TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 346616 Teme od strane 22638 Članovi Poslednji član: Kira384896

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 21, 2018, 04:15:21 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pansport nagradna igra 4.8.-20.8 2014.  (Pročitano 10417 puta)
Aziz Shavershian
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 419


Don't tell people your dreams, show them!

« Odgovor #18 poslato: Avgust 13, 2014, 07:25:35 posle podne »

Upravo da bi se izbeglo pregrevanje tela i  da bi hlaĂ°enje tela bilo efikasnije - neophodno je da se unese što je moguće veća količina hladne vode. Hladne, ali ne ledene. Hladna voda brže se apsorbuje nego voda na sobnoj temperaturi, hladi krv i sprečava da se telo pregreje.
Kapiramo se onda :) ja mislio ledena..izvini :)
Sačuvana
Go hard mate the gym lifestyle is the best ! train hard, eat well, party hard.
Lina-Anthea
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 2


« Odgovor #17 poslato: Avgust 13, 2014, 10:48:43 pre podne »

Upravo da bi se izbeglo pregrevanje tela i  da bi hlaĂ°enje tela bilo efikasnije - neophodno je da se unese što je moguće veća količina hladne vode. Hladne, ali ne ledene. Hladna voda brže se apsorbuje nego voda na sobnoj temperaturi, hladi krv i sprečava da se telo pregreje.
Sačuvana
Aziz Shavershian
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 419


Don't tell people your dreams, show them!

« Odgovor #16 poslato: Avgust 13, 2014, 09:46:08 pre podne »

Zasto hladna voda kad se telo zagrejalo ?
Sačuvana
Go hard mate the gym lifestyle is the best ! train hard, eat well, party hard.
Lina-Anthea
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 2


« Odgovor #15 poslato: Avgust 12, 2014, 04:12:46 posle podne »

Moj trening se menja iz dana u dan  ... što duže treniram - sve više vremena posvećujem treningu i sve je raznovrsniji ... postaje kao "Addict" bez kojeg se ne možeeee  ;D Treniram 5 dana u nedelji.
Ukratko to izgleda ovako:
Buđenje u 5:30 h uz kaficu ( u međuvremenu spremanje doručka - ovsene pahuljice sa svežim voćem, kašičicom meda i pola šolje 0,5% m.m. mleka i neizbežan Zeleni čaj )
Dok se to sve lepo hladi u frižideru - sednemo na bajs i hajdemo u planineeee  ;D sobni cycling 30 min. uz 1,5 L hladne vode
Tuširanje i oko 7:00 h spremni smo za doručak i odlazak na posao.
Nakon posla od 16-18 h glavni trening - sat do sat i po vremena plivanja na bazenu bez pauza cca. 2-3 pređenih kilometara, pola sata vežbica u bazenu, pa 10 min. relax uz Hladni Scitec Whey professional Protein sa mlekom - ukus Bela čokolada/jagoda - My great reward njam njam njam ;D
Dolazak kući, potaž od povrća za večeru ili ovsene mekinje sa jogurtom, sat vremena spavanja ( da se podignem iz kome i nastavim  ;D )
oko 21:00 h opet na bajs - ovog puta sobni cycling do meseca - 30 min. zatim dizanje ženskih tegova 15 min. pa malo trbušnjaka, malo druženja sa Slim toner Body sculpture oprugom da ne ulazimo u detalje ;D još 15 min. i to je to  - za sada, jer od sledećeg meseca ulazim u teretanu - a ko će me izvući odatle - ne znam  ;D  ;D  ;D
« Poslednja izmena: Avgust 12, 2014, 07:05:28 posle podne od strane Lina-Anthea » Sačuvana
kele
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 36


« Odgovor #14 poslato: Avgust 12, 2014, 10:35:54 pre podne »

Moj omiljeni trening je dan kada radim ledja.Zagrevanje 5-10minuta
Obozavam da radim veslanja...
Trening pocinjem sa 4serije zgibova do otkaza, zatim radim  na lat masini 3 serije na redu je onda 4 serije sedeceg veslanja.Mrtvo dizanje 4 serija 12-10-8-6 sa povecanjem tezine . Jednoručno veslanje bućicom radim na kraju treninga. Na kraju naravno istezanje 5-7 minuta. Naravno moja trening rutina nikad nije ista ovo je ovako okvirno receno. Na treningu sam veoma fokusiran  i usresredjen, posle treninga naravno whey protein.  Kardio treninge ne radim trenutno, radim na masi... Obicno sa drustvom odem na jezero malo da se opustim.

