TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361387 Teme od strane 24660 Članovi Poslednji član: Miško12

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 01, 2020, 08:21:54 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc, rame/laktovi :)  (Pročitano 649 puta)
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #25 poslato: Jun 04, 2019, 02:07:21 posle podne »

Dobro. Ishrana prati trening. Za pocetak, da bude raznovrsna, uz smanjenu kolicinu. Ako ne znas sta ces, uvek su tu jabuke. Kada se iskoriguje osnovno, kasnije suplementi dobro dodju kao dopuna. Ali, uvek se kaze da oni ne mogu biti zamena raznovranoj ishrani.
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #24 poslato: Jun 01, 2019, 05:26:22 posle podne »

Kilaza ide polako dole, 87kg.. Sad sam k'i tica :D Ovo vreme mi nazalost ne da da vezbam previse, ali usao sam u rutinu, cak nabio i malo kondiciju za trcanje. Ostalo je jos sprintove da pocnem da ubacujem polako i da sredim ishranu (sto i jeste nekako najveci problem). Koliko vidim na vecini foruma/videa - krljaj pirinac + piletinu + brokoli. Od voca bezi kao djavo od krsta, uzimaj tonu suplementacije :D Meso je zastupljeno u ishrani poprilicno, srecom, povrce i voce u povecim kolicinama.. UH mi predstavljaju problem i gledam da ih sredim, suplementi mi se nesto ne mile. Pa videcu dokle cu dogurati sa tim rezimom :D
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #23 poslato: Maj 24, 2019, 01:06:19 posle podne »

Pozdrav
Kakva je situacija?
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #22 poslato: Maj 01, 2019, 03:38:14 posle podne »

Hvala drustvo, znaci lagan tempo 45 min dok se ne naviknem i smrsam jos malo i onda sprintovi i intervali.

Prijavim napredak ili nazadak cim bude nesto :D
Sačuvana
Simo Boltic
Redovan član
****
Na mreži Na mreži

Poruke: 733


« Odgovor #21 poslato: Maj 01, 2019, 07:17:03 pre podne »

Pozdrav Marko! Slozio bih se sa kolegama oko intenziteta  trcanja,mnogo je bolje i korisnije za tebe da prvo trcis umeren tempo duzi period bez stajanja. Na taj nacin ces bolje pripremiti svoje telo da mozes kasnije da ubacujes intervalne treninge na trcanju ( znatno su manje sanse za povrede na taj nacin i tvoj kardiovaskularni sistem ce bolje podnositi napor).
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #20 poslato: April 30, 2019, 10:42:25 posle podne »

Što se tiče intenziteta, ako ideš lagan tempo trudi se da opseg srčane frekvencije bude između 104 i 133 otk/min. minimum 30 minuta, na to dodaš zagrevanje i istezanje po 10 do 15 min.
Sa bržim tempom možeš ići do 170/min...za sada msm da ti je to veliko opterećenje, ali videćeš i sam.
Sprintovi su ok, kad ih kombinuješ sa laganijim tempom, intervali.

probaj sa "running technique for beginners " imaš dobrih videa na yt
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #19 poslato: April 30, 2019, 10:02:42 posle podne »

Ako već radiš trčanje nekim lakšim tempom onda se potrudi da taj trening traje barem 45min.
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #18 poslato: April 30, 2019, 09:54:06 posle podne »

30 godina, mator konj :D
Patike.. imam nekakve sa malo debljim djonom koji nije tvrd. Valja? Malo su teze, nisu bas lagane. Tehnika trcanja.. nemam blage veze, jedino sto se trudim je da se docekujem na prednji deo stopala, ne na zadnji (od toga su me i cevanice presecale kako kaze jos jedan helpfull video na yt) :D Ali sem toga nisam bas najbolje razumeo sve oko tehnike, sve sto mozete da mi kazete pricajte :)

Jedina stvar koju sam primetio je da mi mnogo vise godi brzi tempo od ovog laganog (npr brzo istrcim jedan krug pa onda setam 2 3 dok se vrati zivot u mene), valjda zato sto sam jos uvek pretezak. Ali ne smem da jurcam, opet cu nesto povrediti.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #17 poslato: April 30, 2019, 08:30:07 posle podne »

