TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 351913 Teme od strane 24459 Članovi Poslednji član: Mile0

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 19, 2019, 02:11:32 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc oko ishrane.  (Pročitano 316 puta)
Boban Šaranović
Redovan član
****
Na mreži Na mreži

Poruke: 769


« Odgovor #2 poslato: Februar 10, 2019, 02:08:43 posle podne »

Dobar dan,
zanima me sta sta bi od hrane trebao da ubacim(izbacim).
Imam 24 god,71 kg i 178cm.Skinny fat sam,imam dosta body fat.Cilj mi je da nabacim misice a skinem salo.
Treniram 5 puta nedeljno sa tegovima:
1. Grudi 4-5 vezbe po 4 serije(bench,kosi bench,kosi sa bucicama i jos jedna vezba) odradim i trbusnjake(plank i jos neku klipicu)
2. Ledja 4-5 vezbe po 4 serije(lat ispred,lat iza,veslanje i jos jedna vezba)
3. pauza
4. Ramena 4-5 vezbe po 4 serije (2 za srenje rame,1 za prednje i 1 za zadnje rame)
5. Ruke 3 biceps 3 triceps vezbe
6. Noge 4 vezbe (cucnjevi,nozna presa,sut i jedna vezba za zadnju lozu) odradim i listove 1-2 vezbice.
7. pauza
Treniram vec mesec dana.

Sto se tice ishrane:
1. obrok(7-8h)- Pravim sejk sa ovsenim pahuljicama,zamrznutim bobicastim vocem i vodom.
2. obrok pre treninga(11h)- razmisljao sam 4 jaja i neka salata(mozda spanac) i suvo svinjsko meso(znam da nebi trebalo ovo koristiti al imam puno tog mesa moji klali :D,naravno sklonim masni deo)
Trening oko 13h-14h,posle treniga merica whey-a
3. obrok posle treninga(15h)-pirinac,belo meso,brokoli(ili neka druga salata)
4. obrok(19h)- recimo jedan sladak krompir sa cimetom,ili ella sir i neka salata.
Pred spavanje bi pojeo jednu saku gud diet kikirikija.
Takodje bi izmedju nekih od obroka isto uzeo jos jednu mericu whey-a i 2 tablete omega 3 suplementa.

Jos nisam izracunao koliku gramazu bi koristio u svaki od ovih obroka.TDEE kalkulator mi kaze da mi treba 2300 kalorije dnevno dok myfitnesspal mi kaze da mi treba 1600 pa sam malo zbunjen.

Ne mozes skidati salo i nabacati misice. Odluci se za jedno. Na tvoju visinu fali kg a opet imas problem sa istim. Dakle, krenes lagano sa nekom dijetom, ubacis npr rotacije, sa malo vise nula ako skidas kilograme, a dok nabacujes iste, pojacas UH. Igras se malo sa UH dok ne vidis sta ti vise odgovara.

Cetvrti obrok mozes takodje neko meso da ubacis. Gledaj da bude sto vise povrca i zdravih masti. Proteine drzi barem 1,5g po kg tjelesne tezine, dok za UH u zavisnosti da li skidas ili dodajes kg.

Mjesec dana nije dovoljno ni upale da prodju, a tek da upoznas tijelo i kako isto reaguje na odredjene dijete, vjezbe i ostalo... treba malo vise vremena.. Ne opterecuj se previse brojkama, hrani se zdravo, spavaj dovoljno i treniraj redovno. Nece biti problema.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Februar 10, 2019, 02:15:10 posle podne od strane Boban Šaranović » Sačuvana
engineer
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 15

« Odgovor #1 poslato: Februar 10, 2019, 08:28:04 pre podne »

Dobar dan,
zanima me sta sta bi od hrane trebao da ubacim(izbacim).
Imam 24 god,71 kg i 178cm.Skinny fat sam,imam dosta body fat.Cilj mi je da nabacim misice a skinem salo.
Treniram 5 puta nedeljno sa tegovima:
1. Grudi 4-5 vezbe po 4 serije(bench,kosi bench,kosi sa bucicama i jos jedna vezba) odradim i trbusnjake(plank i jos neku klipicu)
2. Ledja 4-5 vezbe po 4 serije(lat ispred,lat iza,veslanje i jos jedna vezba)
3. pauza
4. Ramena 4-5 vezbe po 4 serije (2 za srenje rame,1 za prednje i 1 za zadnje rame)
5. Ruke 3 biceps 3 triceps vezbe
6. Noge 4 vezbe (cucnjevi,nozna presa,sut i jedna vezba za zadnju lozu) odradim i listove 1-2 vezbice.
7. pauza
Treniram vec mesec dana.

Sto se tice ishrane:
1. obrok(7-8h)- Pravim sejk sa ovsenim pahuljicama,zamrznutim bobicastim vocem i vodom.
2. obrok pre treninga(11h)- razmisljao sam 4 jaja i neka salata(mozda spanac) i suvo svinjsko meso(znam da nebi trebalo ovo koristiti al imam puno tog mesa moji klali :D,naravno sklonim masni deo)
Trening oko 13h-14h,posle treniga merica whey-a
3. obrok posle treninga(15h)-pirinac,belo meso,brokoli(ili neka druga salata)
4. obrok(19h)- recimo jedan sladak krompir sa cimetom,ili ella sir i neka salata.
Pred spavanje bi pojeo jednu saku gud diet kikirikija.
Takodje bi izmedju nekih od obroka isto uzeo jos jednu mericu whey-a i 2 tablete omega 3 suplementa.

Jos nisam izracunao koliku gramazu bi koristio u svaki od ovih obroka.TDEE kalkulator mi kaze da mi treba 2300 kalorije dnevno dok myfitnesspal mi kaze da mi treba 1600 pa sam malo zbunjen.


Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.285 sekundi sa 17 upita.