TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357463 Teme od strane 24556 Članovi Poslednji član: nickmladenovic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 15, 2019, 03:30:30 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Ognjen Pedja Tutorov)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 6 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: BOLOVI I UPALE MISICA  (Pročitano 28959 puta)
TashaBG
Gost
« Odgovor #76 poslato: Jul 06, 2007, 09:45:21 posle podne »

Bolje da bole misici,nego dusha
Sačuvana
Kale
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9

« Odgovor #75 poslato: Jul 06, 2007, 11:37:52 pre podne »

Upravo tako...sladak bol! Boli ono tebe a bolish i ti njega! Mozda mazohizam, mozda preterano, ali za mene po meri!
Sačuvana
Stupid is who stupid does!
TashaBG
Gost
« Odgovor #74 poslato: Jul 06, 2007, 11:30:12 pre podne »

I posle 2 godine aktivnog vezbanja,imam upale,one vise nisu strasne kao na pocetku,opisala bi ih kao
SLADAK BOL.Veceras su na programu takodje noge.
Sačuvana
Kale
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9

« Odgovor #73 poslato: Jul 06, 2007, 10:29:27 pre podne »

Pa zar nije prelep osecaj kompletne upale nogu? Kada hodas osetis svaki misic kako trza posebno, kada stegnes dupe mislis da je kao kod Bushmana okruglo....ma neopisiv osecaj...   A onda dodje vece i prilagodjavanje njoj! Sve te boli, grchevi koche, a ne popustas..pobedjujesh i sebe i nju....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh   danas ima da radim cucanj!
Sačuvana
Stupid is who stupid does!
jovo18
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1145

« Odgovor #72 poslato: Jul 06, 2007, 09:12:18 pre podne »

Djumbir mu dodje koren koji sluzi kao zacin(u obliku praha),klopa se i kandiran(useceren),oblik praha se dodaje u kaficu. Ima prilicno jak ukus.Koristi se za pravljenje salata itd
Pomaze pri upali misica!
Sačuvana
CTEBAH
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 736


« Odgovor #71 poslato: Jul 05, 2007, 04:45:32 posle podne »

sta je djumbir ?  (znam da je neka biljka ali cemu sluzi)
pirinac, djumbir i maslinovo ulje utrljam na kozu i ono me spasi upale od 8 serija noznih extenzija, 5 serija teskog cucnja u supersetu sa iskorakom, 4 serije podizanja na prste i 4 serije sa zadnju lozu ?!

Hmm...mislim da ne...
Sačuvana
"...oci sklopljene, tisina i molitva pred boj, slike majke ljubi cedo ja pridruzicu se njoj, na nebu ako treba jer tamo pripadamo, mi smo nebeski narod ali na zemlji za cuda znamo...nema pomisli o milosti slusam krike dusmana..."

Klikni ovde
maja
Gost
« Odgovor #70 poslato: Jul 05, 2007, 02:05:40 posle podne »

Evo jedan '' recept'' iz kucne radinosti koji može da doprinese ublažavanju upale mišića...za one koji su voljni da ga probaju

PILING SA ĂDUMBIROM I PIRINČEM
Idealan nakon sporta - protiv upale mišića
Sastojci: Po 4 kašike Ă°umbira i mlevenog pirinča * 2 kašike maslinovog ulja
Priprema:
Sve dobro pomešajte, nanesite na vlažnu kožu i dobro se istuširajte. Pažnja: ovo će vas rasaniti, zato nikako ne nanosite pre spavanja.
Sačuvana
Mare_01
sieg heil! :)
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3459

PANTA REI

« Odgovor #69 poslato: Jul 05, 2007, 08:45:57 pre podne »

pa poenta glutamina i jeste da ubrza oporavak, zato i jeste dobar za upale.
Sačuvana
(\__/)
(='.'=)  Ovo je zeka. Kopirajte i zalepite zeku u vas
(")_(")  potpis kako bi mu pomogli da zavlada svijetom.
EVIL ANGEL
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 138


« Odgovor #68 poslato: Jul 05, 2007, 08:03:02 pre podne »

L-GLUTAMIN  za upalu misica ,meni je dosta pomagao......     ja mislim da moze
Sačuvana
daniela svarc
lekar, savetnik za ishranu, doktor nauka
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 6125


« Odgovor #67 poslato: April 23, 2007, 04:49:45 posle podne »

Samo mali fiozioški time out - rast mišića je obraĂ°en na Novo i zanimljivo.. za one koji nisu stigli na pročitaju txt:

Pri većem opterećenju od onoga na koji je mišić navikao dolazi do povrede mišića. Zvuči bolno i svakako ne zvuči kao da će od «pocepanog» mišića nastati nešto veće i lepše.
Ipak, hipertrofija mišića (povećana mišićna masa) nastaje baš kao odgovor na povredu. Kao da se mišić brani da ga sledeći put ta sila ne pocepa.
Mehanizam hipertrofije mišića se odvija preko satelitskih ćelija koje se nalaze oko miocita (mišićnih ćelija). U ovim ćelijama se odvija sinteza novih aktinskih i miozinskih vlakana koje i čine volumen mišića.
Povreda mišića aktivira oslobaĂ°anje MGF (muscle growth factor) koji se stvara iz IGF (insulin like growth factor).
Sa druge strane, hormonska stimulacija mišića preko GH (hormona rasta) dovodi do oslobaĂ°anja IGF 1Ea, još jednog faktora rasta sličnog insulinu.
Dakle, da rezimiramo: fizičke vežbe sa većim opterećenjem dovode do povrede mišića, zatim dolazi do oslobaĂ°anja MGF i IGF 1Ea i konačno satelitske ćelije sintetišu nove proteine mišića aktin i miozin.
Dakle divna odbrambena, genetski preodreĂ°ena sposobnost mišića da se prilagodi većoj sili je povećana masa.
Naravno treba mišiću dati vremena i goriva da se obnovi odnosno odmora i proteina.


