TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 395142 Teme od strane 25006 Članovi Poslednji član: Vlad77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 25, 2024, 03:06:03 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pansport tim vas laže - saznaj kako!!!  (Pročitano 19244 puta)
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #35 poslato: Avgust 20, 2012, 08:17:50 pre podne »

meni sad nista nije jasno jeste da sam pocetnik i da imam 105 kg sala,i da nemam pojma koji program da koristim u teretani,al ovo je tako zbunjujuce....da neznam sta da kazem


ćao, mi možemo da ti pomognemo ali forum ima ograničenja - u smislu da ti ipak kao početnik treba prvo da prekontrolišeš svoje zdravstveno stanje, a za vežbe u teretani bih ti savetovala da naĂ°eš dobrog trenera koji će biti sa tobom rame uz rame dok radiš trening...  mora neko da bude uz tebe i da se ispravlja na licu mesta, nezahvalno je obajšnjavati tehniku, moramo da te vidimo na licu mesta i ispravimo.  Ovo ti je moj iskren savet.

Što se tiče ishrane, tu više možemo da ti pomognemo preko foruma, slobodno otvori svoju temu u delu za početnike i napiši nam nešto više o sebi, uključujući i to kako se hraniš , kakav ti je dnevni ritam, pa da možemo malo da se udubimo u tvoj slučaj.
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #34 poslato: Avgust 20, 2012, 05:48:40 pre podne »