TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 365353 Teme od strane 24691 Članovi Poslednji član: marko_m3

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 20, 2020, 12:39:35 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc oko vezbi  (Pročitano 375 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12422


« Odgovor #17 poslato: Mart 06, 2020, 09:06:49 pre podne »

Najvažnije je da tehnika izvođenja vežbi bude dobra, a to ćeš teško sam uspeti da kontrolišeš i uvežbaš te bi bilo dobro da angažuješ nekog trenera barem na samom početku dok ne naučiš osnove.
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3136


« Odgovor #16 poslato: Mart 05, 2020, 07:07:45 posle podne »

Ima raznih sistema treninga, pisalo se na forumu bas dosta po tom pitanju.

Mozes pored klasicnih sistema da radis i jedan trening gornji dio tijela, drugi trening donji dio tijela i sve tako. Potrebno je naci ono sto ti najvise prija.

Bilo bi dobro da se posavjetujes sa nekim oko tehnike izvođenja vjezbi, posebno zbog stanja u kom si bio.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #15 poslato: Mart 05, 2020, 05:52:09 posle podne »

Javi 😊
Ne zaboravi i ne izbegavaj 5-10 min zagrevanje i posle treninga istezanje
Sačuvana
ilija56
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #14 poslato: Mart 05, 2020, 05:50:10 posle podne »

Hvala puno. Probacu sve da uklopim i videcu jel odgovara  :D
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #13 poslato: Mart 05, 2020, 05:40:47 posle podne »

Postoji vise opcija, bitno je naci koja Tebi najvise odgovara.
Dacu ti jedan primer, ti kombinuj drugacije ako ti ovaj ne odgovara
1.dan-noge+trbusnjaci
Dan pauze
2.dan-ledja+biceps+triceps+trbusnjaci
Dan pauze
3.dan-grudi+ramena+trbusnjaci
Dan pauze
Sačuvana
ilija56
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #12 poslato: Mart 05, 2020, 05:30:38 posle podne »

Znaci da uklopim i plivanje i teretanu. Jel imate neki savet oko toga koje vezbe da radim u teretani? Kako da sastavim full body program?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #11 poslato: Mart 05, 2020, 05:28:20 posle podne »

Plivanjem ne opterecujes zglobove, a razvijas sve misice i istezes telo.
Teretanom ces lepo da ojacas misice, prvenstveno one koji drze kicmeni stub...
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #10 poslato: Mart 05, 2020, 05:26:47 posle podne »

A ok.
Mozes i na plivanje i u teretanu. Gledaj da trening ne traje dugo...do sat vremena sa sve zagrevanjem i istezanjem.
Sačuvana
ilija56
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #9 poslato: Mart 05, 2020, 05:17:52 posle podne »

Ispravio sam kicmu pomocu vezbi disanja tako da ne znam kako da vam posaljem jer nemam slika. Nisam isao na kontrolu ali je ta zena kod koje sam isao za vezbe rekla da bi trebalo da je okej posto nije bio ogroman deformitet (na vreme sam primetio). Da li mi je bolje da odem sad na plivanje ili da idem u teretanu 3 puta nedeljno i ubacim plivanje vikendom?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #8 poslato: Mart 05, 2020, 05:12:32 posle podne »

U principu, plivanje uvek preporucljivo.
Moze se napraviti program po misicnim grupama za 3 dana nedeljno, sa akcentom na misice ledja i trbuha.
Moras voditi racuna o tehnici izvodjenja, to si vec cuo
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2373


« Odgovor #7 poslato: Mart 05, 2020, 05:09:43 posle podne »

Pozdrav.
Prvo , svaka cast na upornosti kada si za tako kratko vreme ispravio deformitet.
Jesi li isao na kontrolu pa je receno da nema skolioze?
Mozes li mi poslati na mail vezbe koje si radio?
Sačuvana
Miša Nenković
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 963


« Odgovor #6 poslato: Mart 05, 2020, 03:03:17 posle podne »

Cao druze
Moje misljenje je ako to nisu izbalansirani misici da bar nedelju-dve radis vezbe sa svojom tezinom malo dok telo navikne pokret. Posle toga bi se isto tako fokusirao da ne radis pojedinacno (npr desna boceps- pa leva) treba takodje da radis simetricno i podjednako sa sipkom (npr bench press, mrtvo, veslanje, cucanj, ramena, ruke sve to sa sipkom simetricno i podjednako dok ne izbalansiras.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

Sačuvana
ilija56
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #5 poslato: Mart 05, 2020, 02:42:50 posle podne »

Moguce da sam nepravilnim izvođenjem vežbi pogoršao. Sad ću probati da radim sve polako sa dobrom formom. Da li da izbegavam compound vežbe i da se fokusiram na izolacije? Da li bi full body trening bio okej?
Sačuvana
Simo Boltic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 917


« Odgovor #4 poslato: Mart 05, 2020, 02:30:14 posle podne »

Veoma moguce da si nepravilnim izvodjenjem vezbi pogorsao stanje tela. Po mom misljenju ne bi trebalo da izbacujes jos uvek korektivne vezbe. Istezanje obavezno,mozes duze da zadrzavas na strani koja ti je skracenija. Preporucljiva je joga,tako ces misice najpre izbalansirati( iako su mnogi skepticni kada je to u pitanju veruj mi da je to ozbiljan trening). Teretanu ubacivati postepeno sa manjim tezinama,uz nadzor nekog strucnog,kako bi sve vezbe naucio potpuno ispravno da radis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
ilija56
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #3 poslato: Mart 05, 2020, 02:18:17 posle podne »

Imam 18 godina. Skolioza je bila u donjem delu kicme sa leve strane. Mislim da je bilo prouzrokovano krivim kukom. Ramena mi takodje nisu bila jednaka. Išao sam kod privatnog fizijatra koji mi je pokazao vežbe i ispravljao sam oko pola godine. Sada mi se čini da je sve u redu pa sam planirao opet da krenem da treniram. Pre sam isto trenirao pa sam možda time i pogoršao stanje.
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.344 sekundi sa 18 upita.