TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396263 Teme od strane 25013 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 22, 2024, 01:45:44 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Kako fizička aktivnost produžava život?  (Pročitano 9464 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #41 poslato: Decembar 10, 2021, 07:28:59 posle podne »

Postoje različite preporuke za kardio program, ali mislim da bi najbolje bilo bar 2 puta nedeljno po 20 min trčanja. Naravno, sve zavisi od toga koliko kalorija unosimo i na osnovu toga treba i prilagoditi nivo kardio programa. Smatram i da danima kada se treniraju noge ne treba trčati, da se ne bi previše naprezali mišići nogu. Takođe, postoje istraživanja koja pokazuju da je bolji napredak u mišićnoj masi, ako se odvoje dani kada se radi trening sa tegovima i kardio trening (trčanje).

Pozdrav, sta mislite o brzom hodu kao alternativi trcanju?

Alternativa kao aktivnosti ili zarad gubitka kilograma i sl?
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5694


« Odgovor #40 poslato: Decembar 09, 2021, 11:42:55 posle podne »

Postoje različite preporuke za kardio program, ali mislim da bi najbolje bilo bar 2 puta nedeljno po 20 min trčanja. Naravno, sve zavisi od toga koliko kalorija unosimo i na osnovu toga treba i prilagoditi nivo kardio programa. Smatram i da danima kada se treniraju noge ne treba trčati, da se ne bi previše naprezali mišići nogu. Takođe, postoje istraživanja koja pokazuju da je bolji napredak u mišićnoj masi, ako se odvoje dani kada se radi trening sa tegovima i kardio trening (trčanje).

Pozdrav, sta mislite o brzom hodu kao alternativi trcanju?
Skidam masti i pripremam se tako godinama za takmicenja. Brzi hod pri brzini 6,2 km/h u trajanju od pola sata do jednog sata može biti jako efikasno sredstvo za mnoga stanja. Posebno u skidanju masnih naslaga uz naravno regulisanu ishranu.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6240


« Odgovor #39 poslato: Decembar 09, 2021, 08:19:45 posle podne »

Možeš primenjivati brzi hod i danima kada treniraš, a naravno i danima kada ne radiš trening sa tegovima. To je izuzetno korisna aktivnost, pogotovo za one kojima trčanje ne odgovara iz različitih razloga.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3404


« Odgovor #38 poslato: Decembar 09, 2021, 06:41:40 posle podne »

Brzi hod je izuzetno zdrava aktivnost. Jeste da je potrebno minimum 45minuta da bi imalo efekat sagorevanja masti ali s druge strane to je aktivnost koja najmanje oštećuje zglobove. Može i svakodnevno da se primenjuje. Naravno da može da se ubaci danima kada se pravi pauza od teretane ili drugih treninga.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
MilanNis
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #37 poslato: Decembar 09, 2021, 03:58:07 posle podne »

Naravno da je i brzo hodanje izuzetno korisno. To je poznata atletska disciplina, a svakako da mogu da ga primenjuju i rekreativci.
Ritam i dužinu brzog hodanja treba uskladiti sa kondicijom. Idealno bi bilo da se primenjuje 3 puta nedeljno po 45 minuta. Smatra se da organizam postaje efikasan i počinje topiti masnoće tek posle 40 minuta brzog hoda. Mada i samo 20 minuta brzog hoda je mnogo bolje nego da ne radite ništa.

Pretpostavljam da je najbolje da se ubaci brzi hod danima kad se ne trenira, ili to nema nikakve veze?
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6240


« Odgovor #36 poslato: Decembar 08, 2021, 09:59:49 posle podne »

Naravno da je i brzo hodanje izuzetno korisno. To je poznata atletska disciplina, a svakako da mogu da ga primenjuju i rekreativci.
Ritam i dužinu brzog hodanja treba uskladiti sa kondicijom. Idealno bi bilo da se primenjuje 3 puta nedeljno po 45 minuta. Smatra se da organizam postaje efikasan i počinje topiti masnoće tek posle 40 minuta brzog hoda. Mada i samo 20 minuta brzog hoda je mnogo bolje nego da ne radite ništa.
Sačuvana
MilanNis
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #35 poslato: Decembar 08, 2021, 03:39:57 posle podne »

Postoje različite preporuke za kardio program, ali mislim da bi najbolje bilo bar 2 puta nedeljno po 20 min trčanja. Naravno, sve zavisi od toga koliko kalorija unosimo i na osnovu toga treba i prilagoditi nivo kardio programa. Smatram i da danima kada se treniraju noge ne treba trčati, da se ne bi previše naprezali mišići nogu. Takođe, postoje istraživanja koja pokazuju da je bolji napredak u mišićnoj masi, ako se odvoje dani kada se radi trening sa tegovima i kardio trening (trčanje).

