TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 393860 Teme od strane 25000 Članovi Poslednji član: Michałowski

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Mart 01, 2024, 07:49:53 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 [3] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Kako vežbanje utiče na depresiju?  (Pročitano 2657 puta)
drAnita Mrdakovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2988


« Odgovor #15 poslato: Mart 18, 2022, 07:41:18 posle podne »

Ne vidim zašto bi bilo sramota i zašto bi bila tabu tema. Svakome može da se desi i potpuno je normalno da neko s vremena na vreme upada u depresivno stanje. Problem je kod uzme maha
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5502


« Odgovor #14 poslato: Mart 18, 2022, 08:34:20 pre podne »

Meni trening dode kao terapija.Ja sam to slucajno shvatio kao mladic od 15-16 godina.Bio sam dosta problematican u osnovnoj skoli u sedmom i osmom razredu.Puno sam se tukao.Posle godinu dana bavljenja tada bodi bildingom sam se popravio,nisam se toliko tukao i dosao sam do zakljucka da me ovaj sport smirio jer me izmorilo,nisam imao visak energije.
Ispunilo,jer sam postizao zadate ciljeve,tako da me je i na tom putu ispoljivalo,nisam bio nezadovoljan sobom i nisam to ispoljivao na drugima.Nastavnici su primetili i poceli da me hvale i to me je jos vise motivisalo,naravno pored sportskih rezultata koji su ubrzo usledili.
I dan danas posle napornog dana,posle 9 sati provedenih na poslu jedva cekam trening i posle treninga taj osecaj je neopisiv i posle 33 godine bavljenja ovim sportom.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről
Lepo je što si podelio svoju priču sa nama. Drago mi je da si se pronašao i kako si uspeo da pravilno usmeriš energiju.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5502


« Odgovor #13 poslato: Mart 18, 2022, 08:33:24 pre podne »

Danas puno ljudi pati od depresije a da nisu ni svjesni problema. Često budem u kontaktu sa istima. Najteže je prepoznati simptome, jer manje vise svi to olako shvate, kao nešto prolazno... A ono traje i traje...

Premalo se priča, premalo se zna.. Ljudi su neinformisani


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
U tome i jeste problem i često je to tabu tema. Ići psihajtru na ovim prostorima je još uvek sramota.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2988


« Odgovor #12 poslato: Mart 17, 2022, 09:55:07 posle podne »

Trebalo bi da se isprobavaju različite fizičke aktivnosti i odabere ona koja najbolje deluje na pojedinca. Obično ljudi krenu sa jednom i ako im padne teško odustaju. Ima toliko vidova vežbanja. Uostalom nije samo sport fizička aktivnost, mnogima prija čišćenje i majstoričanje, a to su takođe fizičke aktivnosti koje blagotvorno deluju na psihu.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 26878


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #11 poslato: Mart 17, 2022, 11:53:14 pre podne »

Meni trening dode kao terapija.Ja sam to slucajno shvatio kao mladic od 15-16 godina.Bio sam dosta problematican u osnovnoj skoli u sedmom i osmom razredu.Puno sam se tukao.Posle godinu dana bavljenja tada bodi bildingom sam se popravio,nisam se toliko tukao i dosao sam do zakljucka da me ovaj sport smirio jer me izmorilo,nisam imao visak energije.
Ispunilo,jer sam postizao zadate ciljeve,tako da me je i na tom putu ispoljivalo,nisam bio nezadovoljan sobom i nisam to ispoljivao na drugima.Nastavnici su primetili i poceli da me hvale i to me je jos vise motivisalo,naravno pored sportskih rezultata koji su ubrzo usledili.
I dan danas posle napornog dana,posle 9 sati provedenih na poslu jedva cekam trening i posle treninga taj osecaj je neopisiv i posle 33 godine bavljenja ovim sportom.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Ne kazu matorci dzabe za takve klince- posalji ga na neki sport.....da usmeri tu energiju, ali kvalitetno.
Upravo tako,medutim nije ni svejedno koji sport je u pitanje,a zavisi i od samog pojedinca,jer pre bodi bildinga sam ja trenirao i karate,isto tako sam se umorio ali ono sto smo naucili morao sam odmah i da "isprobam".

