TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 362355 Teme od strane 24669 Članovi Poslednji član: JovanaIt

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 07, 2020, 04:55:20 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pitanje  (Pročitano 398 puta)
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9159


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #5 poslato: April 13, 2020, 03:29:07 posle podne »

Poznate su "neželjene" interakcije tribulusa sa lekovima za srce( beta-blokatori, digoksin, blikatori kalcijumskih kanala, diuretici, ACE inhibitori, kao i "nitrati"), lekovima u terapiji dijabetesa i insulinske rezistenicije( insulin, oralni antidijabetici)...

Smatra se da tribulus sam po sebi ima "antidepresiv učinak", ali bez neželjenih interakcija sa mehanizmom delovanja većine lekova iz grupe antidepresiva...

Što se tiče drugih suplemenata, sve zavisi od toga o kojim se suplementima radi, kao i šta se sve koristi od lekova u terapiji...sasvim sigurno da ne bih preporučuo kombinovanje sa NO reaktorima, kao i stimulativnim sagorevačima masti...

Bezbedno je koristiti npr vitminsko-mineralne komplekse, proteinske suplemente, omega-3....
Sačuvana
Toma1234
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #4 poslato: April 13, 2020, 03:06:23 posle podne »

Postovani zanima me da li je problem ako osoba pije antidepresivi da koristi tribulus ili neki drugi suplement?
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9159


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #3 poslato: Maj 31, 2018, 03:25:40 pre podne »

Hm, akne?!

Hlor može dovesti do sličnih problema, pogotovu kad redovnog "korišćenja bazena"...obavezno se istuširati vodom i sapunom posle bazena...
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9159


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Maj 30, 2018, 01:16:48 pre podne »

Ako nije problem, možeš li nam "uslikati" te promene na koži...

Sat vremena si direktno bio izložen suncu? Koje "doba dana"...hm, od 11-16h?

Crvenilo? Bol? Nije korišćena neka zaštitna krema?
Sačuvana
Petar667
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Maj 29, 2018, 10:50:38 posle podne »

aa
« Poslednja izmena: Jun 02, 2018, 12:49:08 pre podne od strane Petar667 » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.084 sekundi sa 18 upita.