TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360581 Teme od strane 24618 Članovi Poslednji član: regulare_

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 03, 2020, 05:45:23 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: kako da kombinujem gejner sa proteinom  (Pročitano 4204 puta)
TeH FiLiP
Barbarian
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9917


The Heat-h is on!

« Odgovor #11 poslato: Decembar 03, 2008, 03:34:28 posle podne »

u potpunosti se slazem sa tobom, mada 8 obroka je tesko organizovati ukoliko radis... to mi bar iskustvo govori... nekako uvek neki izostane... nesto se iskomplikuje... ali ok zaista cu pokusati pa da vidim dal ce biti nekih rezultata... inace, uzeo sam gejner kaze dva do tri puta po tri merice... videcemo kako i to deluje... mada mi se to cini prejaka doza...

ne treba ti 8 obroka 6 je maksimum,ako imas previse obroka cak moze biti kontraproduktivno

cak se pokazalo da je mala razlika izmedju 4 i 6,ali je 6 lakse jer ti to ispada obrok na svaka 2,5 sati 
Sačuvana
BRING IT ON BAYBE :D
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11484


Never give up!

« Odgovor #10 poslato: Decembar 03, 2008, 02:23:15 posle podne »

Gainer ti je mac sa dve ostrice.Dobar je samo za one koji su jako mrsavi i zele po svaku cenu da se ugoje.Ja koliko vidim iz tvog prvog posta tebi je cilj da imas i definiciju.Sa gainerom to bas i neces postici,cak naprotiv moze da te udeblja.Bolja ti je opcija da si uzeo visokoprocentni whey.
Sačuvana
ikum
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #9 poslato: Decembar 03, 2008, 02:08:16 posle podne »

u potpunosti se slazem sa tobom, mada 8 obroka je tesko organizovati ukoliko radis... to mi bar iskustvo govori... nekako uvek neki izostane... nesto se iskomplikuje... ali ok zaista cu pokusati pa da vidim dal ce biti nekih rezultata... inace, uzeo sam gejner kaze dva do tri puta po tri merice... videcemo kako i to deluje... mada mi se to cini prejaka doza...
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11484


Never give up!

« Odgovor #8 poslato: Decembar 03, 2008, 01:29:50 posle podne »

Nema tu sta da mislis! Ako zelis da napredujes onda se jede na silu ako treba a ne ovako kako ti radis.Ovo ti dobronamerno kazem.Ko da mene neko pita jel mi se jede ili ne.Imam  osam obroka dnevno nekad vise, i jedem na silu u vecini slucajeva.Isto tako i suplementaciju koju uzimam, nekad i nije bas toliko ukusna ali kad se mora onda nije tesko jer bitno je da daje rezultate.Treba to da rascistis sa samim sobom: Hoces li da napredujes ili neces! nema tu hocu necu vec MORAM! Iskreno da ti kazem ako to ne uskladis nikad neces napredovati.
Sačuvana
ikum
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #7 poslato: Decembar 03, 2008, 11:51:11 pre podne »

pokusacu najpre postepeno da poboljsam obroke, jer iskreno meni je i ovo dosta sto unosim... mislim na potrebu organizma... jedva popijem sejk posle klope, a ako ga uzmem pre jela onda nema sanse da ista jedem... pored svega toga sejk mi izaziva mucninu ako ga unosim na prazan stomak... tako da jutarnja doza otpada... za sada... u sustini ja imam osecaj da konstantno samo jedem... 
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #6 poslato: Decembar 03, 2008, 11:18:55 pre podne »

vec sam ti pisala na mail sta mislim...

slazem se sa kolegama o prethodno navedenom
Sačuvana
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20570


Pansport
« Odgovor #5 poslato: Decembar 03, 2008, 11:07:45 pre podne »

Uh, pa nemaš ti ovde ni dovoljno obroka, a samim ti ni dovoljno proteina.
Protein koristi OBAVEZNO odmah nakon treninga a, ako ćeš još jednom dnevo, može i odmah nakon ustajanja. Dakle, whey odmah nakon treninga pa onda ideš kući i jedeš neku hranu bogatu proteinima i komplexnim ugljenim hidratima.

Ubaci barem 4 čvrsta obroka. Ne voliš pirinač - jesi probao i beli i integralni? To ti je jako dobar izvor komplexnih u.h i ne bi ga trebao tako lako odbaciti.

Reši se tog kornflexa za doručak i ubaci čiste ovsene. Eto, za doručak možeš pomešati ovsene sa dozerom proteina i dobiti odličan doručak.

Ti sendviči u večernjim satima mi nikako ne deluju dobro, pa šta god da je njihov sadržaj.

Ovo su ti samo neke smernice... Sve u svemu, imaš ti tu jako puno menjati... Poseti naš podforum "ISHRANA" i naučićeš dosta toga. ;)
Ako nešto zaškripi, pitaj.

Sačuvana
ikum
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #4 poslato: Decembar 03, 2008, 10:44:04 pre podne »

hvala na savetima... koristim tvinlabov protein te sam mislio da uzmem i njihov gejner. Protein sam uzimao tri puta dnevno po jednu mericu uglavnom posle obroka ili uz obrok nakon treninga. Pirinac ne volim. Ishrana mi je takodje tri puta u toku dana... Za rucak uglavnom uzimam meso i neko povrce, za dorucak kornfleks, proju, bananu, a za veceru nekoliko sendvica... Uglavnom veceram posle treninga... Ne znam neki preporucuju vecu kolicinu proteina ali meni je i od ovoga muka... Imam osecaj kao da samo to jedem... 
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11484


Never give up!

« Odgovor #3 poslato: Decembar 02, 2008, 02:31:27 posle podne »

1. ishrana - pretezno bazirana na kvalitetnim ugljenim hidratima (pirinac - osnova )  i proteinima iz mesa: Konjetina,zdrebetina,junetina,govedina..
veoma su bitne i vlaknaste materije.
2. Suplementacija tek dolazi kada je ishrana dovedena na onaj nivo koji zadovoljava osnovne potrebe a to je minimalno sest manjih obroka dnevno.
Protein je dobra opcija ali opet ima ih vise vrsta.Gainer nije bas dobra opcija (jedino ako si jako mrsav)
Prvo sredi ishranu a suplementacija ide kasnije.
Sačuvana
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20570


Pansport
« Odgovor #2 poslato: Decembar 02, 2008, 02:14:26 posle podne »

Za dobitak na bilo kakvoj masi(mišićnoj ili opštoj telesnoj) moraš se osloniti na kvalitetnu hranu a ne na bilo koji dodatak ishrani. Sam naziv ti dovoljno govori - DODATAK ishrani. Dakle, nastavi da koristiš protein ali dovedi i ishranu u red, treniraj kvalitetno, dovoljno odmaraj i onda računaj na sigurne rezultate.

Koji protein koristiš i kako?
Sačuvana
ikum
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #1 poslato: Decembar 02, 2008, 01:53:18 posle podne »

Koristim protein od aprila i primetio sam poboljsanje kod definicije, ali ne i na dobitku mase. Zeleo bih da je ipak malo poboljsam. Da li da pored proteina uvedem i gejner ili da potpuno zamenim gejner sa proteinom? Ako ih koristim naporedo kako da to najbolje cinim?
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.301 sekundi sa 18 upita.