TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361227 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 26, 2020, 06:17:07 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 3 4 [5] 6 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pitanje u vezi amino kiselina  (Pročitano 14509 puta)
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #24 poslato: Jun 11, 2014, 09:08:43 posle podne »

Ako stvarno vezbas 2h, one 3 tablete amino 6000 sto pojes popodne ubaci u sredinu treninga. Pre treninga tecne ne moras, tu je bitniji proteinski obrok (msm na par sati pre). Bcaa zadrzi. Ma mozes da mesas  proteine slobodno.
Sačuvana
ice_face
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #23 poslato: Jun 11, 2014, 08:21:38 posle podne »

2 nedelje...nije problem ako se izbaci visak vec mi je frka ako se ne izbacuju tj taloze negde:)I da li moze negativno da utice na zdravlje taj visak..jel sam stalno nailazio na forumu da bcaa I amino nikada dosta pa mi odatle ta I ideja da ih pijem toliko
Sačuvana
ice_face
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #22 poslato: Jun 11, 2014, 08:16:05 posle podne »

ne brojim kalorije tj nemam podatke a ni grame koliko cega pojedem..a I ne planiram u tu pricu toliko da zalazim...jel sam je korigovao I imam super rezultate...prosle godine sam imao 128 kg aprila I sa ovakvim treningom od 2h I ishranom sam do avgusta imao 108 a od suplemenata jedino iso 100 I kre alkalyn pro..onda sam napravio opravdanu pauzu a ishranu zadrzao I kg nisu rasli vec smanjivali uz neko sitno kucno treniranje..I od maja sam opet u teretani(trenirao sam novembra decembra I januara u teretani)...dorucak I rucak su mi slicni meso I salta samo sto je uvek neki drugi izvor vitamina tj vrsta mesa(npr. dorucak je piletina I sopska salata a rucak svinjetina I neka druga salata pa sutra curetina I salata a rucak junetina sa nekom drugom salatom treceg dana tuna za dorucak isto sa nekom salatom a za rucak npr neka divljac ili jagnjetina I jos neke druge razne kombinacije ali uglavnom bez uh ponekad uzmem vrlo malo hleba...veceru uglavnom preskacem a ponekad je totalno van zdrave ishrane tipa testo slatkisi ili tako nesto ali mi ne smeta jel je to jednom eventualno dvaputa nedeljno...a za uzinu ili veeceru je uglavnom sirovo voce povrce ili orasasti plodovi sa wheyom...ne bih da te demantujem sto se tice suplemenata ali ja primecujem brze I bolje rezultate:)od kada sam ubacio sve ovo toje pre nekih 15 dana....bcaa I whey znam kada i tecne amino.interesuje me da li je potrebna doza pre treninga tecnih ak jel je pijem I za vreme treninga?ne znam kako najbolje da uklopim ove 6000 oko treninga ili uvece i ujutru?a sto se tice xpanda da li je mozda bolje da se vratim na kre alkalyn jel su mi  nekako slicni sem tog napumpavanja koje mi nije bitno uopste uzeo sam ga zato sto bolje I brze ugradjuje suplemente bar tako sam negde procitao..I zasto ne valja da se mesaju elite I iso 100?hvala na interesovanju ali bih cenio I neki konkretan odgoovor
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #21 poslato: Jun 11, 2014, 07:46:12 posle podne »

Upravo to što te je MightyMO pitala,da li znaš koliki ti je potrebni kalorijski unos?
Obe amino kiseline koje uzimaš sadrže BCAA. Od super amino 6000,preporučena je jedna doza NAKON treninga.
Ti još uz to piješ i tokom treninga i još i BCAA.
Potpuno ti je pogrešna logika da sve to krkaš u sebe i kao onda da odmoriš,jer se tebi i ovako pola ne apsorbuje u organizam.
Koliko dugo tako piješ suplemente?
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #20 poslato: Jun 11, 2014, 06:16:31 posle podne »

da li imaš podatke o kalorijskom unosu, kako izgleda jedan tvoj tipičan dan što se tiče ishrane?  od prvog do poslednjeg obroka?   

ne ideš dobrom logikom, da se sada pretrpavaš suplementima pa onda pauza.... više suplemenata neće dati bolji niti brži rezultat
Sačuvana
ice_face
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #19 poslato: Jun 10, 2014, 08:49:12 posle podne »