Praktično si sam sve "sanirao" slušajući sebe i prateći pojavu i prestanak bola.
Da pomognem oko trčanja.... Svaka vrsta umerenog aerobnog treninga je dobra. Uz adekvatnu opremu (u tvom slučaju dobre patike) i adekvatno zagrevanje pre i istezanje nakon trčanja. Naravno tu je i tehnika trčanja.
 Koliko imaš godina?
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #16 poslato: April 30, 2019, 10:45:20 pre podne »

Nisam zapravo koristio trake jer je bol u ramenima prestao cim sam poceo da radim propadanja na sl nacin: spojim lopatice i izbacim grudi, da ramena ne bi isla napred nego da bi imala mesta za rotiranje, kako objasnise na nekom yt videu. I stvarno radi, od tada ih radim bez bolova, njih i sklekove sam 'savladao' :) Radim skoro svakodnevno neka shoulder istezanja na sipci i vezbe za njih sa bucicama sa malom tezinom.

Sto se tice laktova, tu je bio prvo onaj problem sa spoljasnjom stranom (tu sam prvo sacekao neko vreme da prodje + konjska mast).. I proslo je nekako samo od sebe, valjda je ta regija ojacala i od ovih drugih stvari i nije se vise javio taj bol nikada.
ALI.. javio se jos jaci bol :)) Kad sam poceo da radim klasicne pullup-ove, a ne one sa neutralnim hvatom, pocelo da boli u unutrasnjosti lakta, kao nozem neko da mi sece tu regiju. I nikako da prodje.. Jedino sto sam nasao da je pomoglo je savet nekog armwrestler-a na ytubu, kaze radi vezbice koje pogadjaju taj predeo ali sa veoma malim tezinama i velikim brojem ponavljanja. Logika iza toga je valjda da uvek drzim tu regiju prokrvljenom i zagrijanom da bi telo transportovalo hranljive materije i izlecilo je sto pre itd itd, nem pojma iskreno, ali posle 4 5 dana toga stvarno nestade bol, sad ga jedva osetim i prilikom tih klasicnih zgibova. Tako da ce i to otici uskoro, pogotovo sto sam vec ojacao sve te zardjale delove i malo smrsao (sa 102 na 91).

Radim 3x nedeljno te bodyweight vezbe, 2x sam ubacio lagano trcanje. E sad, kad sam poceo da trcim pojavio se bol u cevanicama, kao da me neko sutao, ali to je nekako nestalo samo od sebe. Pomagajte sa tim trcanjem posto je info jako kontradiktoran, sto vise citam i trazim, sve sam vise zbunjen.
Jedni kazu lagan kardio cuda cini..  Drugi kazu to je beskorisno i samo steti zglobovima, ili setaj ili radi sprintove (sto je veliko NE za sada :)) Treci kazu za maximum benefits kombinuj i jedno i drugo.... Sta je istina? :D Ja trcim nekim svojim laganim/srednjim tempom oko 20ak minuta 2x nedeljno, da li to valja.. ne znam.

Eto, cela moja rutina, ispravljajte sta ne valja. I ako neko bude raspolozen par smernica za ishranu da mi da kad sredimo ove vezbe bio bih zahvalan.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #15 poslato: April 26, 2019, 10:51:39 posle podne »

Sta si radio od vežbi ?
Da si isplanirao trening za ubuduće  kako bi izbegao ovakve povrede ?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #14 poslato: April 26, 2019, 08:45:49 posle podne »

Odlčno!
Jesi li radio sa elast. trakama?
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #13 poslato: April 26, 2019, 03:09:54 posle podne »

Evo da se javim, so far so good :D Sve sam sanirao, spoljasnji lakat, ramena, cevanice i sad sve sto ostaje je bol u unutrasnjosti lakta, golfer's elbow ili kako vec, ali i to je skoro izleceno, jos koji dan :D
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1984


« Odgovor #12 poslato: April 04, 2019, 01:39:00 posle podne »

Jedan od boljih
Javi kako napreduješ...
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #11 poslato: April 04, 2019, 09:01:25 pre podne »

Bas sam Athleana i gledao :)) Nabavicu i trake, hvala :)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.085 sekundi sa 18 upita.