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16538


« Odgovor #10 poslato: Mart 17, 2022, 11:34:40 pre podne »

Meni trening dode kao terapija.Ja sam to slucajno shvatio kao mladic od 15-16 godina.Bio sam dosta problematican u osnovnoj skoli u sedmom i osmom razredu.Puno sam se tukao.Posle godinu dana bavljenja tada bodi bildingom sam se popravio,nisam se toliko tukao i dosao sam do zakljucka da me ovaj sport smirio jer me izmorilo,nisam imao visak energije.
Ispunilo,jer sam postizao zadate ciljeve,tako da me je i na tom putu ispoljivalo,nisam bio nezadovoljan sobom i nisam to ispoljivao na drugima.Nastavnici su primetili i poceli da me hvale i to me je jos vise motivisalo,naravno pored sportskih rezultata koji su ubrzo usledili.
I dan danas posle napornog dana,posle 9 sati provedenih na poslu jedva cekam trening i posle treninga taj osecaj je neopisiv i posle 33 godine bavljenja ovim sportom.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Ne kazu matorci dzabe za takve klince- posalji ga na neki sport.....da usmeri tu energiju, ali kvalitetno.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 26878


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #9 poslato: Mart 16, 2022, 02:45:14 posle podne »

Meni trening dode kao terapija.Ja sam to slucajno shvatio kao mladic od 15-16 godina.Bio sam dosta problematican u osnovnoj skoli u sedmom i osmom razredu.Puno sam se tukao.Posle godinu dana bavljenja tada bodi bildingom sam se popravio,nisam se toliko tukao i dosao sam do zakljucka da me ovaj sport smirio jer me izmorilo,nisam imao visak energije.
Ispunilo,jer sam postizao zadate ciljeve,tako da me je i na tom putu ispoljivalo,nisam bio nezadovoljan sobom i nisam to ispoljivao na drugima.Nastavnici su primetili i poceli da me hvale i to me je jos vise motivisalo,naravno pored sportskih rezultata koji su ubrzo usledili.
I dan danas posle napornog dana,posle 9 sati provedenih na poslu jedva cekam trening i posle treninga taj osecaj je neopisiv i posle 33 godine bavljenja ovim sportom.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #8 poslato: Mart 16, 2022, 12:54:08 posle podne »

Cinjenica da se osecaju zadovoljstvo i sreca nakon treninga govori sve :)
I previše treninga može dovesti do psihičkih stanja, treba i tu biti obazriv:)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16538


« Odgovor #7 poslato: Mart 16, 2022, 12:48:24 posle podne »

Cinjenica da se osecaju zadovoljstvo i sreca nakon treninga govori sve :)
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2988


« Odgovor #6 poslato: Mart 16, 2022, 08:10:51 pre podne »

Takođe vežbanjem se ostvaruje društvena interakcija, dobija na samopouzdanju, a i sama pomisao da radite nešto korisno za svoje telo mnogo znači za psihu.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2988


« Odgovor #5 poslato: Mart 16, 2022, 08:08:42 pre podne »

Redovna fizička aktivnost može pomoći u ublažavanju depresije i anksioznosti oslobadjanjem endorfina.
Naravno i oslobadjanjem energije čime se oslobadjate i briga i udaljavate se od ciklusa negativnih misli koje pothranjuju depresiju i anksioznost
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #4 poslato: Mart 15, 2022, 11:07:39 posle podne »

Danas puno ljudi pati od depresije a da nisu ni svjesni problema. Često budem u kontaktu sa istima. Najteže je prepoznati simptome, jer manje vise svi to olako shvate, kao nešto prolazno... A ono traje i traje...

Premalo se priča, premalo se zna.. Ljudi su neinformisani


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5502


« Odgovor #3 poslato: Mart 15, 2022, 08:30:23 posle podne »

Zato se posvetite hodanju 10.000 koraka dnevno, uživajte u aerobnim sportovima poput tenisa ili aktivnostima kao što je vožnja bicikle.

To su neke od zvaničnih preporuka u lečenju depresije. Da li znate u svojoj okoline osobe koje pate od depresije? Ovo je veliki i ozbiljan problem, pa sam želeo da o tome diskutujemo. Može se pomoći fizičkom aktivnošću, ali je kod teških oblika potrebna psihijatrijska pomoć.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5502


« Odgovor #2 poslato: Mart 15, 2022, 08:27:35 posle podne »

„Put trkača“ usled oslobađanja endorfina može stvoriti prijatna osećanja, ali za trajno poboljšanje simptoma depresije drugi biohemijski faktori čine najveću razliku. Za mnoge ljude sa blagom depresijom, najveću korist donosi skoro svakodnevna vežba niskog do umerenog intenziteta.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5502


« Odgovor #1 poslato: Mart 15, 2022, 08:26:42 posle podne »

Neuronaučnici su otkrili kako su povezani depresija i vežbanje. Otkrili su da (kod miševa) vežba stimuliše proizvodnju molekula zvanog laktat, koji zatim deluje kao antidepresiv pomažući u smanjenju oksidacije i upale mozga. Ovo hrani neurone i čak stimuliše rast novih nervnih veza. Druge studije pokazuju da vežbanje pokreće oslobađanje proteina koji se nazivaju faktori rasta, koji takođe stimulišu rast novih nervnih ćelija. Ova kombinacija prednosti sprečava gubitak neurona koji je povezan sa depresijom kod ljudi i stresom kod životinja.
Sačuvana
Stranice: 1 2 [3] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.11 sekundi sa 17 upita.