TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 374884 Teme od strane 24817 Članovi Poslednji član: Alek_bgd

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 20, 2021, 01:52:36 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Bol u glavi tokom treninga  (Pročitano 80 puta)
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4836


« Odgovor #7 poslato: Oktobar 07, 2021, 11:12:09 posle podne »

Nije veći problem, ali moze da bude ako forsiras. Jednostavno prestace, ali treba vremena i jako pažljivo doziranog opterećenja. Čim osjetis i malo da se pritisak povećava, prekidas seriju. Insve tako iz dana u dan. Malo vise dana pauze uz šetnju i opuštanje uz neki film, večeru, druženje... Bez alkohola, diskoteka i provoda... Jednostavno treba ti mir i sto manje nervoze.

Moze da potraje nekoliko nedelja, poslednji lut mom klijentu je trajalo 23 dana. U svakom slučaju rijesice se, samo pažljivo sa opterecenjem.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
x3s2
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42

« Odgovor #6 poslato: Oktobar 07, 2021, 09:29:04 posle podne »

2 DANA nakon jakog bola na treningu (hronicni bolovi u glavi non stop) – ovo je ono kada sam se javio i odmarao, a ovo dole od tada :
DAN 3
Danas je treci dan i jos uvek me boli glava, samo manje, ipak sam otisao na trening i uradio male izolacione vezbe, cisto da uradim nesto, ali da se sto manje umorim. Osetio sam pritisak u glavi tokom i sada nakon treninga, ali nije doslo do onoga kao prosli put (verovatno bi bilo da sam forsirao neku vezbu.)
DAN 4
Danas je cetvrti dan, jos uvek me boli glava ali recimo 20% samo, radio sam manje vezbice ponovo, ramena i grudi po malo, probao sam benc sa 50kg po 6-7 ponavljanja, osetio sam da mi se pritisak u glavi povecava pa sam krenuo na druge vezbe,probao sam i na masini za sholder press sa samo 15kg i od jednog ponavljanja sam osetio neprijatnost pa sam i to prestao, kod manjih vezbi  tj manjih opterecenja, imao sam manji pritisak, ali je ipak i dalje bio prisutan. Da sam forsirao vise, sigurno bi se opet ono desilo.
DAN 5
Peti dan od kako se desilo ono, ceo dan mi je pritisak u glavi, ali me ne boli kao prethodnih dana, uradio sam danas 4 serije zgibova, po 5-6 u seriji, islo je dobro, ali nisam preterivao, lat masinu sam probao od 20 do 55kg islo je dobro i jos nekih par vezbica.. Uglavnom cim osetim malo veci pritisak da se povecava u glavi, odmah prestajem. Uglavnom nisam ocekivao da ce kod zgibova sve biti u redu iako nisam radio previse, a kod na primer veslanja za ledja osetim malo veci pritisak, a zgibovi su da kazem teza vezba.Takodje pravio sam vece pauze, pio dosta vode i nisam se umarao.

Pretpostavljam da je neki veliki problem tj da je u pitanju pucanje kapilara u glavi, da bi se to vec do sad desilo kroz ove dve nedelje od kada sam prvi put osetio onaj bol?
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4836


« Odgovor #5 poslato: Oktobar 04, 2021, 11:37:47 posle podne »

Nemoj samo da te ponese odmorno tijelo i gurnes kroz par treninga preko granice bola, vratices se opet na početno stanje. Jednostavno treba malo vremena da se sve ponovo složi.

Javi kako se stvari odvijaju.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
x3s2
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42

« Odgovor #4 poslato: Oktobar 04, 2021, 10:03:48 posle podne »

Hvala na odgovoru.
Uradicu kako ste rekli, radicu prvo light vezbe sa dosta ponavljanja da se sto manje umaram, a sto se tice tih vecih vezbi smanjicu za pocetak i vise od 30 % pa cu povecavati polako, ionako mi je vreme da radim malo lakse jer vec par meseci unazad stalno forsiram tezine.
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4836


« Odgovor #3 poslato: Oktobar 04, 2021, 08:55:17 posle podne »

I da, nema potrebe za snimanjem glave. Samo uradi kako sam ti napisao.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4836


« Odgovor #2 poslato: Oktobar 04, 2021, 08:54:22 posle podne »

Pozdrav,

Problem koji si naveo apsolutno ne treba da te odvrati od treninga jer je rešiv. Problem si napravio zbog nepravilnog disanja. Tacnije previse opterecenja ili prevelik broj ponavljanja a predugo zadrzavanje vazduha u plucima. Onda kada si bio na maksimumu, umjesto da ispustis vazduh, ti si ga zadržao tj nisi izdahnuo na vrijeme, a sve u cilju da bi izbacio ponavljanje ili vise njih.

E sad, ovo je malo dosadno stanje koje zahtijeva vrijeme da bi se sve vratilo kako je bilo. To znaci pravilno disanje, uzdah - izdah i tezine koje ne stvaraju problem. Vjerovatno ces morati da obiris radne tezine za nekih 30% na nedelju ili dvije.

Imao sam par klijenata sa istim problemom, rešava se dovoljnom količinom odmora između serija, ne previse ponavljanja i ne prevelika kilaza. I tako iz treninga u trening dok ne vidis da mozes da pojacas. A kada budes vidio da mozes, onda pazljivo i postepeno iz treninga u trening vraćati kilazu.

Ne brini nista, prijace ti caktda oboris malo radne tezine i regenerises tijelo, a problem ce nestati. Samo pažljivo sa disanjem ubuduće.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
x3s2
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42

« Odgovor #1 poslato: Oktobar 04, 2021, 07:10:33 posle podne »

Pozdrav,  imam jedno malo pitanje.. Kroz moju sportsku karijeru nista me nije odvratilo od sporta, nikakve povrede, lomovi, operacije itd.. Ali ovo je stanje koje pocinje da me brine.
Znam da niste neurolozi, ali mozda je neko imao slicno iskustvo.
Pre dve nedelje sam uradio benc 120kg nekih 5 ponavljanja i nakon toga sam isao na razvlacenja sa bucicama 35kg x11, na poslednjem ponavljanju sam osetio jak bol u glavi koji se sirio od potiljka ka celu. Odradio sam nakon toga 'light' trening i sutra dan me je bolela glava (uglavnom preko 24h), ali ne kao u tom trenutku kada sam trenirao, vec blaze. Napravio sam pauzu neka dva dana, nadajuci se da ce biti sve u redu. (pritisak uredan tog dana, nizak tj normalan kao i uvek). Nakon pauze, radio sam ledja, noge i sve je bilo uredno (pretpostavljam zato sto nisam forsirao tezine). Sledeci dan sam radio grudi i triceps, znajuci prethodno iskustvo nisam zeleo da forsiram previse pa sam smanjio benc na 100kg, desetak ponavljanja, na poslednjem ponavljanju sam osetio isti bol (bas jako ni malo zanemarljivo i to se desi u sekundi, kao da osetim da krv prodje kroz nesto u glavi, ceo se usporim i hodam lakse, jer svaki korak osecam kao da mi udara u glavu), odradio light trening ponovo i dosao kuci. Pritisak ponovo uredan, s tim sto me za razliku od prvog puta ovaj put vec vise od 2 dana boli glava i cini mi se jaceg intenziteta. Cak sam juce morao popiti analgetik.
Mislim da cu morati na snimanje glave, ako imate neki savet ili nesto bio bih zahvalan, stvarno ne bih mogao zamisliti sebe ni svoj zivot bez treninga.  :)
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.08 sekundi sa 18 upita.