TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 369538 Teme od strane 24750 Članovi Poslednji član: Sasa Lampas

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Februar 26, 2021, 05:13:53 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Bodibilding anatomija, vrste vežbi i trenažera - RAMENA  (Pročitano 69 puta)
Jelena Djukic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1331


« Odgovor #3 poslato: Februar 21, 2021, 12:20:25 posle podne »

PREDNJI POTISAK SA ŠIPKOM - SEDEĆI

- Tehnika izvođenja vežbe -

1. Zauzeti sedeći položaj na klupi i prihvstiti šipku nathvatom u širini ramena. Dlanove usmeriti naviše.
2. Polako spuštsti šipku ispred sebe sve dok ne dodirne gornji deo grudi.
3. Potiskivati šipku vertikalno naviše dok se laktovi ne opruže.

- Angažovani mišići -

Primarni: prednji deo deltastog mišića
Sekundarni: srednji deo deltastog mišića, troglavi mišić nadlakta, trapezni mišić, gornji segment velikog grudnog mišića.

Izvođenje ove vežbe u sedećem položaju teže je od izvođenje vežbe u stojećem položaju, jer ne dozvoljava vežbaču da zabušava dok izvodi pokret naviše, tako što ga sprečava da koristi momenat sile koji generišu noge.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Sačuvana
Jelena Djukic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1331


« Odgovor #2 poslato: Februar 15, 2021, 08:32:10 posle podne »

Zglob ramena je kuglasti tip zgloba koji se nalazi između ramene kosti (lat. humerus) i lopatice (lat. scapula).
U zglobu ramena odvija se 6 različitih pokreta: fleksija, ekstenzija, abdukcija, adukcija, unutrašnja i spoljašnja rotacija.

Deltasti mišić (lat. m. deltoideus) se sastoji iz tri zasebna segmenta:

Prednji deo deltastog mišića (lat. m. deltoideus pars anterior) - podiže nadlakticu ka napred. Srednji deo deltastog mišića (lat. m deltoideus, pars medialis) - podiže nadlakticu bočno.
Zadnji deo deltastog mišića (lat. m deltoideus, par posterior) - pokretanje nadlaktice unazad.

Grupu mišića rotatora manžetne čine četiri mišića koji su esencijalni za stabilnost i snagu ramena. To su nadgrebeni mišić (lat. m. supraspinatus) - odvodilac nadlaktice, podgrebeni mišić (lat. m. infraspinatus) i mali obli mišić (lat. m. teres minor) - rotiraju nadlakticu upolje, podlopatični mišić (lat.m. subscapularis) - rotira nadlakticu ka unutra.

« Poslednja izmena: Februar 15, 2021, 08:33:52 posle podne od strane Jelena Djukic » Sačuvana
Jelena Djukic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1331


« Odgovor #1 poslato: Februar 15, 2021, 07:50:55 posle podne »

Široka ramena su okosnica poželjne telesne građe. Ova tema će Vam pomoći da naučite osnove anatomije ramenog pojasa i da osmislite strategiju kojom ćete razvijati deltaste mišiće. Kada budete upoznali anatomiju ramenog pojasa, shatićete da je za ciljano angažovanje svakog od tri segmenta deltastog mišića potrebno izvoditi drugačije vežbe. Takođe ćete saznati kako da ojačate mišiće rotatore i učinite ih otpornim na povrede.
« Poslednja izmena: Februar 15, 2021, 07:53:58 posle podne od strane Jelena Djukic » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.242 sekundi sa 26 upita.