TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 374946 Teme od strane 24818 Članovi Poslednji član: Nikola Todorov

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 26, 2021, 04:49:30 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 57 58 [59] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: BCAA za početnike!  (Pročitano 173100 puta)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #3 poslato: Maj 08, 2008, 05:45:14 posle podne »

Pa kombinuj whey,creatine,bcca zajedno! A takodje je bitno u toku treninga ici 5 do 10 gr!
Sačuvana
sunce86
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 287

Zabava - Online
« Odgovor #2 poslato: Maj 08, 2008, 03:57:56 posle podne »

El moze bcaa sa djusom i posle treninga, pa 20 minuta posle kreatin sa wheyom... Kontam sok ima limunske kiseline, ali opet je jako mucno piti bcaa sa obicnom vodom...
Sačuvana
Squat till u puke!
maja
Gost
« Odgovor #1 poslato: Maj 08, 2008, 12:43:57 posle podne »

U aminokiseline razgranatog lanca (BCAA) ubrajaju se leucin, izoleucin i valin. To su esencijalne amonikiseline i neophodno ih je unositi u organizam putem ishrane, jer imaju značajnu ulogu u izgradnji mišićnog tkiva, odnosno, predstavljaju 1/3 mišićnog tkiva. Istovremeno one čuvaju rezerve glikogena u mišićima od preteranog razlaganja za vreme fizičkog napora.
Telo koristi BCAA kao indirektan izvor energije za mišiće pretvarajući ih u glukozu, putem procesa poznatog pod nazivom glikoneogeneza , koji se odigrava u jetri.
Apsolutni je imperativ da sportisti pre početka i nakon završetka intenzivnih vežbi sa tegovima uzimaju dodatak BCAA, jer se valin, leucin i izoleucin veoma brzo troše. U pogledu izgradnje i očuvanja mišićne mase, ne postoje važnije aminokiseline od BCAA.
BCAA se godinama koriste kao suplementi, a najveći potrošači su bodibilderi.
BCAA igraju važnu ulogu neposredno nakon treninga jer stimulišu rad hipofize, podstrekujući time lučenje hormona rasta, čime pomažu izgradnju telesne mase bez masti.
Optimalan odnos aminokiselina razgranatog lanca u preparatima na bazi BCAA je 2:1:1 - leucin : izoleucin : valin.
Preporučena upotreba: uopšteno 5g BCAA 1-3 puta dnevno i to: pre i nakon treninga ili u bilo kom drugom mogućem kataboličkom periodu, kao što je odlazak na spavanje (tokom noći).
Sačuvana
Stranice: 1 ... 57 58 [59] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.218 sekundi sa 25 upita.