TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373831 Teme od strane 24789 Članovi Poslednji član: nemanja02

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 29, 2021, 03:58:26 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 8 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Kombinacija suplemenata za smanjenje potkožnog masnog tkiva  (Pročitano 29111 puta)
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #120 poslato: Jul 04, 2014, 09:56:06 pre podne »

zahvaljujem!
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #119 poslato: Jul 04, 2014, 09:51:21 pre podne »

i ja mislim da su oslić i skuša uglavnom najčešći i najjeftiniji izbor :)

naravno, ako možeš uzmi i losos, pastrmku...  ili baš filete tune...  meni je to sve ekstra :)

Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #118 poslato: Jul 04, 2014, 08:16:47 pre podne »

Moj savet ti je da izbegavas konzerviranu ribu. Nije bas toliko zdrava. Za te pare mozes da kupis meso u mesari i da se hranis isto tako dobro i zdravije mnogo. Ili da kupis cele smrznute filete oslica ili skuse, ali konz.tunjevina, ili fileti pangasijusa je pod NE. Jednom ili 2 puta nedeljno uzmi tunu u salamuri ili u ulju pa je isperi ako bas zelis, ali sve preko toga po meni nije zdravo a i nepotrebno je.
Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #117 poslato: Jul 03, 2014, 06:23:28 posle podne »

ok,hvala oboma i još jedno pitanje. riba! neka preporuk. sad obično uzimam sardine i tunjevinu..da li valja da uzmem u sosu od paradajza recimo ili u to mešaju kojekakve stvari koje ne bi trebaod a unosim?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 13536


« Odgovor #116 poslato: Jul 03, 2014, 03:34:31 posle podne »

Ok je da ga jedeš u užinama,naravno,nemoj rpeterivati i jedu po jednu vrstu voća.
Bananu možeš posle treninga uz protein,ali onda sačekaj da proĂ°e 2h da bi uneo sledeći obrok.
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #115 poslato: Jul 03, 2014, 11:20:59 pre podne »

ako ti je par voćki dnevno najveći "greh" u ishrani mislim da ne ideš u lošem pravcu ;)  pazi samo na ukupni kalorijski unos, dok god si u okviru njega umerenost u voću ti neće predstavljati problem... moje mišljenje...
Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #114 poslato: Jul 02, 2014, 07:35:58 posle podne »

1-2 jabuke,1-2 banane,tu i tamo neko grožĂ°e :D znači posle treninga ne bi trebao..ok,hvala
mislio sam da će mi ova ishrana i to oduzeti,nekad sam voleo razno-razne grickalice,voće je sve što imam sada :D
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #113 poslato: Jul 02, 2014, 06:59:44 posle podne »

par voćki ujutru izmeĂ°u obroka kao užina i osveženje (na prazan stomak) je ok, ili posle treninga umesto slatkog.... nećeš se zamastiti od 2,3 voćke ali ne treba da ih jedeš na kile dnevno ;)
Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #112 poslato: Jul 02, 2014, 04:49:18 posle podne »

Pazi pored ishrane koju imaš ,4 merice proteina ne možeš stići da apsorbuješ,dakle samo će proleteti kroz tebe.
kakva ti je ishrana tokom jednog dana?
doručak: obično ovsene sa jogurtom,banana,ponekad ubacim jaja (bez žumanjka)
ručak:pileće ili ćureće grudi,2x nedeljno za ručak ubacujem i govedinu
večera:takoĂ°e belo meso
izmeĂ°u imam ono kad pregrizem :D obično napravim sendvič sa integralnim hlebom (sušene ćureće grudi,ili tako nešto) tunjevina,ili jaja opet bez belanjka

uz ručak  večeru gledam povrće da jedem,sveža paprika,krastavci,paradajz,kupus,zelena salata ili mešano zamrznuto povrće skuvam
takoĂ°e za ručak u danima treninga sa tegovima pirinač,integralna testenina ili krompir kuvani,poslepodne izbegavam UH

i još jednu stvar sam zaboravio da pitam..pošto intenzivno radim na skidanju preostale masnoće sa stomaka,da li i u kojoj meri je ok da uzimam voće?
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 06:40:34 posle podne od strane paksle » Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 13536


« Odgovor #111 poslato: Jul 02, 2014, 01:09:09 posle podne »

Pazi pored ishrane koju imaš ,4 merice proteina ne možeš stići da apsorbuješ,dakle samo će proleteti kroz tebe.
kakva ti je ishrana tokom jednog dana?
Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #110 poslato: Jul 02, 2014, 10:35:04 pre podne »

Previše ti je to proteina :)
Da li si engde izračunao koliki treba da ti bude dnevni unos njega?
ne verujem da baš mogu da unesem preveliku količinu proteina...radim trening sa tegovima 3x nedeljno,5x nedeljno HIIT trening,istopio bi se kao sir na vatri da ne unosim malo više proteina.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 13536


« Odgovor #109 poslato: Jun 30, 2014, 01:20:40 posle podne »

Previše ti je to proteina :)
Da li si negde izračunao koliki treba da ti bude dnevni unos njega?
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 01:08:09 posle podne od strane Miletić Dušan » Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #108 poslato: Jun 26, 2014, 11:52:11 pre podne »

ujutro kad ustanem,posle treninga i naveče pred spavanje + jedna merica stoji u šejkeru koju popijem u toku noći katabolizma radi
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 13536


« Odgovor #107 poslato: Jun 24, 2014, 07:37:59 posle podne »

na brzinu pitanje,da sumiramo :D
ako hoću potkožne masti da se rešim,mogu da tokom celog dana koristim whey sa vodom,a izbacim mleko?

kako misliš preko celog dana?  I da,ako skidaš masti,onda whey piješ sa vodom :)
a nisam se dobro izrazio,mislio sam više u toku dana...jer pre sam uzimao sa vodom samo posle treninga,sad maksimalno smanjujem masti pa sam gledao da izbacim to mleko koje sam u suštini pipo samo kad uzimam whey

nisam bio siguran da li ima neke razlike voda/mleko osim one očite,a to je nešto manje proteina ako se uzima sa vodom umesto sa mlekom

hvala obojici!

Manje kalorija,i brže ti se ovako apsorbuje protein. Koliko puta dnevno piješ protein? U kojim obrocima?
Sačuvana
paksle
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19


« Odgovor #106 poslato: Jun 24, 2014, 11:50:28 pre podne »

na brzinu pitanje,da sumiramo :D
ako hoću potkožne masti da se rešim,mogu da tokom celog dana koristim whey sa vodom,a izbacim mleko?

kako misliš preko celog dana?  I da,ako skidaš masti,onda whey piješ sa vodom :)
a nisam se dobro izrazio,mislio sam više u toku dana...jer pre sam uzimao sa vodom samo posle treninga,sad maksimalno smanjujem masti pa sam gledao da izbacim to mleko koje sam u suštini pipo samo kad uzimam whey

nisam bio siguran da li ima neke razlike voda/mleko osim one očite,a to je nešto manje proteina ako se uzima sa vodom umesto sa mlekom

hvala obojici!
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 ... 8 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.088 sekundi sa 21 upita.