TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 362439 Teme od strane 24670 Članovi Poslednji član: Thomastix

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 11, 2020, 09:32:52 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Savet  (Pročitano 10391 puta)
Pedja76
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12

« Odgovor #34 poslato: Jul 02, 2014, 11:58:11 posle podne »

Zato sam te i pitao, sta jedes?
Podeli sa mnom, nemoj da si tajnovit.
Sačuvana
Pedja76
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12

« Odgovor #33 poslato: Jul 02, 2014, 06:03:21 posle podne »

Ne nego mi je tesko da jedem preko ovoga a da ne bude Ă°ubre. Ako ubacim suplemente jel sam ok sa proteinima?
Sačuvana
Pedja76
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12

« Odgovor #32 poslato: Jul 02, 2014, 02:26:27 posle podne »

Cim ustanem ovsene pahuljice sa 2dl mleka.
Dorucak tri jajeta sa sirom ili tri vrste zelene salate sa piletinom isl.
Rucak 150g piletceg belog sa pirincem ili krompirom.
Uzina voce , jabuka banana tresnje ili sl.
Vecera piletina ili riba oko 150g , eventualno ella sir.
Posle toga 20g badem lesnik isl
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12128


« Odgovor #31 poslato: Jul 02, 2014, 01:12:55 posle podne »

Bolje ti nama reci šta ti jedeš po obrocima :)
Sačuvana
Pedja76
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12

« Odgovor #30 poslato: Jul 01, 2014, 09:48:54 posle podne »

Mozes da mi kazes sta jedes , po obrocima?
Sačuvana
Pedja76
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12

« Odgovor #29 poslato: Jul 01, 2014, 07:00:42 posle podne »

E sad mi treba drugaciji savet.

Kilazu sam doveo na 99-100kg. Visok sam 198cm.
Izgledam zategnuto.

Hteo bih da sada povecam kilazu, ali samo kroz misice. Da li postoji neki nacin da unesem vise od 2200cal, jel jednostavno ne mogu toliko da pojedem. Rezultate sam postigao na suvo, bez suplemenata. Sad bih probao sledece:
1. Pre treninga Hot blood,
2. Posle treninga Whey i
3. Pred spavanje Isobolic protein.

Sta mislite?
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #28 poslato: Jun 11, 2014, 07:53:58 pre podne »

Sorry,automatski sam se presaltao da u ostalim obrocima unosis pirinac, posto ga ja jedem.  :P Ali bolje dex nego med u svakom slucaju.
Sačuvana
Milutinke
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17


« Odgovor #27 poslato: Jun 11, 2014, 07:23:56 pre podne »

Nemoj komplikovati. Posle treninga dekstrozu 3o grama sa whey-om i to ti je to. Klopa ti je dobra, unosis dosta Uh ali se ocigledno ne mastis.

Pa i da unosim 200g krompira na svaki obrok, to je 3x30g pa i 3x40 nek bude, to je 120g uh, i ovsene 40, to je 160 g uh, sto je to mnogo :O? i 120g proteina to je ukupno 280x4 kal=1120 + neke masti ne moze da predje 1500 kal. Meni je bazalni metabolizam samo 1 800 kal ( 78 kg 180 cm ) ... Ovo mi je ishrana za leto, gde hocu da sto vise iscrtam trbusnjake :)
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #26 poslato: Jun 11, 2014, 06:43:07 pre podne »

Nemoj komplikovati. Posle treninga dekstrozu 3o grama sa whey-om i to ti je to. Klopa ti je dobra, unosis dosta Uh ali se ocigledno ne mastis.
Sačuvana
Milutinke
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17


« Odgovor #25 poslato: Jun 10, 2014, 08:46:10 posle podne »

Kada ti je trening? Koji obrok ti je ,po redu ,nakon njega?

OVde sam napisao sve:

Prvi obrok oko 9h - 50 g ovsenih, 200 g jogurta, 4 belanca (ponekad  1-2 zumanca)
Drugi obrok oko 12h - 100g belog msa, 150-200 g kuvani krompir, 1 paradajz, pola krastavca
Trening oko 14 h  i protein posle treninga
Treci obrok oko 16h - isti kao i drugi obrok
Cetvrti oko 19-20 h - isti kao drugi i treci
Peti oko 22-23 h - 150 g ela sira
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12128


« Odgovor #24 poslato: Jun 10, 2014, 08:42:30 posle podne »

Kada ti je trening? Koji obrok ti je ,po redu ,nakon njega?
Sačuvana
Milutinke
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17


« Odgovor #23 poslato: Jun 09, 2014, 08:05:19 posle podne »

Kad smo kod teme 'savet', mene zanima: Ako imam 5 obroka dnevno, 4 sa uh, peti uvece bez, kada je najbolje trenirati?
I posle treninga pijem protein, koliko posle popijenog proteina treba da sacekam posle obroka ili ne moram?
Prvi obrok: 4 belanca, ovsene 50g jogurt, sledeci obroci belo meso, krompir salata, i poslednji ela sir.

Izmedju drugog i treceg obroka. Posle proteina nema potrebe 45-60 min da cekas. Mozes takoreci i odmah, mada sumnjam da ce da ti prija tad hrana. Ugljeni hidrati bi mogli da se unose bukvalno cim zavrsis poslednje ponavljanje kako bi kortisol pao i kako bi sto pre pocela sinteza glikogena.
Kaoje uh da unesem posle treninga? Sta mislis o tome da ubacim 1-2 kasicice meda, u protein i da to popijem odma ?
Sačuvana
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #22 poslato: Jun 09, 2014, 07:52:24 posle podne »

Kad smo kod teme 'savet', mene zanima: Ako imam 5 obroka dnevno, 4 sa uh, peti uvece bez, kada je najbolje trenirati?
I posle treninga pijem protein, koliko posle popijenog proteina treba da sacekam posle obroka ili ne moram?
Prvi obrok: 4 belanca, ovsene 50g jogurt, sledeci obroci belo meso, krompir salata, i poslednji ela sir.

Izmedju drugog i treceg obroka. Posle proteina nema potrebe 45-60 min da cekas. Mozes takoreci i odmah, mada sumnjam da ce da ti prija tad hrana. Ugljeni hidrati bi mogli da se unose bukvalno cim zavrsis poslednje ponavljanje kako bi kortisol pao i kako bi sto pre pocela sinteza glikogena.
Sačuvana
Milutinke
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17


« Odgovor #21 poslato: Jun 09, 2014, 04:32:39 posle podne »

Kad smo kod teme 'savet', mene zanima: Ako imam 5 obroka dnevno, 4 sa uh, peti uvece bez, kada je najbolje trenirati?
I posle treninga pijem protein, koliko posle popijenog proteina treba da sacekam posle obroka ili ne moram?
Prvi obrok: 4 belanca, ovsene 50g jogurt, sledeci obroci belo meso, krompir salata, i poslednji ela sir.
Ja najviše volim da treniram posle drugog obroka, ali to je sve individualno
Pa tako i ja radim :) nekako, na pola :)
Sačuvana
Milutinke
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 17


« Odgovor #20 poslato: Jun 09, 2014, 04:21:43 posle podne »

Kad smo kod teme 'savet', mene zanima: Ako imam 5 obroka dnevno, 4 sa uh, peti uvece bez, kada je najbolje trenirati?
I posle treninga pijem protein, koliko posle popijenog proteina treba da sacekam posle obroka ili ne moram?
Prvi obrok: 4 belanca, ovsene 50g jogurt, sledeci obroci belo meso, krompir salata, i poslednji ela sir.
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.085 sekundi sa 18 upita.