TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 395871 Teme od strane 25010 Članovi Poslednji član: dejanpetrovic99

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 28, 2024, 11:41:47 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc oko jelovnika za dodavanje misicne mase  (Pročitano 3290 puta)
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1684


« Odgovor #6 poslato: April 02, 2019, 07:53:51 posle podne »

Sir je dobar izvor proteina ,takodje i zdravih masti 🙂
Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1684


« Odgovor #5 poslato: April 02, 2019, 07:50:26 posle podne »

Mislim da bi pored redukovanja obroka bilo dobro da ubacis i whey protein,nakon treninga u teretani a bilo bi ti dobro i prakticno i za uzinu,takodje ga mozes poneti i u skolu. Pogledaj neke od ovih preparata ukoliko mozes da ih priustis
https://www.pansport.rs/sites/default/files/styles/product/public/images/products/100wpp_282kg_bez_ukusa_copy_2.png?itok=kobmjqPy
https://www.pansport.rs/proteini/power-whey-isolate?sku=150
Sačuvana
Aleksandar02
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #4 poslato: April 02, 2019, 07:40:50 posle podne »

Cao,za par mjeseci punim 17.godina,treniram u teretani 5 puta sjedmicno.
Plan treninga mi je
Grudi
Bicep i triceps
Ramena
Noge
Ledja
Prije par mjeseci imao sam 100kg dok nisam prelomio i velikim trudom spao na 74kg.Cilj mi je povecanje misicne mase gornjeg dijela tijela,trenutno ne koristim nista od suplemenata jer nisam u finansijskoj situaciji da to obezbedim.
Da li je umesto cetvrtog obroka u redu uzeti 200-250g sira,a lesnike prebaciti za peti obrok pred spavanje
« Poslednja izmena: April 02, 2019, 07:44:44 posle podne od strane Aleksandar02 » Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #3 poslato: April 02, 2019, 07:39:32 posle podne »



Zdravo!Zelim vam se obratiti s namerom da me uputitte na pravi put u koliko grijesim,imam plan da povecam misicnu masu te sam napravio svoj cjelodnevni jelovnik,ispisacu vam ga a u slucaju da negdje grijesim ispravite me
Obrok1: 5Kuvanih/przenih jaja, 50g ovsenih pahuljica sa vodom+neka salata
Obrok2: 50g pirinca,200grama svinjskog/pileceg bijelog mesa uz zelenu salatu
Obrok3: 200g krompira,100g svinjskog/pileceg bijelog mesa
Obrok 4: saka badema/lesnika/oraha

U danima kada sam druga smjena u skoli napravio sam takodje svoj jelovnik koji je slican prethodnom
Obrok1: 5jaja sa 50g ovsenih pahuljica
Obrok2: keks od pirinca 50g (sadrzi istu kolicinu ugljenih hidrata kao i pirinac
Obrok3: takodje 50g keksa od pirinca
Obrok4: saka lesnika/badema/oraha

Pozdrav,

Ajde malo vise informacija o sebi. Kilaza, godine starosti, cilj?

Ovako odokativno, nemas puno proteina u danima kada si druga smjena. Valjalo bi barem jos jedan obrok da imas koji sadrzi neko meso u toku smjene i kad dodjes kuci takodje spremit sebi neki adekvatna obrok bogat proteinima. Ovaj obrok broj 4 zamijenit nekim cvrstim obrokom. Obrok br 4 moze da bude peti obrok koji ce biti pred spavanje.

Isto vazi i za dane kada nisi druga smjena, fali ti jedan jos jedan cvrst obrok.

Malo salate u jelovniku, ali znam da je tesko sve to uskladit kada ides u skolu. Isto tako malo vise zdravih masti je potrebno. Vitamini i minerali takodje neophodni.

Daj malo vise informacija pa cemo prodiskutovat detaljnije.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1684


« Odgovor #2 poslato: April 02, 2019, 07:23:34 posle podne »

Pozdrav Aleksandre! Koliko imas godina? Sa obzirom da ti je cilj povecanje misicne mase trebalo bi da ti se ishrana zasniva dosta vise na unosu proteina. Da li vezbas u teretani i kako? Koliko cesto? I koristis li nesto od suplemenata?
Sačuvana
Aleksandar02
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #1 poslato: April 02, 2019, 06:44:16 posle podne »

Zdravo!Zelim vam se obratiti s namerom da me uputitte na pravi put u koliko grijesim,imam plan da povecam misicnu masu te sam napravio svoj cjelodnevni jelovnik,ispisacu vam ga a u slucaju da negdje grijesim ispravite me
Obrok1: 5Kuvanih/przenih jaja, 50g ovsenih pahuljica sa vodom+neka salata
Obrok2: 50g pirinca,200grama svinjskog/pileceg bijelog mesa uz zelenu salatu
Obrok3: 200g krompira,100g svinjskog/pileceg bijelog mesa
Obrok 4: saka badema/lesnika/oraha

U danima kada sam druga smjena u skoli napravio sam takodje svoj jelovnik koji je slican prethodnom
Obrok1: 5jaja sa 50g ovsenih pahuljica
Obrok2: keks od pirinca 50g (sadrzi istu kolicinu ugljenih hidrata kao i pirinac
Obrok3: takodje 50g keksa od pirinca
Obrok4: saka lesnika/badema/oraha
« Poslednja izmena: April 02, 2019, 06:46:55 posle podne od strane Aleksandar02 » Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.097 sekundi sa 17 upita.