Super Amino 6000,Liquid Super Amino 23.000 I bcaa sni blast.uvece elite valjda zato sto je kao sporiji a potrebno mi je nesto slatko(dok ne stignu p.cokoladice a iso 100 zato sto je brzi:)a mesam ih zato sto mislim da tu nema nista lose kao ovaj je brzi a ovaj sporiji...malo sam tezi pa mi je mozda potrebnije malo vise od 24gr proteina I zato + ovih 12 iz elite a I ima malo vise glutaminaA pretrpavam se zato sto planiram da pijem to mesec do mesec ipo dana I onda da odmorim bubrrege I nastavim samo sa  iso100 ili 23000
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #18 poslato: Jun 10, 2014, 08:28:32 posle podne »

Iskreno,deluje kao da se pretrpavaš suplementima. Koje amino kiseline imaš? I čemu to mešanje proteina?
Sačuvana
ice_face
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #17 poslato: Jun 10, 2014, 06:57:43 posle podne »

dorucak je izmedju  12-14h(meso I salata bez hleba) tre je 2h jel radim dve grupe misica po 4-5 vezbi za svaku 4 serije od 15-10pon.meni ovih 100kg lepo stoje manje vise:)..znaci cilj da se malo zategnem:) a ne da smrsam.. kada da uzimam super amino 6000  I da li da pijem uvece elite i naravno zasto xpand da ostavim?
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #16 poslato: Jun 10, 2014, 06:20:17 posle podne »

treniraš 2 h?  to je baš puno!  kada doručkuješ, šta doručkuješ?  koji su ciljevi? 

ja bih pre treninga ostavila xpand, amino u toku treninga ako je trening duži od 1 h, a posle treninga 1 mericu Iso 100 (ne treba i elite i iso100)  sa BCAA amino...


Sačuvana
ice_face
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17

« Odgovor #15 poslato: Jun 10, 2014, 04:37:41 posle podne »

pozz!interesuje me da li je ovo previse suplemenata I dobar raspored ..?ujutru 3 tablete amino 6000 posle 1h pre treninga 10gr xpanda,oko 12 gr bcaa ,4  kasike 23000 amino I jos 4 kasike amino u toku treninga..posle treninga merica iso 100 + pola merice elite whey I 12 gr bcaa...popodne jos 3 tab. 6000 I uvece pred spavanje jos jedna merica elite whey..ishrana mi je ok...treniram (2 grupe misica 3dana pa 1 pauza )oko  2h od toga je 30 min na kraju kardio brzo hodanje I bajs...imam 100kg i 188cm..treniram tj pijem sve to na prazan stomak i obrok mi je30 min posle popijenih suplemenata posle treninga
Sačuvana
bbBRE
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #14 poslato: April 03, 2014, 09:03:30 pre podne »

hvala vam na odgovorima i savetima
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11565


Never give up!

« Odgovor #13 poslato: April 03, 2014, 08:58:39 pre podne »

pa ovako krenuo sam u teretanu pre mesec dana, cilj mi je da razvijem ruke i grudi tacnije definicija tacnije da ne budem previse nagruvan kako kazu

Kako bi bilo sjajno i bajno da možeš za kratki period biti kako ti kažeš "nagruvan" do toga ima dobro da zasučeš rukave pa možda jednoga dana.Te budalaštine što se pričaju ne slušaj jer od toga nema ništa.Potreban je krvav rad da se nešto postigne posle mnogo vremena a to ćeš vremenom videti i sam.Što se aminokiselina tiče lepo smo ti objasnili i sada znaš šta je u suštini najvažnije.Samo sklop svega navedenog daće ti rezultat ali tek posle dužeg perioda.Ti si skoro ušao u celu priču i bombardovan si raznoraznim informacijama pa verovatno malo i lutaš i ne znaš šta da radiš.Polako..na pravom si forumu da nešto i naučiš.
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #12 poslato: April 03, 2014, 06:20:52 pre podne »

Taj strah da ces od nekoliko meseci treninga i mericom whey-a postati nagruvan je mit, a Srbija je pogodno tle za primanje istih. Verovatno ti je neko rekao da ces od aminokiselina da budes izdefinisan,sto je isto mit. VEzbanjem ti se nece razvijati samo ruke i grudi, vec celo telo,kako i treba da ide. Uzmi whey pre aminokiselina u svakom slucaju.
Sačuvana
bbBRE
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #11 poslato: April 02, 2014, 08:25:35 posle podne »

pa ovako krenuo sam u teretanu pre mesec dana, cilj mi je da razvijem ruke i grudi tacnije definicija tacnije da ne budem previse nagruvan kako kazu
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #10 poslato: April 02, 2014, 04:47:25 posle podne »

I dalje je najbitnije da nam kažeš šta i kako treniraš da bismo mogli da ti kažemo šta je od suplemenata najbolje za tebe :)
Sačuvana
Stranice: 1 ... 3 4 [5] 6 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.313 sekundi sa 18 upita.