To bi bilo ukratko  8) ;) :) :D
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #13 poslato: Avgust 06, 2014, 05:16:45 posle podne »

Sto se tice mene, idealan trening bi bio ovde : https://www.youtube.com/watch?v=GhHWLeUU6jE
Ujedno bih odradio i kardio uz cupkanje i pomeranje tela na BPM 125 koji je sinoniman srcanoj zoni koja mi topi masti (kao da su znali pa su naciljali trake za kardio) Naravno sve to propraceno najprirodnijim testosteron boosterom - gledanjem aktraktivnih Ibiza devojaka, namigivanjem, pomeranjem vrata do 180 stepeni, stiskanjem vilice da provale da smo Balkanci i  naravno  mlataranje rukama i nogama radi istezanja tela, i uz naravno tecne aminokiseline u DWM da mi ne bi misicna masa opala :) Nakon toga dominacija na strandu sa 5x150 skleka, 6x27 zgiba tempo 5 0 7, odmah nakon ispijanje  bcaa 15 gr , glutaminom 20 gr i whey proteinom dve merice (da ponovo masa ne bi opala, jer nece valjati ako se istopimo kao sladoled na suncanoj Ibizi) :)
« Poslednja izmena: Avgust 06, 2014, 05:19:41 posle podne od strane pedjoni986 » Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11529


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #12 poslato: Avgust 06, 2014, 04:02:54 posle podne »

idealni trening bi izgledao npr ovako:

trčanje uz plažu, potom vežbice na spravama (većina dobrih plaža ima sprave na otvorenom), potom malo plivanja... i posle toga sunčanje i mojito  8)  ::)  ;D
Sačuvana
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20567


Pansport
« Odgovor #11 poslato: Avgust 06, 2014, 10:48:27 pre podne »

Evo i zvaničnog banera.
Sačuvana
Nenad Zaga
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 745


« Odgovor #10 poslato: Avgust 04, 2014, 09:17:33 posle podne »

Moj letnji trening izgleda otprilike ovako:
Posle odraĂ°enog treninga sa tegovima u teretani koja ima 40+, dolazim kući, odmorim malo, a onda pas i ja kolima za Pesak, Vekele (Nadam se da neko zna gde je). I tamo se odradio tako lep kardio trening da ne mogu da vam opišem, peščane staze, šuma, park sa opremom gde se odradi i koji zgib i propadanje dok se pauzira od trčanja, kad već sunce krene da zalazi, odem do crkve, zapalim sveću pokojnom tati i dedi koji me paze od gore, popijee se vode sa česme i pravac kuća na tuširanje! Ovako izgleda kardio leti, našalost nisam uvek u mogućnosti da odem do Peska, pa trčim po ulicama, ali automobili, buka, to i nije toliko divna, kao šuma, pas i ja. :)
A i dobije se lepa boja kad uprži sunce.
Inače, pas je Pit Bull, pas sa najvećim srcem na svetu, a i kondicijom, hehe :)
Sačuvana
aca777
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 100


Pobeda voli pripremu!

« Odgovor #9 poslato: Avgust 04, 2014, 09:07:57 posle podne »

