TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360600 Teme od strane 24619 Članovi Poslednji član: milicaa_o

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 06, 2020, 02:13:29 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Trening za masu  (Pročitano 1135 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12003


« Odgovor #5 poslato: Septembar 18, 2018, 10:54:16 posle podne »

Sad sam preko telefona pa mi je malo nezgodno da kucam duze poruke. Pogledaj u tekstoteci na nasem sajtu pisao sam vise tektova na tu temu sa primerima izbora vezbi pa ako se ne snadjes pisem ti ja sutra sta i kako.
Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 240

« Odgovor #4 poslato: Septembar 15, 2018, 10:10:05 posle podne »

2-3 puta sam u mogucnosti nedeljno.
Ako ne valja napisi sta valja?
Ishrana je ok, ima milion tekstova ovde pa samim tim sam upucen. Pitam za trening prvenstveno
Sačuvana
Fearless
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 162


« Odgovor #3 poslato: Septembar 14, 2018, 10:22:07 pre podne »

I nije toliko lose, mozes sa 2x full body nedeljno dobre rezultate da napravis ako nemas mnogo vremena ... Ali tebi je problem ishrana prvenstveno, moras napisati kako izgleda ... A u trening ubaci jos vezbi ..

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока

Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12003


« Odgovor #2 poslato: Septembar 13, 2018, 10:38:29 posle podne »

Ovo je prilično loše, koliko puta nedeljno si u mogućnosti da treniraš u teretani ?
Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 240

« Odgovor #1 poslato: Septembar 12, 2018, 01:55:55 posle podne »

Naime moj trening izgleda ovako: 3 serije zgibova svaka serija do otkaza, onda idem na bench, onda na stojeci potisak, onda na cucnjeve, onda radim listove. Nekad 2 takva treninga nedeljno, a nekad 3. Cilj mi je da dobijem vece obime ruku i nogu prvenstveno, defka me ne zanima, a i sa tom masom ne bih isao predaleko,i ako se malko zamastim nije problem samo kad sednem da mi se ne preklapa stomak haha inace meni se vise svidja kako izgleda neki strongman nego bodybuilder.Da li je ovo ok, ovako mi najvise odgovara? Imam 185 i 74kg makar do 80-82 bi isao
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.093 sekundi sa 18 upita.