Upala mišića je obraĂ°ena takoĂ°e u jednom od tekstova:

Upala mišića ima i veoma stručan izraz i naravno skraćenicu – odožena mišićna bol - delayed onset muscle soreness tj. DOMS.
Bol je naravno osnovni simptom a nastaje oko 48h nakon intenzivnog vežbanja ili vežbanja koje je uključivalo aktivnosti na koje nismo navikli.
Bol može biti praktično toliko intenzivan da nas onemogućava da izvedemo pokret (setite se silaska niz stepenice posle forsiranja čučnjeva).
DOMS najčešće nastaje kao posledica ekscentričnih kontrakcija (prilikom čega se mišić se istegli i deo vlakana se iskida, a kao posledica dolazi do upale tj. bola. Povreda mišića koja na ovaj način nastaje je u potpunosti reverzibilna (setite se da ste opet radili čunjeve sa još većim težinama).
Umerena do laka DOMS će nestati za 3-7 dana. Lagana vežba će stimulisati protok krvi kroz povreĂ°eni mišić.
Redovno vežbanje sa tim težinama najbolja je prevencija upale mišića tj. DOMSa.
Prevelik razmak u intenzivnom vežbanju (10-14 dana) dovešće ponovo do upale i novog kidanja mišića.


Sačuvana
X FRAME
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 300


« Odgovor #66 poslato: April 22, 2007, 11:13:04 pre podne »

Lazic , sta podrazumevas pod moderni BB. Koje programe ti koristis . Ako te ne mrzi da tipkas reci nesto malo vise o tim stvarima , bar nekim glavnim principima ?

 pozdrav
Sačuvana
bodybuilding forever
X FRAME
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 300


« Odgovor #65 poslato: April 22, 2007, 10:06:58 pre podne »

mislim da je nero hteo da kaze da kada se previse odmaras imedju 2 treninga iste grupe onda se ona previse odmori i ponovo upali..

  Upravo to.Razumem te i meni je BB sekundarna stvar u zivotu. 15 setova ne mora da bude mnogo to je tacno ,ali sam mislio pri eventualnom smanjivanju broja dana odmora treba korigovati  i stepen opterecenja ma misic . I meni bi se najbolje uklopio trening recimo pon,sre,pet ali moji misici ne konstatuju taj program tako da sam prinudjen da menjam stvari tako da mi nekad dopadne da radim sub,ned. Ali kada stize letnji period i ja sam na tom programu od 6 - 7 dana odmora uz smanjenje kilaze i povecenja obima treninga ; e onda vec mogu da izdrzim , inace kada sam na masi nema sanse taj program od 7 dana odmora da bar meni da neki rezultat.
Sačuvana
bodybuilding forever
Mare_01
sieg heil! :)
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3459

PANTA REI

« Odgovor #64 poslato: April 21, 2007, 10:19:10 posle podne »

mislim da je nero hteo da kaze da kada se previse odmaras imedju 2 treninga iste grupe onda se ona previse odmori i ponovo upali..
Sačuvana
(\__/)
(='.'=)  Ovo je zeka. Kopirajte i zalepite zeku u vas
(")_(")  potpis kako bi mu pomogli da zavlada svijetom.
M a r k o n i
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5118


« Odgovor #63 poslato: April 21, 2007, 10:12:25 posle podne »

Upala je razlog velikog odmora izmedju  istih misica koji se treniraju.Misic se previse odmori , te za njega na sledecem treningu proces pocinje iz pocetka . Kada bi se odmor smanjio rezultati bi bili bolji , kao i broj setova naravno .

kako majke ti od odmora da dobijes upalu , pa onda ovi sto nista ne rade bi svaki dan imali upalu
Sačuvana
Mare_01
sieg heil! :)
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3459

PANTA REI

« Odgovor #62 poslato: April 21, 2007, 10:11:31 posle podne »

kapiram sta hoces da kazes ali i uz najbolju volju nisam u mogucnosti da drugacije rasporedim trening i to uskladim sa obavezama.
i ne mislim da je 15 setova sa sve zagrevanjima puno jer evo prosli trening za grudi npr 2 serije zagrevanja, 5 serija ravni potisak bucicama, 5 serija kosi potisak, i 3 -4 serije razvlacenja tj letenja.
Sačuvana
(\__/)
(='.'=)  Ovo je zeka. Kopirajte i zalepite zeku u vas
(")_(")  potpis kako bi mu pomogli da zavlada svijetom.
Stranice: [1] 2 3 ... 6 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.444 sekundi sa 20 upita.