TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 394998 Teme od strane 25006 Članovi Poslednji član: Vlad77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 19, 2024, 12:41:24 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: „Vrste“ - istraživački projekat  (Pročitano 1501 puta)
PANSPORT BEOGRAD
PeĂ°a
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3439


Prodavnica u YBC-u

Pansport
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 08, 2010, 09:07:53 pre podne »

Uzorak - 25.000 muškaraca
„Vrste: vodič za razumevanje mladih muškaraca“ temeljna je studija sprovedena na uzorku od 25.000 muškaraca starosti od 25 do 39 godina u 25 zemalja. Studija je raĂ°ena sa ciljem da se otkrije čemu muškarci pridaju značaj, šta ih zanima, a šta brine, kakve su im sklonosti i šta utiče na njihovo ponašanje i odluke. MeĂ°u zemljama koje su obuhvaćene istraživanjem su i Srbija, Slovenija, Velika Britanija, Rusija, Poljska, Švedska, Hrvatska, Bugarska, Italija, Nemačka, Norveška, Holandija, Rumunija, Francuska, Španija i druge.
Sačuvana
   
PANSPORT BEOGRAD
PeĂ°a
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3439


Prodavnica u YBC-u

Pansport
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 08, 2010, 09:07:34 pre podne »

“Jednog dana želim da budem sam svoj gazda”
Bugarska 56%
Hrvatska 70%
Danska 47%
Francuska 49%
Nemačka 49%
Italija 63%
Holandija 43%
Norveška 55%
Poljska 78%
Rumunija 80%
Rusija 71%
Srbija 73%
Slovenija 69%
Švedska 58%
Velika Britanija 55%
Sačuvana
   
PANSPORT BEOGRAD
PeĂ°a
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3439


Prodavnica u YBC-u

Pansport
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 08, 2010, 09:07:01 pre podne »

“U životu mi je najvažnije stvaranje i podizanje sopstvene porodice”
Bugarska 73%
Hrvatska 80%
Danska 47%
Francuska 57%
Nemačka 50%
MaĂ°arska 48%
Italija 51%
Holandija 36%
Norveška 34%
Poljska 44%
Rumunija 69%
Rusija 54%
Srbija 89%
Slovenija 65%
Španija 29%
Švedska 35%
Velika Britanija 40%
Sačuvana
   
PANSPORT BEOGRAD
PeĂ°a
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3439


Prodavnica u YBC-u

Pansport
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 08, 2010, 09:02:19 pre podne »

    Rezultati istraživanja „Diskaveri kanala“ - „Vrste: vodič za razumevanje mladih muškaraca“ koje je sprovedeno u periodu od 2009. do 2010. godine pokazalo je da 89 odsto srpskih muškaraca starosti od 25 do 39 godina smatra da je najbitnija stvar u životu postati otac i podizati porodicu. Rezultat je daleko iznad evropskog proseka, koji iznosi 54 odsto, i zapravo je najviši od svih evropskih zemalja u kojima je istraživanje sprovedeno.







TakoĂ°e, 68 odsto srpskih muškaraca smatra da mogu isto tako dobro da odgaje decu kao i pripadnice lepšeg pola. Dve trećine, 69 odsto, smatra da je pružanje emotivne podrške članovima svoje porodice i provoĂ°enje vremena sa njima bitno kao i samo zaraĂ°ivanje, što je ponovo najviši procenat muškaraca širom Evrope koji razmišljaju na taj način.


Na temu posla i karijere istraživanje „Vrste“ ističe da je čak 73 odsto srpskih muškaraca koji su učestvovali u istraživanju izjavilo da bi voleli da budu sami svoje gazde jednoga dana u poreĂ°enju sa prosečnim evropskim rezultatom od 62 odsto. U poreĂ°enju sa 75 odsto Evropljana, čak 86 odsto srpskih muškaraca veruje da je zadovoljstvo i uživanje u poslu važno koliko i dobra zarada.


Ovo istraživanje pokazuje i da srpski muškarci smatraju da im dobar fizički izgled omogućava da lakše izaĂ°u na kraj sa svakodnevnim pritiscima, a 20 odsto njih priznaje da sada više koriste preparate za negu nego što su to činili pre nekoliko godina. Čak 68 odsto srpskih muškaraca smatra da su dobar spoljašnji izgled i briga o njemu veoma važni, što je znatno iznad evropskog proseka na tu temu, koji iznosi 49 odsto.


Ovo istraživanje takoĂ°e pokazuje da mladi muškarci iz Srbije žele da ih okolina doživi kao dobro obaveštene, i to čak 79 odsto njih, što je sličan rezultat evropskom proseku koji iznosi 74 odsto, pri čemu im je veoma bitno da su informisani o najrazličitijim mogućim temama.


Istraživanje pokazuje da se mladi Evropljani mogu svrstati u četiri različite kategorije. To su Moderni i sposobni, Ja i samo ja, Hranitelj pod pritiskom i Bez obaveza.


U grupu Moderni i sposobni spada najveći broj srpskih muškaraca, čak 58 odsto, što je znatno više od evropskog proseka koji iznosi 42 odsto. Pripadnici ove grupe su porodično orijentisani i kada imaju decu, veoma su posvećeni očevi. Nastoje da imaju ispunjene živote sa mnogo različitih dešavanja, ali trude se da ih sve izbalansiraju.


Grupi Bez obaveza pripada samo 14 odsto mladih srpskih muškaraca, što je rezultat sličan evropskom od 17 odsto. Pripadnici ove grupe ne žele nikakvu odgovornost u životu. Ne žele brak i decu u tim godinama (25-39), a ne brinu se mnogo ni o karijeri. Ne izlažu se bilo kakvim pritiscima, a njihov životni moto bi mogao da bude „živi danas, a o tome šta će biti sutra razmišljaćeš drugi put“.





U grupu Ja i samo ja spada samo 10 odsto mladih muškaraca iz Srbije, što je zapravo mnogo niži procenat od evropskog proseka od 24 odsto. Oni stavljaju sebe i svoje potrebe ispred svega ostalog. Zapravo, oni nisu spremni da se skrase, ožene, imaju decu u tim godinama (25-39), ali su dosta različiti od pripadnika grupe Bez obaveza. Često im je posao glavni prioritet. Ponekad je tako zbog toga što su oni strastveni prema poslu kojim se bave i koji im pruža veliki osećaj samozadovoljstva. U drugim slučajevima posao je krajnji cilj - ambiciozni su i žele da dobro zaraĂ°uju.


U grupu Hranitelj pod pritiskom spada 18 odsto mladih srpskih muškaraca, slično evropskom proseku od 17 odsto. Oni nastoje da budu posvećeni roditelji i imaju prilično tradicionalan pogled na svoju ulogu u porodici. Veruju da žena odgaja dete bolje nego muškarac i smatraju da je njihova odgovornost da obezbeĂ°uju novac za porodicu, što im u današnjim uslovima stvara priličan stres. Muškarci iz ove grupe često su podložni i drugim vrstama stresa.



autor:E. B.
Foto: Shutterstock
preuzeto sa: www.blic.rs
« Poslednja izmena: Oktobar 08, 2010, 09:06:07 pre podne od strane PANSPORT BEOGRAD » Sačuvana
   
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.065 sekundi sa 18 upita.