TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 397005 Teme od strane 25016 Članovi Poslednji član: Dzoni D

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 13, 2024, 11:16:01 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 3 [4] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Plan treninga  (Pročitano 18935 puta)
tomasel
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 20


« Odgovor #7 poslato: Jun 25, 2014, 12:49:46 posle podne »

drustvo vec dva meseca radim po jednom programu... ima li neko konkretan plan vezbanja...
posebne particije misica. posebno grudi...posebno ruke...posebno ledja...itd
koje particije kojim danom...koje vezbe,broj ponavljanja i koliko serija... :)
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #6 poslato: Maj 08, 2014, 08:21:44 posle podne »

Ukoliko ti odradis ovaj program korektno sto se tice pravilnosti vezbanja,pauza izmedju serija,uneses dovoljno kalorija da budes u blagom kalorijskom suficitu doci ce do misicne hipertrofije.Mozes povecati malo intezitet i u pocetnim i krajnjim serijama.
Sačuvana
mrkela
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 31


« Odgovor #5 poslato: Maj 08, 2014, 07:22:27 posle podne »

Nisam ga nigde nasao , preporucio mi je neki drugar sa DIF-a . Sta menjati ?
Mene ako pitas nista ne menjati,mada je sistem  prilicno obiman ali ako ti imas kapacitet i mozes da se oporavis
 ne vidim zasto ne bi nastavio, znaci jedino to, druga stvar bilo koji program  ima svoje  benefite  i kako ce se odraziti na tebe  ili nekog drugog je individualno , neko ce bolje napredovati ovako, neko sa sa nekim drugim programom, moj ti je savet da se drzis tog programa  barem 3 meseca, pa ako nema napredka najlakse ga je promeniti, sto se mene tice meni je sasvim fino izbalansiran samo je pitanje da li te vodi u pretreniranost, to je jedino o cemmu bi mogao da brines, za mene ne postoji los program ako pravilno vezbas , pravilno se hranis i dajes svom telu dovoljno vremena  da se oporavi, u ostalom tvoj drug sa DIF-a je sigurno neko ko "nema pojma"pa ti je verovatno i dao los program , a verovatno i studira DIF zato sto nema veze sa materijom .......(inace moj cale je zavrsio isti, i naravno nema blage veze)
Sačuvana
kapL0
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 25

« Odgovor #4 poslato: Mart 03, 2014, 11:19:31 pre podne »

Nisam ga nigde nasao , preporucio mi je neki drugar sa DIF-a . Sta menjati ?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16988


« Odgovor #3 poslato: Mart 03, 2014, 10:02:52 pre podne »

Kao prvo,masa i definicija su različite stvari. Kao drugo,taj program treninga ti ne radi ništa konkretno.Ne radiš ni na snazi,ni na izdržljivosti.
Gde si našao taj trening?
Sačuvana
Terror
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1800


terroristes

« Odgovor #2 poslato: Mart 03, 2014, 09:53:26 pre podne »

Pa ti probaj da radis sto sporije mozes i sa sto vecim kilazama a smanji unos potrebnih kalorija pa mi javi koliko si mase nabacio.... ???

Ukljuci malo logiku , ako unosis dovoljno kalorija bice i mase a ako ih ne unosis dovoljno mozes da radis trening na bilo koji nacin  nece biti ni mase  ;)
Sačuvana
Nase ce sjene hodati po Becu ,lutati po dvoru , plasiti gospodu...
kapL0
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 25

« Odgovor #1 poslato: Mart 02, 2014, 10:12:24 posle podne »

Mnogi kazu da ne postoji trening za masu odnosno definiciju . Sve je do ishrana . Slazem se sa tim ali ako se rade vezbe sporije i sa vecim kilazama moje misljenje je da ce se ici vise u masu . Da li je to tacno ? 
 Da li ovoj plan treninga valja ?
 Ponedeljak : Grudi : Kosi benc 5 serija   Posle zagrevanja odradim prvu seriju sa 40 % snage 12 ponavljanja
                                                        Druga serija 65 % snage 8-10 ponavljanja
                                                        Treca i cetvrta serija su mi oko 80-90 % snage 4-6 ponavljanja
                                                        Peta serija 50% snage 10-ak puta
                           
                            Ravni benc 5 serija  Isti postupak kao kod kosog
                           
                            Razvlacenja 4 serije 2 serije po 12 ponavljanja 60-ak % snage
                                                       2 serije od 8 do 10 ponavljanja 80-ak % snage
                             
                           Propadanja   4 serije Prvu odradim bez otperecenja 15-ak ponavljanja pa
                           onda drugu stavim opterecenje nekih 40% i odradim 10-12 ponavljanja .
                           Trecu i cetvrtu seriju odradim sa nekih 60% snage od 7-10 ponavljanja .

 Poceo sam da praktikujem ovaj program vec 2 i cini mi se da nije toliko los ali me zanimama vase misljenje da vidim moze li ovako da se napreduje ?
Sutra pisem trening za utorak .
Sačuvana
Stranice: 1 2 3 [4] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.078 sekundi sa 17 upita.