TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 397092 Teme od strane 25017 Članovi Poslednji član: winpcbof

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 17, 2024, 07:50:27 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Potrebna pomoc  (Pročitano 4513 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #21 poslato: April 04, 2014, 10:41:33 pre podne »

Okej ako nije neka velika razlika uzeću najpristupačniji. Za ručak ću pokušati što zdravije da se hranim.
Onda ću tu užinu ubaciti pre treninga u vidu nekog voća ili mi to nije dovoljno?

Pre bih se odlučio za kombinaciju badem,lešnik,bazilski orah...  po malo od svega ako se radi o nekoj užini..
Ali uvek je bolji obrok sa mesom i kvalitetnim izvorima uh.
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #20 poslato: April 04, 2014, 09:57:56 pre podne »

Okej ako nije neka velika razlika uzeću najpristupačniji. Za ručak ću pokušati što zdravije da se hranim.
Onda ću tu užinu ubaciti pre treninga u vidu nekog voća ili mi to nije dovoljno?
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #19 poslato: April 04, 2014, 09:37:29 pre podne »

Što se proteina tiče ne moraš toliko lupati glavu jer ti svakako nećeš osetiti razliku koji god da uzmeš jer nisi takmičar da ti je to bitno.
Svaki protein iz ponude pansporta je dobar i uzmi koji ti je finansijski pristupačan i gledaj akcije.
Doručak je malo bolji, ali za ručak se potrudi,moli mamu onda češće da ti sprema nešto kvalitetno jer od toga ti zavisi i napredak.
Može ono da bude i neki mesni obrok a može i užina ali bitno je da se još jedan ubaci.
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #18 poslato: April 04, 2014, 09:30:01 pre podne »

Za doručak sada jedem ovsene sa voćem,mlekom i stavim badema i lešnika. Za ručak se stvarno trudim da bude sto zdraviji i kvalitetniji ,ali ne znam da kuvam pa sta mama spremi to i jedem za ručak ,dok je nekad zamolim da mi napravi belo meso ili ribu ako se jede nešto što je nezdravo.

Kada bi bilo najbolje da ubacim taj obrok i jel to treba da bude jak obrok ili više kao neka užina?

Raspitao sam se oko proteina u mojoj teretani i rekli su mi da je najbolji odnos cene i količine neki AMINO WHEY HIDRO  tu je 3,5 kg košta 6540 dinara pa me zanima ako mozes da mi kazes u cemu je razlika osim sto je ovaj 90% protein a onaj 100% protein?
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #17 poslato: April 04, 2014, 09:12:53 pre podne »

Doručak ti je loš, zaboravi suhomesnate proizvode i jaja kuvaj ako možeš najbolja je opcija.
Ona rečenica jedem za ručak šta ima to nije nikako dobro.Zna se šta se sme jesti to jest šta je najvažnije za mišićni razvoj a to su kvalitetni hidrati,vlaknaste materije i proteini.Ukoliko toga nema neće biti ni napretka i to je realnost.Na to moraš obratiti posebnu pažnju i preomeniti ceo sklop svoje ishrane stim što ti treba još jedan kvalitetan obrok u toku dana.

Večera piletina,oslić,tuna,jaja,može nemasni sir ponekad..hidrate ne mnogo ako baš mora mada i to zavisi od staža,genetike vežbača,iskustva...

Za whey nabitnije je odmah posle treninga jedna merica.
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #16 poslato: April 03, 2014, 07:24:30 posle podne »

Vec sam napisao u nekom od prethodnih postova kako moja prosecan dan izgleda sto se tiče hrane:

Za doručak obicno pojedem 2 parčeta hleba sa nekim suhomesnatim proizvodima ili ispečem 2-3 jajeta.
Za ručak jedem šta ima, a to obično bude paprikaš,pilav,sarma,neka testenina,pile,samo belo meso uz neke krompire,grašak,pasulj...
Pošta obično treniram u večernjim satima za večeru jedem belo meso i pirinač, tunjevinu i jaja ili neku drugu kombinaciju već navedenog.

