TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 346643 Teme od strane 22644 Članovi Poslednji član: Major64N6

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 22, 2018, 03:07:47 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Da pitam i ja  (Pročitano 3666 puta)
srdjan82
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1558


« Odgovor #19 poslato: Avgust 06, 2014, 07:22:25 posle podne »

+1
:D
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #18 poslato: Avgust 06, 2014, 07:11:59 posle podne »

Meso uvek sme i dobro je doslo pa i u supi !
Sačuvana
srdjan82
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1558


« Odgovor #17 poslato: Avgust 06, 2014, 03:59:44 posle podne »

A zbog čega se "ne sme" stavljati u supu i neko meso...?!?
Mislim, po meni je bolje onda pojesti to povrće i popiti čašu vode, nego praviti supu...
:)
Sačuvana
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #16 poslato: Februar 11, 2014, 12:21:09 pre podne »

Hvala na savetima i podršci  :)
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2111


« Odgovor #15 poslato: Februar 11, 2014, 12:16:44 pre podne »

Aha, izvini, sve to je bio rucak u 17.30.

Samo polako, citaj i pitaj sve sto te zanima. Ok si ti ovo zamislio, samo moras jesti u malo vecim kolicinama jer u suprotnom organizam stedi sve sto uneses i pocinje praviti zalihe.

I cisto savet, nemoj shvatati ovo kroz smes i ne smes nesto jesti, bolje na to gledaj sa trebalo bi i ne bi trebalo ili jesti u manjim ili vecim kolicinama ( savet iz prakse :-)).
Sačuvana
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #14 poslato: Februar 10, 2014, 11:46:02 posle podne »

Ne, za užinu nisam uzeo ništa, čim sam došao s posla, otišao sam na vežbe,  cveklu sam jeo uz grašak i meso, tako da danas nisam ni užinao.

Ulje iz sardine izbacujem.

Sutra kuvam supu od povrća, našao sam recpet, izbacujem supu iz kesice.

Nikako da ukapiram kad se šta i koliko jede, šta se sme a šta ne, ali dobro, tek sam počeo da kontam kako i šta, naučiću.
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2111


« Odgovor #13 poslato: Februar 10, 2014, 11:41:01 posle podne »

Nema potrebe za ogranicenjem tipa ne treba jesti posle 18 h i slicno, samo gledaj da ti obroci budu koliko toliko ravnomerno rasporedjeni. Ja bih ipak malo odvojila taj obrok pre spavanja, da ne bude bas tako blizu jer ipak sardina nije bas najlaganija. Ulje izbacujes, jel tako? Mogao si pojesti celu sardinu, i bio bi miran do spavanja  ( pod uslovom da nije jako kasno ). Ali ako ti tako odgovara mozes i podeliti.

Imam jos jedno pitanje, popodne si za uzinu imao cveklu?
Sačuvana
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #12 poslato: Februar 10, 2014, 11:26:00 posle podne »

Hvala na odgovorima   :) .

Ako može jedno pitanje, konkretno za večeras.
Trening sam odradio, ručao grašak jedan tanjir, meso kuvano, cveklu u 17.30h, večerao u 20.30h pola sardine, malo sira, šolju jogurta.
u 23h sam pojeo drugu polovinu sardine, sa šoljom jogurta, volim jogurt  :P .
Da li je ovaj kasni obrok u 23h greška, da li sam trebao da ga preskočim, mada bio sam baš puno gladan.
Da li generalno da izbegavam da jedem posle 20h, na spavanje idem izmeĂ°u 00-01, pa ogladnim do tada.

Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2111


« Odgovor #11 poslato: Februar 10, 2014, 11:16:13 posle podne »

Supe iz kesica imaju pre svega dosta soli i raznih drugih dodataka ( pojacivaci ukusa, emulgatori...). Jednako lako se moze napraviti domaca supa od povrca, bez rezanaca, nemasna.

Po meni ti je za dorucak malo samo jedno belance. Kad su manje kolicine u pitanju, nema potrebe da odvajas i bacas zumanca.

Uzine nemoj preskakati, narocito ako je veliki vremenski razmak izmedju obroka. Uz rucak bi mogao uneti malo ugljenih hidrata, pirinac, krompir, int testeninu, jer generalno malo ugljenih hidrata unosis u toku dana. Gledaj da ugljene hidrate uneses barem pre i posle treninga, i ujutru.
Sačuvana
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #10 poslato: Februar 10, 2014, 12:13:36 posle podne »

90 kg
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4444


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #9 poslato: Februar 10, 2014, 12:12:40 posle podne »

Opet nisi napisao koliko kilograma imaš?
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #8 poslato: Februar 09, 2014, 03:37:41 posle podne »

Pozdrav Ridik,

Pre nego ti dam neke konkretne savete treba mi par tvojih informacija tipa koliko godina imaš, koliko kilograma, koliko si visok i koliko već dugo se baviš sportom?

Ovo je sve bitno da bi mogao približno u svojoj glavi odrediti koliko je hrane za tebe dovoljno. Ovo što si napisao jeste zdrava ishrana, ali kao što Jekka kaže nema baš mnogo kalorija, osim ako si težak negde oko 70kg i imaš 10kg viška :D

pošto i kažeš da bi raĂ°e da odradiš diejtu postepeno onda bi možda trebalo malo drugačije pristupiti čitavoj ishrani ;)
Godina 30, visina 180, težina 5-10kg viška.
Nikad nisam bio gojazan, čak sam na faxu bio i premršav, ali od kada sam prestao da pušim,
ugojio sam se 15kg, non stop sam jeo slatkiše, od nervoze ili čega već.
Skinuo sam 5kg, hoću još, ali prioritet mi je zdravija ishrana i redovna aktivnost.
Aktivan sam rekreativac, svaki dan imam po neku aktivnost, zimi teretena, manje težine veći broj ponavljanja,
kad je lepo vreme šetam, bajs, basket, plivanje, nisam profi sportista, ali se trudim da kad god mogu vežbam sat vremena.
Cilj mi je da do 7.6.2014 izgubim kg koje sam dobio posle prestanka pušenja i usput ako uspem da izgledam bolje super,
ako ne nikom ništa, vežbaću masu na jesen, pa ću vas tada smarati oko proteina.
Nadam se da sam dao dovoljno informacija, ako treba još neka, tu sam.

Ćao :)

Koji ti je vremenski razmak izmeĂ°u ceĂ°enog voća,voća i doručka?
30-45 minuta, nemam striktno razmak kojeg se pridržavam.



Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 10162


« Odgovor #7 poslato: Februar 09, 2014, 01:21:58 posle podne »

Ćao :)

Koji ti je vremenski razmak izmeĂ°u ceĂ°enog voća,voća i doručka?
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4444


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #6 poslato: Februar 09, 2014, 01:10:06 posle podne »

Pozdrav Ridik,

Pre nego ti dam neke konkretne savete treba mi par tvojih informacija tipa koliko godina imaš, koliko kilograma, koliko si visok i koliko već dugo se baviš sportom?

Ovo je sve bitno da bi mogao približno u svojoj glavi odrediti koliko je hrane za tebe dovoljno. Ovo što si napisao jeste zdrava ishrana, ali kao što Jekka kaže nema baš mnogo kalorija, osim ako si težak negde oko 70kg i imaš 10kg viška :D

pošto i kažeš da bi raĂ°e da odradiš diejtu postepeno onda bi možda trebalo malo drugačije pristupiti čitavoj ishrani ;)
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Ridik
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #5 poslato: Februar 08, 2014, 09:56:21 posle podne »

Ne razumem  :o
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.21 sekundi sa 17 upita.