TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 374558 Teme od strane 24812 Članovi Poslednji član: Kolebatenga

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 24, 2021, 10:57:53 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Oba koljena - "umor" u mirovanju, slabija bol kod hodanja  (Pročitano 146 puta)
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 110


« Odgovor #6 poslato: Septembar 01, 2021, 09:23:55 pre podne »

update stanja - onaj dio "skoro stalno kao neka toplina / umor oba koljena" je minimalan,
- ova slabija bol kod hodanja kako koji dan, ali više nije većinom desna, sad bude druga noga

Ali i kad je nema imam dojam neke nesigurnosti / slabosti u koljenima kod svakog koraka, kao da će kod odraza / iskoraka da zaboli
(Većinom ovaj donji dio ispod, br 1: https://snipboard.io/vJ74yF.jpg)


Postoje li neki načini za jačanje okolne muskulature ili sl. koji bi mogli da imaju efekta na ovo?

Nema ni promjena na pokrete, znači ne zaboli ni sjedanje ili ustajanje ni ulazak u auto / izlazak ... to je ono što mi je čudno jer obično ovakve povrede reagiraju na pokrete, pa mi nije jasno o čemu se radi


Pozdrav svima.


Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 110


« Odgovor #5 poslato: Avgust 19, 2021, 11:19:47 pre podne »


S obzirom da provodiš 10h dnevno sedeći, i da u teretani radiš vežbe čiji je sedeći položaj ukazuju mi na to da su ti vrlo verovatno mišići zadnjice slabi. To bi  moglo da povuče za sobom posledicu i bol u kolenu pa bih ti savetovao da zameniš te 2 vežbe sa nekim vežbama koje su u stojećem stavu. Kao npr. bilo koja varijanta čučnja i rumunsko mrtvo dizanje.

Istezanje nije kontraproduktivno ako se radi na kraju treninga.

Kužim. I mogu i ovu ,to sam nekad isto radio https://www.fitness.com.hr/images/clanci/iskorak-s-bucicama-muskarac.jpg

Za noge ne radim samo iz sjedećeg položaja, nego i fleksiju - https://www.terzo-teretana.me/img/vjezbe/vjezbe-za-noge/nozna-fleksija/nozna-fleksija2.jpg
(znači 2x sedmično teretana - 1 dan radim prsa, triceps i noge fleksiju, 2 dan ledja, ramena, biceps i noge ekstenziju)

Da te čučnjeve ubacim u svaki od ta dva dana ili kako?

Hvala i pozdrav!
Sačuvana
Djordje_raw
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 70


https://www.instagram.com/djordjeraw/

« Odgovor #4 poslato: Avgust 17, 2021, 10:18:28 posle podne »

Ne znam da li sam dobro razumeo, da li radiš 2 vežbe za nožne mišiće? Odnosno nožnu ekstenziju i nožnu fleksiju?

Tako je, svaku od njh 1x sedmično
I radim tokom treninga često ovo "iskorak" istezanje - možda je kontraproduktivno? https://www.krenizdravo.hr/wp-content/uploads/2015/03/vjezbe-za-noge-6.jpg

S tim da većinu godine - kad imam i drugi trening, aerobni (3x sedmično + ova teretana 2x) - realno kad se nebrojeno puta ustajem s poda na tom treningu, efekt je pretpostavljam kao da sam napravio puno čučnjeva

Znači tog drugog treninga nema u 7. i 8. mj, možda su mi se zato koljena zglobovi ukočili od puno sjedenja na poslu ili nešto (iako i malo plivam druge dane kad nisam u teretani)

S obzirom da provodiš 10h dnevno sedeći, i da u teretani radiš vežbe čiji je sedeći položaj ukazuju mi na to da su ti vrlo verovatno mišići zadnjice slabi. To bi  moglo da povuče za sobom posledicu i bol u kolenu pa bih ti savetovao da zameniš te 2 vežbe sa nekim vežbama koje su u stojećem stavu. Kao npr. bilo koja varijanta čučnja i rumunsko mrtvo dizanje.

Istezanje nije kontraproduktivno ako se radi na kraju treninga.
Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 110


« Odgovor #3 poslato: Avgust 16, 2021, 02:37:34 posle podne »

Ne znam da li sam dobro razumeo, da li radiš 2 vežbe za nožne mišiće? Odnosno nožnu ekstenziju i nožnu fleksiju?

