TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361240 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 27, 2020, 09:58:27 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc, rame/laktovi :)  (Pročitano 643 puta)
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #10 poslato: April 02, 2019, 07:08:06 posle podne »

Elastične trake su dobre za početnike. Kontinuirano opterećenje i manja verovatnoća povređivanja
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #9 poslato: April 02, 2019, 06:49:55 posle podne »

Par primera za ramena

https://youtu.be/jv31A4Ab4nA
https://youtu.be/Zuork9xMYDE
https://youtu.be/F1sT9vy_R3Q
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #8 poslato: April 02, 2019, 06:14:00 posle podne »

Gledao sam mnogo yt videa o shoulder i elbow bolovima :D Zapravo je pomoglo, istezanja, zagrevanja i pravilna forma (zatezanja i bol su verovatno izazvani time sto su mi ramena isla napred uvek). Radio sam juce bas, polako i zagrejan i cini se ok, nema bolova ni zatezanja. Pretpostavljam da moram jos mobilnosti u ramenima da razvijem. Zgibove sam malo pauzirao, dok ne ojacam ledja i skinem jos koju kilu :)

Bitno da si uvideo postupak uvođenja u trening.
Sačuvana
Simo Boltic
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 724


« Odgovor #7 poslato: April 02, 2019, 07:24:42 pre podne »

Dobro zagrevanje i redovno istezanje obavezno.Takodje moja preporuka je da radis vezbice za drzanje tela iz kineziterapije,one su korisne i profesionalcima i opstoj populaciji. Ukoliko se bol ponovo javi moguce da ti je prikljesten negde zivac i ne bi bilo lose da posetis nekog kiroprakticara. Ja sam dugo imao problem sa ramenom i resio sam ga na taj nacin. Ukoliko si iz Novog Sada ili okoline mogu da ti dam kontakt kiroprakticarke kod koje sam i ja isao.
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #6 poslato: April 02, 2019, 05:19:26 pre podne »

Gledao sam mnogo yt videa o shoulder i elbow bolovima :D Zapravo je pomoglo, istezanja, zagrevanja i pravilna forma (zatezanja i bol su verovatno izazvani time sto su mi ramena isla napred uvek). Radio sam juce bas, polako i zagrejan i cini se ok, nema bolova ni zatezanja. Pretpostavljam da moram jos mobilnosti u ramenima da razvijem. Zgibove sam malo pauzirao, dok ne ojacam ledja i skinem jos koju kilu :)
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #5 poslato: Mart 29, 2019, 09:38:15 pre podne »

Slažem se sa Dušanom vezano za teretanu, imajući na umu postojanje nekog stručnog ko će ti napraviti plan treninga, nadgledati kako radiš i dozirati, jer tek počinješ da vežbaš i jako je bitno motivaciju koju imaš očuvati a ne da se odmah povrediš
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1964


« Odgovor #4 poslato: Mart 29, 2019, 09:36:02 pre podne »

Pozdrav
Kakva je situacija? Treniraš il si napravio pauzu? Ima li i dalje bolova?
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #3 poslato: Mart 27, 2019, 10:03:26 pre podne »

Onda cu u teretanu vremenom polako.. Ali sta sada da radim, da pauziram sa svim aktivnostima dok ne prestane da zateze? Ili da radim neka istezanja?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #2 poslato: Mart 26, 2019, 11:41:21 posle podne »

Jedna od najčešćih zabluda početnika, " dok ne ojačam  vežbaću sa sopstvenom težinom i trčaću". A ako imaš višak kilograma i potpuno si neutreniran ne zna se sta je gore od toga.

Kao prvo propadanja i zgibovi nisu baš naivne vežbe i trebaš biti utreniran da bi mogao da ih radiš. Zato je teretana najbolje rešenje ne samo za takmičare i ozbiljne vežbače već i za početnike. Teretana ti pruža ono što ne možeš uraditi sa sopstvenim opterećenjem a to je doziranje opterećenja. U teretani imaš tegove i od 0,5kg da sve do ….. Da bi radio zgibove prvo moraš ojačati leđa i biceps, za propadanja moraš raditi ramena, grudi, triceps.. U teretani kontra-kosi bench press možeš raditi i sa 20kg a na propadanjima si dmah opteećen skoro celom svojom težinom...
 Takođe i trčanje ako imaš višak kilograma, neutreniran si i pritom "ne znaš" "pravilno" da trčiš sjebaćeš zglobove, sa druge strane u teretani imaš bicikli koji je mnogo bolja opcija za početnike.
Sačuvana
Marko2781988
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #1 poslato: Mart 26, 2019, 05:55:27 posle podne »

Pozdrav svima, novajlija ovde.

Poceh da 'treniram' pre nekih mesec dana, previse tezine imam pa sam krenuo na propadanja/zgibove i malo trcanja.. :) Sad, sta se desilo..
Usled pokusaja zgibova (pretpostavljam zbog prevelike tezine i nedostatka snage usled visegodisnjeg sedenja i zanemarivanja fizicke aktivnosti :)) osetih jak bol u predelu lakta, sa spoljasnje strane mada ceo taj predeo je boleo, sevao.. Tesko mi je definisati tacno mesto bola, ali bol nestane posle 10ak minuta odmora i pojavi se samo ako opet pocnem da vezbam. Javio se posle 2/3 dana treninga, radio sam po 2, 3 zgiba u seriji. Pretpostavio sam da su tetive + misici u pitanju te sam pauzirao sa zgibovima neko vreme.

U nedostatku zgibova, radio sam sklekove i propadanja, koji su mi lako dosli i povecavao sam broj ponavljanja dok nisam dosao do 10 propadanja u seriji. Od starta cele price, ja osecam da nesto zateze u ramenu, prilikom sklekova i propadanja! Onako, kao da je neko prevukao neku zicu preko ramena i zateze, nije da boli ali je neugodno :D I malu bol u jednoj tacki, ajd' da kazemo predelu na prednjem ramenu, taj neki spoj ramena i bicepsa. Ali ajd', nije strasno, prilikom vezbi se i ne oseti.. Nastavljam ja sa propadanjima i radim i presece me bol.. Taj dan sam mogao da dignem ruku ali prilicno je bolelo. I sutradan bol. Posle par dana je proslo i danas sam testirao polaaako propadanja i zgibove i prilikom vezbe ne bole ni laktovi ni rame, ali osecam ta zatezanja i tacke, kao i uvek. Isto tako, osecam da nesto 'skljoca' na tom mestu na ramenu gde je zabolelo. Skljoca kada zabacim rame unazad, nije bolno.

Sta mi je ciniti, da li su u pitanju tetive ili misici? Postoje li neka istezanja mozda koja ce mi pomoci pri tome? Zasto se to uopste i desava, to je ono sto me zanima najvise, posto je bol prilicno brzo nestala i pretpostavljam da je to usled nedostatka aktivnosti i naglog starta? Guglao sam razne yt savete, pricaju o tendonitisu, nekim sklopovima u ramenu.. Nije mi svejedno, pomagajte, lepo se taman osecam dok treniram i ne bih hteo da stanem sada :D

Zahvalan unapred
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.106 sekundi sa 17 upita.