Pozdrav, sta mislite o brzom hodu kao alternativi trcanju?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #34 poslato: Decembar 08, 2021, 08:05:23 pre podne »

Ipak nema veće satisfakciju nego kad vidite odlične rezultate svog rada. Taj osećaj zadovoljstva ne može ni jedna hirurgija niti išta veštačko da nadmaši.

Bravo, bas tako! Ali da li svi mogu da uzivaju? :)
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5694


« Odgovor #33 poslato: Decembar 07, 2021, 10:11:13 posle podne »

Ne mora to biti isključivo teretana, ali neki vid vježbe svakako daje to nešto više da se osjećamo bolje. Jednostavno čovjek je rodjen da se kreće, i samo tako sve ovo i ima smisla.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6240


« Odgovor #32 poslato: Decembar 07, 2021, 06:48:17 posle podne »

U poslednje vreme obično posle posla odem u teretanu i taj osećaj zadovoljstva kada se izduvam na treningu i znam da sam uradio nešto korisno za svoje telo je neopisiv. Takav nalet endorfina je fenomenalan.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3404


« Odgovor #31 poslato: Decembar 07, 2021, 04:56:12 posle podne »

Psiha je u svim stvarima ključan faktor. Ne kažu za stave da iz glave sve kreće, glava održava zdravlje i pravu lepotu. Ništa ne može da nadmaši pozitivan stav i gomilu prolivenog znoja.  ;D
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3404


« Odgovor #30 poslato: Decembar 07, 2021, 04:54:34 posle podne »

Ipak nema veće satisfakciju nego kad vidite odlične rezultate svog rada. Taj osećaj zadovoljstva ne može ni jedna hirurgija niti išta veštačko da nadmaši.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #29 poslato: Decembar 07, 2021, 12:58:56 posle podne »

Bez truda nema ni rezultata :) E da. Meni je zanimljivo kad neko kaže da ne vežba noge, jer dosta hoda u toku dana.  Ovu konstataciju ne razumem ::) Ili neko kaže samo mu je bitno kako mu gornji deo tela izgleda. Imam utisak da takvi ljudi kao da hodaju na štapićima. Takva bude srazmera nogu u odnosu na gornji deo tela :)

Nisam cuo izgovore, ali vidim na delu.Mislim...na stranu sta zele i sto ne vide ruznocu. Ali ono sto je pravi problem jeste disbalans tela....
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5694


« Odgovor #28 poslato: Decembar 06, 2021, 11:47:43 posle podne »

Teretanu i uopšte sve vezano za tegove sam zavolio najviše iz razloga što su to hladni ali vjerni prijatelji. 100kg gvožđa će uvijek biti 100kg, nema laži, nema skrivenih namjera... Koliko das, toliko će ti dati.

A posebno bih istakao to, da dobiti mišiće, izgraditi jako i zdravo tijelo je vjerovatno jedna od rijetkih stvari koje danas tatini i mamini sinovi ne mogu kupiti novcem, već moras dobro dupe da oznojis da bi uopšte bio prosjek, a da ne pričam za nešto više.

Dame i gospodo, njeno visocanstvo - teretana


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6240


« Odgovor #27 poslato: Decembar 05, 2021, 09:47:23 posle podne »

Bez truda nema ni rezultata :) E da. Meni je zanimljivo kad neko kaže da ne vežba noge, jer dosta hoda u toku dana.  Ovu konstataciju ne razumem ::) Ili neko kaže samo mu je bitno kako mu gornji deo tela izgleda. Imam utisak da takvi ljudi kao da hodaju na štapićima. Takva bude srazmera nogu u odnosu na gornji deo tela :)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.057 sekundi sa 17 upita.