TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 385329 Teme od strane 24962 Članovi Poslednji član: ben77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Mart 22, 2023, 10:35:40 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 5 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Dobrodošli u nov podforum!  (Pročitano 22507 puta)
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #61 poslato: Oktobar 26, 2012, 08:40:25 posle podne »

Ok, utoliko bolje. :-)

Slazem se da se ne treba opterecivati, najbolje je kad sam odredis sebi koliko cega da uneses.
Sačuvana
labrador
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 71


jedite zdrave hemikalije iz ivičnih galaksija

« Odgovor #60 poslato: Oktobar 24, 2012, 09:56:10 posle podne »

@dr.G.G.
1. vodim racuna sta jedem, ali ne merim u grame.
2. naravno da pijem vodu :P. svakodnevno i za vreme treninga, ali pitah zbog kreatina, jer ga nisam uzimao do sada pa ne znam, da li trreba povecati unos vode.

Sačuvana
ko hoće-naĂ°e način, ko neće-naĂ°e izgovor
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #59 poslato: Oktobar 24, 2012, 09:44:16 posle podne »


ishrana je dosta sredjena, ali nije striktno rigorozna.

 da li treba povecati unos vode prilikom treninga


Ja cu se samo osvrnuti na ove dve stvari. Ne znam kako si mislio da ti ishrana nije rigorozna, ali ukoliko ima rezultata onda je u redu.
I vodu treba unositi, minimum dve litre dnevno ( mada to zavisi i od potrosnje ) nevezano za kreatin, to treba da bude pravilo u ishrani.
Sačuvana
labrador
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 71


jedite zdrave hemikalije iz ivičnih galaksija

« Odgovor #58 poslato: Oktobar 24, 2012, 01:46:45 posle podne »

hvala za odgovore :)

duzina treninga.

grudi, ledja, noge radim po 5 serija
ostale vezbe po 3/4.
ali sa sagrevanje, vezbanjem, pauzama i istezanjem, nekako uvek napravim 70-80min

znam da bih to trebalo smanjiti, sada pitanje globalno: smanjiti broj serija, ili izbaciti po neku vezbu?
Sačuvana
ko hoće-naĂ°e način, ko neće-naĂ°e izgovor
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #57 poslato: Oktobar 24, 2012, 01:41:19 posle podne »

Kre alkalyn koristiš svaki dan, preporučene doze u dve kapsule, jedna pre treninga a druga posle treninga. Mada je naše iskustvo pokazalo da je ta doza za nekoga ko ima veću težinu/mišićnu masu dosta mala tako da neki ljudi koriste i po 4 kapsule dnevno, odnosno 2 pre i 2 posle
piješ 1 pre i 1 posle treninga, nebitno koji je trening u pitajnu. Ako ne treniraš možeš popiti 1-2 kapsule ujutru i to bi bilo to, vrlo jednostavno.
Kreatin ne stvara nadutost, ne zadržava vodu, ali je ipak preporučljiv povećan unos vode.

Trening ti traje 80 min, sa kardiom ili bez kardia?    Ako je 80 min samo treninga sa opterećenjem, radiš ili previše vežbi ili previše serija.... što bi značilo previše
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #56 poslato: Oktobar 24, 2012, 01:38:29 posle podne »


1. koliko dugo da ga *(K-A) koristim, da li treba praviti pauze?
2. da li treba povecati unos vode prilikom treninga
3. kako da ga koristim u danima kada ne idem u teretanu vec samo sportske/kardio aktivnosti
a kako u danima kada odmaram skroz?

4. s obzirom na moje ciljeve, ishranu i suplemenaticju, koliko dugo vremenski mogu da radim trening?
imam problema da ga "svucem" ispod 80min.
radim> grudi-ledja, bc-tric, ramena-trb, noge-trb.

toliko za sada, hvala unapred.

1) koristis ga koliko zelis, minimum dva meseca, ali neki ga koriste i duze, zavisno od zelja i finansija, ja licno 2-3 mes, pa napravim pauzu mesec dva i ponovo krenem sa njim
2) vodu svakako trebas unositi bez obzira na kreatin-alkalin
3)kad ne treniras mozes smanjiti na dve dnevno, ako si advanced vezbac a vidim da jesi,cepaj dva pre dva posle treninga,a kada odmaras i taj dan ne treniras, dva komada u toku dana po zelji,mozes jednu ujutru jednu uvece
4) pa pretrpao si verovatno mnogo vezbi pa imas problem sa niskovremenskim treninzima, promeni tu nesto i svuci ga ispod 80 ,tu da bude 60-70 jak intenzitet bez zajebavanja i resis problem,a i sve je stvar individue, nekome i prija duze treniranje,zavisno ponovo od ciljeva..
Sačuvana
labrador
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 71


jedite zdrave hemikalije iz ivičnih galaksija

« Odgovor #55 poslato: Oktobar 24, 2012, 01:34:00 posle podne »

par pitanja, posle nekog vremena.

treniram par mesece u teretani 3/4 puta nedeljno
+jednom ili dva puta nedeljno fudbal i/ili plivanje/ronjenje

pre odlaska u teretanu, bio sam u "dosta solidnom" stanju, jer sam ranije bio dugogodisnji dzudista.

cillj> povecanje snage i ne malo toliko puno misicne mase

ishrana je dosta sredjena, ali nije striktno rigorozna.

zadnja dva meseca koristim whey i primetio sam lep napredak.
od proslog meseca sam uzeo i BCAA i Dex

uzimam i Zn+Se

hteo bih i da ubacim Kre alkalyn*(AAEFX) i hteo sam da pitam kako se on uklapa u tu koncepciju
i Omega 3 *(za O3 nemam puno pitanja :P, mada ko ima savet rad sam poslusati)

1. koliko dugo da ga *(K-A) koristim, da li treba praviti pauze?
2. da li treba povecati unos vode prilikom treninga
3. kako da ga koristim u danima kada ne idem u teretanu vec samo sportske/kardio aktivnosti
a kako u danima kada odmaram skroz?