Da li sa ovom ishranom treba 1 ili 2 merice wheya da uzimam?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16988


« Odgovor #15 poslato: April 03, 2014, 02:26:56 posle podne »

Ćao Dušane   :)

Znam da se relativno loše hranim i nije mi problem da ukinem tu hranu nego ne znam čime da je zamenim   :(
Nisam veliki fan ribe i tunjevina mi najlakse pada, znam da nije zdravo ali i tu ne znam za aleternativu koja bi mi odgovarala. Imam 3 obroka klasično doručak,ručak,večera.


Vrlo je bitno da imaš i užine izmeĂ°u glavnih obroka. Kažem ti,napiši nam šta trenutno jedeš,pa ćemo ti korigovati to i reći šta da ostaviš,a šta da izbaciš :)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #14 poslato: April 03, 2014, 01:10:05 posle podne »

u principu nešto više od mesec dana ako bi koristio dve merice dnevno.

Samo posle treninga je dovoljno koristiti protein ako imaš dovoljan unos proteina putem hrane u toku dana. Ako nemaš, onda možeš uzeti i dodatnu dozu, npr ujutru ili izmeĂ°u obroka.
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #13 poslato: April 03, 2014, 10:49:39 pre podne »

Koliko bi mi ovaj trajao vremenski?  I kako se dozira tj. koliko puta dnevno treba da uzimam?
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #12 poslato: April 03, 2014, 10:21:50 pre podne »

Napredak bi sigurno bio vidan ali koliki tačno to ti niko ne može reći sa sigurnošću jer ipak smo svi mi različiti i svako drugačije reaguje na dijete,suplemente itd...važno je da kada kreneš onda istraj do kraja, jer džaba ti je na primer pet dana radiš kako treba pa dan dva ne i tako upropastiš sve.Samo čvata volja i postići ćeš uspeh.
Protein bi bio odličan kao potpora tvojoj ishrani i možeš na primer uzeti ovaj koji i sam koristim trenutno.

http://www.pansport.rs/Proteini/Koncentrati-/-koncentrati-+-izolati-proteina-surutke/SN483-100-Whey-Protein-Professional.html
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #11 poslato: April 02, 2014, 10:46:58 posle podne »

Zoltane kakav bih ja mogao rezultat da ocekujem sa korigovanom ishranom i cardiom 3 puta nedeljno + naravno taj sagorevač koji ste naveli?

Da li bi bilo dobro i da uzmem neki protein tipa WHEY kada uzimam već i ovo ili to nije dobra kombinacija?
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #10 poslato: April 02, 2014, 08:54:38 pre podne »

Što se tiče sagorevača masti moja neka preporuka za početak bila bi ova
http://www.pansport.rs/Sagoreva%C4%8Di-masti/Bezstimulansni-sagoreva%C4%8Di/UN194-Fat-Burners.html

Nikako ne treba ići odmah na one koje su mnogo jači i sadrže puno stimulansa jer za to ima vremena.
Ishrana je naravno najvažnija gde se pretežno mora voditi računa o varijaciji uh i unosu kvalitetne hrane iz proteina,zdavih masti i vlakana.
Pogledaj malo linkove mojih tema pisao sam do detalja o tome i ima tu još dosta toga zanimljivo.
http://www.pansport.rs/forum/index.php?board=181.0
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #9 poslato: April 02, 2014, 08:44:59 pre podne »

Da li neko moze da mi odgovori na vec postavljeno pitanje u mom prvom postu?  :'(
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12849


Never give up!

« Odgovor #8 poslato: Mart 31, 2014, 11:10:27 pre podne »

ja sam samo realan a u ovom sportu realnost je surova   ;)
Sačuvana
Mario96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 29

« Odgovor #7 poslato: Mart 31, 2014, 10:19:09 pre podne »

Hvala Zoltane ovo je definitivno nesto sto cu imati u glavi duze vreme  :D
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.047 sekundi sa 18 upita.