hvala.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 846


« Odgovor #2 poslato: Jun 02, 2022, 05:09:03 posle podne »

Pozdrav,
Ja sam Vam odgovorila u poruci koju ste prvo poslali, nadam se da je stigao odgovor.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Nikola98
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #1 poslato: Jun 01, 2022, 02:43:06 posle podne »

Pozdrav,

Imam 23 godine,1.85cm visina i oko 75kg. Krecem uskoro da treniram ali isto tako krecem sa clean ishranom, e sad moja je gradja kao osoba koja je skinny fat ako se ne varam, mrsav sam sa malo misicne mase a imam izrazen stomak.
Hocu da Vas pitam za savet da li krenuti na definiciju ili na masu, neke smernice sto se tice ishrane takodje?
Hvala
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.078 sekundi sa 20 upita.