Tako je, svaku od njh 1x sedmično
I radim tokom treninga često ovo "iskorak" istezanje - možda je kontraproduktivno? https://www.krenizdravo.hr/wp-content/uploads/2015/03/vjezbe-za-noge-6.jpg

S tim da većinu godine - kad imam i drugi trening, aerobni (3x sedmično + ova teretana 2x) - realno kad se nebrojeno puta ustajem s poda na tom treningu, efekt je pretpostavljam kao da sam napravio puno čučnjeva

Znači tog drugog treninga nema u 7. i 8. mj, možda su mi se zato koljena zglobovi ukočili od puno sjedenja na poslu ili nešto (iako i malo plivam druge dane kad nisam u teretani)
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2021, 03:37:37 posle podne od strane marco » Sačuvana
Djordje_raw
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 70


https://www.instagram.com/djordjeraw/

« Odgovor #2 poslato: Avgust 16, 2021, 12:52:28 pre podne »

Ne znam da li sam dobro razumeo, da li radiš 2 vežbe za nožne mišiće? Odnosno nožnu ekstenziju i nožnu fleksiju?
Sačuvana
marco
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 110


« Odgovor #1 poslato: Avgust 09, 2021, 01:50:25 posle podne »

Imam probleme s koljenima u zadnje vrijeme koji se pogoršavaju
- kod mirovanja je skoro stalno kao neka toplina / umor oba koljena, i kod hodanja (ako nije vrlo sporo) slabija bol - samo desno, iako kod oba osjećam kao neku nesigurnost, kao da će zaboliti ako pojačam / ubrzam korak. Isto kod dužeg stajanja imam dojam da se u koljenima pojačava taj umor / pritisak / nesigurnost

- mjesto koje boli:  https://snipboard.io/vJ74yF.jpg  - znači najčešće je donji dio (označeno 1 na slici) koji boli kod hodanja, ali ponekad zna biti nešto malo i gore (2) ili sa strane (3)

- Interesantno je da ne boli na pokrete ni dodir, ne vidim da je nateklo
- znači ne zaboli ni sjedanje ili ustajanje iz stolice, kad čučnem, penjanje uz stepenice, stajanje na jednoj nozi (iako tu osjetim malo pritisak kad duže stojim ), kruženje koljenima - ništa ne zaboli (možda kad u baš nekoj ekstremnoj pozi pogodim neki kut, ali u pravilu ne) - znači samo kod hodanja su problemi

Aktivnost:
- Nemam problema s prevelikom težinom, naprotiv (72 kg/ 178 cm) imam 40 god
- Posao uz kompjuter, do 10 h dnevno na stolici (ok, s prekidima naravno :)
- zadnja 2 mj malo i plivam 4x sedmično, većinom leđno i prsno, ništa preintenzivno
- u teretani lagano 2x sedmično, za noge radim 1 dan ekstenziju, 2 dan fleksiju:
https://www.terzo-teretana.me/img/vjezbe/vjezbe-za-noge/nozna-ekstenzija-ili-sut/sut.jpg
https://www.terzo-teretana.me/img/vjezbe/vjezbe-za-noge/nozna-fleksija/nozna-fleksija2.jpg


Mogući uzroci:

- prenošenje tereta iz stana prije jedno  2 sedmice (povezani problem s leđima o kome sam pisao)?

- Ima otprilike 1-2 mj da sam nakon početnog zagrijavanja u teretani (vožnja sobnog bicikla) jako stisnuo / protegnuo noge - ono kad potpuno ispraviš noge i stegneš, koljena lagano odu "unazad" (kao jako protezanje leđa nakon buđenja, ona vibracija - ne znam kako da drugačije opišem)
Nekako mogu povezati te smetnje s tim, ali nikada nisu bile ovoliko izražene kao zadnjih par dana. Prije bi imao slične slabije smetnje na dan-dva pa bi prošlo samo od sebe

- Je li moguće da utiče i prestanak aerobnog treninga preko ljeta (borilački sportovi, aikido / kendo) ? Na tim treninzima dosta padam i ustajem, što valjda jača mišiće oko koljena .... nisam imao problema s koljenima na treningu nikad.

- mogu li možda ovakve vrućine, promjene tlaka, vlaga i sl. imati utjecaj ...


Hvala puno za sve sugestije i pomoć.

Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.21 sekundi sa 25 upita.