TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356756 Teme od strane 24546 Članovi Poslednji član: sallevidic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 18, 2019, 03:37:52 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 4 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Plan treninga  (Pročitano 11360 puta)
Terror
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1800


terroristes

« Odgovor #52 poslato: Mart 11, 2017, 10:34:57 pre podne »

Nemas potrebe da joj forsiras vezbe za grudi i trapez  ....sto se gornjeg dela tela tice srednje i zadnje rame , ruke sa fokusom na triceps i ledja kompletna...uz donji deo ubaci obavezno i vezbe za gluteus ...ubaci joj mrtvo....vrlo delotvorna vezba za gospodje... ;)
Sačuvana
Nase ce sjene hodati po Becu ,lutati po dvoru , plasiti gospodu...
Cvetko
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1820


« Odgovor #51 poslato: Mart 11, 2017, 10:32:50 pre podne »

Bilje neki full body ili lower/upper/lower

Ipak akcenat nek joj bude na donjem delu tela...
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #50 poslato: Mart 11, 2017, 09:46:32 pre podne »

Hm ljudi....kako vam se cini pocetni program za moju zenu koja je tek statovala u teretani...prvih mesec dana je radila kruzno a sada malo da ubacimo neki redosled u sve to...da napomenem ponedeljak hoce iskljucivo na neki kurs aerobika da ide...pa ovako:

Ponedeljak: Aerobik
Utorak: Ravni potisak, Kosi potisak, Ravno razvlacenje, Letenje, Podizanje bucica ispred, Triceps ekstenzija na lat masini
Sreda: Odmor
Cetvrtak: Kardio
Petak: Cucanj, Iskorak, Presa, Zadnja loza lezeci, Zadnja loza stojeci, List stojeci
Subota: Zgibovi, Lat ispred, Veslanje sipkom, Zadnje razvlacenje, Sleganje sipkom, Biceps bucicama
Nedelja: Odmor
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #49 poslato: Mart 09, 2017, 12:50:49 posle podne »

Ironmen dugo te nije bilo na forumu, bas sam hteo da napisem nesto u tvojoj temi :)

Sto se tice tvog posta potpuno se slazem sa svim. Vremenom se.mnoge stvari menjaju. Ono u sta se danas kunemo kao najbolji princip za koju godinu cemo mozda smatrati najvecom greskom. A mozda cemo raditi po ne kom sistemu koji nam je danas ne prihvatljiv. Barem je u mom slucaju bilo tako, puno puta sam potpuni menjao pogled i na sistem treninga i po pitanju tehnike ali i na svim ostalim poljima po pitanju sporta.
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #48 poslato: Mart 09, 2017, 12:39:44 posle podne »

Нисам сто година писао па ајд мало да се укључим  ;)

не постоји правило како је добро урадити ноге за било кога. ако неко може да уради тренинг рамена и ногу заједно, што да не? што би то било погрешно... ноге можеш радити и до 3 пута недељно, бнрзо се опорављају, као и бенч/груди. Дубина чучња нема везе са задњом ложом већ са куком: линија кука мора да пробије линију колена, то је све.

тренинг пл ће се мењати како пролазе године, ако останеш у овом спорту, веома важна је годишња периодизација, мењаће се и понављања и серије како иде време, мораш осетити како организам реагује, нема силовања једне те исте ствари. Ово што радиш сада чучањ како радиш промениће се још доста пута ;) срећно у даљем раду

што се тиче федерација, све се своди на људе, екипу људи који воде, правила су мање више слична, све је то паверлифтинг у бити ствари. ГПЦ је поправио суђење политких чучњева, ИПФ до ове године није знао шта је RAW IPF, нису давали људима да носе стезнике на такмичењу, тек понекад имају профи опрему за такмичење итд. Најважнији је лични резултат, све остало су ситнице и не треба се оптерећивати тим..
Sačuvana
Arbeit macht frei.
Stefansimonovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1478


« Odgovor #47 poslato: Mart 09, 2017, 11:16:55 pre podne »

Meni dubina prestavlja problem,narocitoo ranije .Postoo zadnja loza uvek predjee ali dupee ne prelazii 100 postoo.. Ali polako se popravlja i tehnika i sve.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #46 poslato: Mart 09, 2017, 08:13:47 pre podne »

To u GPC sto priznaju je bas smesno, zato ih i ne volim. Meni dubina nikad nije bila problem.
Sačuvana
Stefansimonovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1478


« Odgovor #45 poslato: Mart 09, 2017, 01:10:11 pre podne »

Bice mi zadovoljstvo da se takmicimo i upoznamo .
I meni ne odg sto je bez bandaza ali i dubina mora da bude veca,mora dosta vise od paralele kao sto je u GPC.
Poceo sam sa cucnjom sa pauzom -ass to the grass :D OD 2 do 5 pon pariram,probaj i ti .
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #44 poslato: Mart 09, 2017, 12:46:18 pre podne »

Ja sam  takodje planirao da ove godine ubacim i neko IPF takmicenje, pa se mozda sretnemo tamo. Iskreno mi ne odgovara sto je cucanj bez bandazera ali potrudicu se da poradim i na tom cucnju bez njih.
Sačuvana
Stefansimonovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1478


« Odgovor #43 poslato: Mart 09, 2017, 12:29:57 pre podne »

Takmicim se 2 god.Mislim da se znamo do ranije,barem ja znam za tebe .Da takmicio sam se do sada u Gpc federaciji u kategoroji t2 ranije do 75 i sada t3 do 82.5 kg.OD ove godine planiram takmicenja i u ipf federaciji.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #42 poslato: Mart 09, 2017, 12:28:17 pre podne »

Lepo izgleda ovaj trening, koliko dugo se takmicis, da li se znamo sa nekog takmicenja ?
Pretpostavljam da se uglavnom takmicis u GPC-u posto vidim da si iz Leskovca ?
Sačuvana
Stefansimonovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1478


« Odgovor #41 poslato: Mart 09, 2017, 12:12:41 pre podne »

Moj trening nogu se razlikuje,takmicim se u powelifitngu i obicno noge radim dva puta u 7-8 dana .
Kada radim noge,pre svega odvojim 15 minuta na istezanje zadnje loze,donja ledja...
Pa tek onda predje na tezinsko zagrevanje.
Odprilike u 6 serija se zagrevam tipa:
20x10
50x8
80x5
110x5
130x3
Pa idu radne serije :
Sa oko 160 kg idem tri radne serije petice bez bandaza ,pa povecam dve radne dvojke sa oko 180.
Ti je jedan primer treningaa za cucanj,posle toga odradimm iskorakk 3 radne serije pon oko 10
i idem rumunsko mrtvo obavezno 5 serije od 7-9 pon hook grip i 3 serije sut masina x 15 pon.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #40 poslato: Mart 09, 2017, 12:02:47 pre podne »

Ajde kad smo vec oziveli temu, kako izgleda tvoj trening nogu ?
Sačuvana
Stefansimonovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1478


« Odgovor #39 poslato: Mart 08, 2017, 11:58:57 posle podne »

Moja greska nisam primetio datum.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11584


« Odgovor #38 poslato: Mart 08, 2017, 11:49:25 posle podne »

Ako nisi primetio ova tema je stara par godina, ali sto se tice tvog posta potpuno se slazem :)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 4 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.611 sekundi sa 19 upita.