4. s obzirom na moje ciljeve, ishranu i suplemenaticju, koliko dugo vremenski mogu da radim trening?
imam problema da ga "svucem" ispod 80min.
radim> grudi-ledja, bc-tric, ramena-trb, noge-trb.

toliko za sada, hvala unapred.
Sačuvana
ko hoće-naĂ°e način, ko neće-naĂ°e izgovor
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #54 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:01:40 posle podne »

Da, zato se savetuje merenje secera pre i posle treninga, da bi na osnovu tih vrednosti mogao ili da unese nesto slatko ( ukoliko su niske vrednosti ) ili da prilagodi terapiju.
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #53 poslato: Oktobar 19, 2012, 07:02:04 posle podne »

Ovde je najbitnije da tvoj unos hidrata prilagodis svojim potrebama u odnosu na tvoju insulinsku terapiju.Trenin sa opterecenjem pospesice otvaranje insulinskih receptora i ugradnje glikogena u misicnu celiju.
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #52 poslato: Oktobar 19, 2012, 02:44:09 posle podne »

Pozdrav,

najbolje bi bilo da savet po pitanju inteziteta vezbanja dobijes od svog lekara, zato sto postoje parametri koje treba proveriti pa na osnovu toga dozirati fizicku aktivnost. Umeren trening snage, sa malim težinama i veliki broj ponavljanja mogu da praktikuju uglavnom sve osobe sa dijabetesom ( narocito mladi sa dobrom regulacijom ).

Ja cu ti dati ovde samo par smernica, koje mozda vec znas, ali ih imaj na umu.
- obavezno merenje glikemije pre i posle treninga
- unos tecnosti pre, za vreme i posle vezbanja
- pozeljno je da trening ne bude u vecernjim casovima
- najbolje vreme za vezbanje sat i po do dva nakon obroka.

Ukoliko imas neko pitanje vezano za ishranu, rado cemo ti pomoci.
Sačuvana
Lonce
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #51 poslato: Oktobar 19, 2012, 10:07:21 pre podne »

Hvala! :)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #50 poslato: Oktobar 19, 2012, 08:59:52 pre podne »

Zdravo!
Treba mi pomoc oko skidanja masnih naslaga(sala).Treba da krenem da treniram ali je problem sto ne znam kako,jer dosada nisam ni isao u teretanu i bavio se nekim aktivnostima.Inace sam dijabeticar tipa 1,primam insulin i pijem lekove,ishranu sam regulisao.Visok sam 180cm i tezak oko 91kg,smanjio sam kilazu regulisanjem ishrane sa 112kg na 91kg za 15meseci,ali je problem sto je salo ostalo.
Ako moze neko da mi pomogne oko programa vezbanja?
Unapred zahvalan! :)


aerobne aktivnosti, intenziteta 60-70% od maksimalnog srčanog pulsa, gde je maximalni puls 220 - godine života, okvirno.  ovo bi značilo aerobna aktivnost koja te ne ostavlja bez daha, potrošnja manje kalorija ali većeg procenta iz masnoća, hodanje na traci, lagana vožnja bajsa itd...   takoĂ°e, trening snage  u teretani - osnovne vežbe, nadam se da imaš dobrog trenera pored sebe ko može da ti pokaže pravilno izvoĂ°enje vežbi.

Što se ishrane tiče savetovala bih ti da se obratiš onima koji su najkompetentniji, Ognjen i Gorana,
a pitanja u vezi ishrane možeš postaviti ovde
http://www.pansport.rs/forum/index.php?board=771.0

pozdrav :)
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12608


Never give up!

« Odgovor #49 poslato: Oktobar 19, 2012, 08:25:12 pre podne »

Mislim da bi nasi doktori mogli dati najbolji savet za to kako i sta dalje,
Sačuvana
Lonce
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #48 poslato: Oktobar 18, 2012, 10:00:06 posle podne »

Zdravo!
Treba mi pomoc oko skidanja masnih naslaga(sala).Treba da krenem da treniram ali je problem sto ne znam kako,jer dosada nisam ni isao u teretanu i bavio se nekim aktivnostima.Inace sam dijabeticar tipa 1,primam insulin i pijem lekove,ishranu sam regulisao.Visok sam 180cm i tezak oko 91kg,smanjio sam kilazu regulisanjem ishrane sa 112kg na 91kg za 15meseci,ali je problem sto je salo ostalo.
Ako moze neko da mi pomogne oko programa vezbanja?
Unapred zahvalan! :)
Sačuvana
1Sasha3
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 186


Believe in yourself when no one else does.

« Odgovor #47 poslato: April 05, 2011, 10:04:07 posle podne »

Hvala! :)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 ... 5 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.129 sekundi sa 18 upita.