TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396306 Teme od strane 25013 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 23, 2024, 12:26:15 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Da li koristite orahe?  (Pročitano 1139 puta)
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6257


« Odgovor #15 poslato: Mart 14, 2022, 08:49:07 posle podne »

Dobra ti je ideja. I ja nekad tako konzumiram sa bananom.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #14 poslato: Mart 14, 2022, 08:20:16 posle podne »

Iskreno, ja sve orašaste plodove mogu da jedem kao manijak ;D ;D ;D Jeste da orasi imaju onako jači ukus, ali i njih mogu dosta da pojedem 8)

Tesko se ograniciti :D Zato ih ja jedem uz banane npr. i onda jednostavno nemam toliku zelju.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6257


« Odgovor #13 poslato: Mart 13, 2022, 10:09:56 posle podne »

Iskreno, ja sve orašaste plodove mogu da jedem kao manijak ;D ;D ;D Jeste da orasi imaju onako jači ukus, ali i njih mogu dosta da pojedem 8)
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3407


« Odgovor #12 poslato: Mart 13, 2022, 08:38:28 posle podne »

Meni je i ukus oraha nekako prejak pa ne bih mogla više od 2-3 da pojedem. Ne znam kako se vama čini.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6257


« Odgovor #11 poslato: Mart 13, 2022, 04:33:37 posle podne »

Uvek voditi računa o unosu. Kao što je već rečeno, imaju dosta kalorija. Dok je recimo kod brazilskog oraha bitno ograničiti unos, zbog sadržaja selena. Praktično je samo jedan dovoljan u toku dana.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3407


« Odgovor #10 poslato: Mart 11, 2022, 08:54:50 posle podne »

Kako ne, pa ima mnogo kalorija.  ;D
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5694


« Odgovor #9 poslato: Mart 11, 2022, 06:53:45 posle podne »

Treba svako kostunjavo ograničiti jer ipak su to kalorije i masti u većini slučajeva. Dakle oprezno svakako i u zavisnosti od dijete.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #8 poslato: Mart 11, 2022, 08:57:40 pre podne »

Da li iz nekog razloga treba ovu namirnicu kolicinski ograniciti? Kao bademe npr.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3407


« Odgovor #7 poslato: Mart 11, 2022, 08:04:37 pre podne »

Polifenoli u orasima mogu pomoći u borbi protiv ovog oksidativnog stresa i upale. Podgrupa polifenola zvanih elagitanini može biti posebno uključena.
Korisne bakterije u crevu pretvaraju elagitanine u jedinjenja koja se zovu urolitini, za koja je utvrđeno da štite od upale.
ALA omega-3 masti, magnezijum i amino kiselina arginin u orasima takođe mogu smanjiti upalu.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3407


« Odgovor #6 poslato: Mart 11, 2022, 08:01:31 pre podne »

Bogati su vitaminom E, melatoninom i biljnim jedinjenjima zvanih polifenoli, kojih ima posebno mnogo u koži oraha.
Ishrana bogata orasima sprečava oksidativno oštećenje „lošeg“ LDL holesterola nakon jela.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3407


« Odgovor #5 poslato: Mart 11, 2022, 07:59:42 pre podne »

Puni su vitamina i minerala i zaista su jako zdravi. Većina ljudi zna da zbog omega 3 i drugih sastojaka treba da ih jede za poboljšanje mentalnih funkcija.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #4 poslato: Mart 10, 2022, 09:35:18 posle podne »

Volim da ih jedem i ovako, redje sa medom, a najcesce u kolacima! :D
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5694


« Odgovor #3 poslato: Mart 10, 2022, 12:24:46 posle podne »

Jako često...upravo je jer na bogatiji omega 3 masnim kiselinama i vrlo nam je dostupan. Postoje mnoge brojne studije o njemu..puni su vlakana, masti, vitamina i minerala.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6257


« Odgovor #2 poslato: Mart 08, 2022, 06:12:02 posle podne »

Šta je u orasima zbog čega živite duže i zdravije?
To je verovatno jedinstvena mešavina zdravih masti i hranljivih materija: jedna unca oraha sadrži 4 g proteina; 2 g vlakana; 45 mg magnezijuma; 2,5 mg omega-3 zvane ALA, koja pospešuje varenje i apsorpciju hranljivih materija, pomaže u borbi protiv upale, snižava LDL holesterol i stabilizuje nivoe glukoze; i druge poli- i mononezasićene masti. Orah je jedini orašasti plod sa značajnom količinom omega-3.
Njihova prava moć blista kada su deo ishrane bez dodatog šećera i rafinisanih ugljenih hidrata.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6257


« Odgovor #1 poslato: Mart 08, 2022, 06:11:48 posle podne »

Prema novoj studiji sa Harvarda, konzumiranje oraha nekoliko puta nedeljno može vam pomoći da živite duže. Studija, objavljena u Nutrients, analizirala je podatke oko 100.000 ljudi, prosečne starosti 63 godine, i otkrila da, u poređenju sa ljudima koji nikada ne jedu orahe, čini se da uživanje pet ili više unci nedeljno smanjuje rizik od umiranja od kardiovaskularnih bolesti za 25% i produžava život za 1,5 godinu. Konzumiranje dve do četiri unce nedeljno može smanjiti rizik za 14% i svom životu ćete dodati oko godinu dana. A za ljude sa najgorim nivoom ishrane, unos pola unce oraha dnevno smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti za 26%.
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.098 sekundi sa 17 upita.