Mislim da je ovo period godine kada bi svi trebalo izaci malo iz teretane, po uslovom naravno da vreme bude pravo letnje a ne ova dosadna  kisa :-) Obicno vezbam 3 do 4 puta nedeljeno, u zavisnosti od posla. Leti volim da se vratim svojoj velikoj ljubavi, macevanju, koje sam trenirao 4 godine. Tada obicno vezbamo na Kalemegdanu u blizini Vojnog muzeja na otvorenom. Izuzetno je naporno raditi pod opremom kada je toplo ali taj adrenalin i zar borbe nista ne moze zameniti. Ada se podrazumeva vikendom, i to rano dok je voda jos cista, jer se para za more bas i nema. Uglavnom, ovo je idealan period za razbijanje rutine, malo planinarenja i neka duza voznja biciklom su svakako pozeljni a to cak i ne iziskuje neki novac. Poz svima i uzivajte u ovom varljivom letu. :-)
« Poslednja izmena: Avgust 04, 2014, 09:13:51 posle podne od strane aca777 » Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4450


« Odgovor #8 poslato: Avgust 04, 2014, 07:57:08 posle podne »

Meni vrucina ne smeta. Samo ubacim amino sa ukusom, 2 sejkera sa hladnom vodom i to je to.
Dok sam radio sezonske poslove, bacanje bala slame na njivi.
Znaci benefiti su sledeci:
- Trening za rame, podlakticu i trbusni zid
- Nabacivanje bronzane boje
- Boravak u prirodi
- Ishrana tipa suseno domace meso i sveza salata (neograniceno)
- Druzenje sa prijatnim ljudima svih vera, nacionalnosti i stepena obrazovanja
- I na kraju...budes placen 2 dinara po bali.
Tim danima nije bilo teretane, pare su isle na supse, devojke i izlaske,i osecao se vrlo produktivno iako sam bio relativno klinac.  :)
Sačuvana
BioTech
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 258


NO PAIN NO GAIN!!!

« Odgovor #7 poslato: Avgust 04, 2014, 05:10:08 posle podne »

Tokom leta ,ujutru na trcanje u sumi,uvece teretana. Nedeljno 2 puta odem na plivanje. Na treninge idem bajsom pa predjem dnevno ukupno preko 25 km. Uvece na protein shake sa drustvom ili ice kafa sa devojkom :D
Sačuvana
A. Kolocka
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 337


« Odgovor #6 poslato: Avgust 04, 2014, 05:09:21 posle podne »

Evo da se uključim i ja...

Rutina se ne menja značajno tokom leta, sem što ovo leto koje je trenutno na snazi može da te obari, isprži, okupa, osuši, produva i sve to na istom treningu. :D Na plivanje ne idemo, plivanje dolazi kod nas i tako...

Omiljeni trening (dan) ovog leta:

Neki ponedeljak, jul 2014. godine.
Jutro. Odlazim na trčanje, malko kasnim. Počinjem da trčim oko pola 9. Sunce prži ko da je podne, još te noći rokao neki pljusak, isparava ona voda ne mogu da dišem. Istrčao 2km, dehidrirao. Uzelo mi dušu ono sunce, popio vodu što sam poneo, a česma ne radi. Jedva živ došo do kuće.

Kasnije tog dana... Zovem druga koji mi pomaže u treningu, kaže ne može uveče, al može u 3 popodne. Ok. Radi se benč, maksimum, teški setovi, trojke-petice, floor press, ludilooo! Temperatura 35 u ladu, sparina dostiže kritičnu tačku. Ortak dolazi, pomaže mi da napakujem teg, digo dve ploče od 20kg - seda na stolicu i traži mi čašu vode, crko. Najbliža klima kod komšije preko puta, al trening ne sme da trpi!

Zadovoljan ja što sam preživeo taj pakao od treninga, krenem uveče da prošetam... i okupa me pljusak. 8)
Sačuvana
Medalja se osvaja na treningu, na takmičenje samo odeš po nju.
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11529


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #5 poslato: Avgust 04, 2014, 02:26:04 posle podne »

Kao nekadašnja plivačica samo ću reći - more!  u nedostatku mora - bazen!
Sačuvana
sara1712
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 60

« Odgovor #4 poslato: Avgust 04, 2014, 12:23:59 posle podne »

Meni je definitivno omiljeni trening ovog leta bio rani jutarnji na moru. Prvo trcanje po pesku ili u plitkoj vodi, pa plivanje i onda uzivanje u hladnom whey-u i tecnim amino kiselinama, dok je jos prazna plaza, nista lepse :D
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.148 sekundi sa 17 upita.