TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 355613 Teme od strane 24526 Članovi Poslednji član: Makgora

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 13, 2019, 09:26:43 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 4 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Taurin,kofein ili power force  (Pročitano 10392 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11195


Never give up!

« Odgovor #35 poslato: Septembar 02, 2014, 09:37:51 pre podne »

Kafu ne pijem, energetske napitke jako retko,ali čist kofein i NO...bez njih nema šanse da proĂ°e dan :)
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #34 poslato: Septembar 01, 2014, 08:32:06 pre podne »

Ne pijem kafu jer mi je ukus odvratan. Ujutru, pre posla, oko pola 6, popijem jednu kapsulu Dyma Burn-a da me razbudi, i uzimam NO sa većim dozama kofeina za nekih 12 sati kada popodne krenem na trening. Zbog niskog pritiska loše funkcionišem bez kofeina.
Sačuvana
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #33 poslato: Avgust 30, 2014, 11:12:58 posle podne »

Ja bih da se slozim sa ovim Saletovim postov, vise mi lezi :D
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8471


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #32 poslato: Avgust 30, 2014, 11:01:09 posle podne »

Kafu ne pijem, spadam u kategoriju kofeinskih zavisnika...eh "pansporte"...taj divni, neizbežni natrolov kofein...ali evo nekih novih info o kafi...naravno, sve prihvatite sa rezervom  ;)

"Da li je kafa dobra za organizam?

Prema najsvežijim podacima žurnala Američke medicinske asocijacije u kojima je dat sistematski pregled ogromnog broja medicinskih istraživanja tokom 2005. godine, ljudi koji piju četiri do šest šolja kafe imaju 28 odsto manji rizik da obole od dijabetesa, nego osobe koje uopšte ne piju kafu. Prema podacima petnaestogodišnje medicinske studije koja je sprovedena u Ajovi, u SAD, na uzorku od 27.000 žena izmeĂ°u 55 i 69 godina, kafa smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja za 24 odsto.

Prema podacima istraživanja objavljenog u američkom Žurnalu za medicinu varenja, osobe koje piju do pet šolja kafe dnevno smanjuju rizik od bilo kakvog smrtnog ishoda za 15 do 19 odsto. No, ovo istraživanje je pokazalo i da kafu ne treba piti neumereno. Više od šest šolja kafe dnevno ne produžava život, niti smanjuje rizik od smrti. Za smanjenje rizika izvesno nije zaslužan kofein, pošto su rezultati isti i kod ljudi koji piju kafu bez kofeina. Istraživači smatraju da su za dobre efekte kafe zaslužni antioksidansi kojih u kafi ima više nego u sokovima od pomorandže, grožĂ°a, malina i kupina.

Lekari ipak ne savetuju da se kafa pije u ogromnoj količini, zbog toga što kofein utiče na povećanje krvnog pritiska, pa preterana količina može mehanički oštetiti krvne sudove i podići nivoe pojedinih štetnih amino kiselina. Svakako, kafa je mnogo manje štetna za ljudsko zdravlje nego što se donedavno verovalo, čak izuzetno korisna kada se dovoljno umereno pije."


American Journal of Clinical Nutrition
http://www.ajcn.org
http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/83/5/1039  
JAMA: The Journal of the American Medical Association
http://jama.ama-assn.org
Archives of Internal Medicine
http://archinte.ama-assn.org
Journal of the American College of Cardiology
http://www.cardiosource.com/jacc.html
« Poslednja izmena: Avgust 30, 2014, 11:03:17 posle podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Nenad Zaga
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 742


« Odgovor #31 poslato: Avgust 30, 2014, 05:39:42 posle podne »

Ja popijem pred trening pola sata, ali nemam nikakvu zavist, takoĂ°e čim ustanem spreman sam za sve aktivnosti :)
Sačuvana
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #30 poslato: Avgust 30, 2014, 05:33:36 posle podne »

Ja je pijem, ali neredovno i u manjim količinama. Jutarnju nikada nisam pio, lako se budim i praktično sam odmah spreman za dnevne aktivnosti.
Sačuvana
Pecha
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2230


Eat clean, train hard, die anyway...

« Odgovor #29 poslato: Avgust 30, 2014, 05:30:41 posle podne »

Ja kafu niti pijem niti cu ikada. Ne zelim nista da konzumiram sto izaziva zavisnost, osim teretane. :D
A i kafa ti uopste nije potrebna.
Sačuvana
Panta rei, panta res.
Miki91
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 658


« Odgovor #28 poslato: Avgust 30, 2014, 04:03:50 posle podne »

Posle svega, sada li i kafe da se odricem? :o
Sačuvana
"Put the victim to bad, and wake the hero instead."
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #27 poslato: Avgust 30, 2014, 03:32:20 posle podne »

https://www.youtube.com/watch?v=4YOwEqGykDM#t=105
http://www.medicaldaily.com/can-too-much-caffeine-kill-you-find-out-what-coffee-does-your-brain-300544
Sačuvana
Arbeit macht frei.
wqs
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #26 poslato: Maj 23, 2014, 04:55:31 posle podne »

Guarana? Ok, isprobacu.
E to, energija:) Hvala.
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #25 poslato: Maj 23, 2014, 12:24:59 posle podne »

takoĂ°e mogu da preporučim guaranu.... ona nema tako nagli "kick" kao kofein, ali izuzetno podiže energijski nivo i deluje postepenije u odnosu na kofein - energija u dužem periodu.  Preporuka!
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #24 poslato: Maj 23, 2014, 11:05:00 pre podne »

zato što ćeš se brže navući što ga češće uzimaš, prosto je: više prilika za uzimajne = 200+mg dnevno. Samo trening = max. 200mg dnevno.
Sačuvana
Arbeit macht frei.
wqs
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #23 poslato: Maj 23, 2014, 10:45:54 pre podne »

Okej, hvala svima na pomoci/ odgovorima. Napravicu pauzu negde krajem juna, verovanto 2 nedelje. A onda cu krenuti da ga uzimam po potrebi (kada treniram).
A zasto ne da ga vezujem za ucenje nego iskljucivo za trening?
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #22 poslato: Maj 23, 2014, 07:32:34 pre podne »

E mene bas interesuje koliko vremena treba: nedelju dana, 15, mesec..? Uzimam ga pre treninga ali posto u poslednje vreme i nisam nesto aktivan pio sam ga i dalje i - ili mi se cini ili sa njim lakse ucim, spremam ispite.  ;D Pa zbog toga pitam. A poceo sam da ga pijem pre 17 dana, npr u sedam dana popijem 5 tab. (1 dnevno).

Kofein će teško prestati da deluje ako dobro reaguješ na njega od samog početka. Samo se povećavaju doze i on će uvek raditi sjajno. To ti je legalna gudra kao duvan i alkohol. Sumnjam da je iko počeo da pije 15 piva prvog meseca kad je počeo da pije, ili da puši tri kutije dnevno kad je počeo da puši. Ili 15-20 kafa dnevno kad je tek počeo da pije kafu.  

Sve se dešava postepeno i do velikih doza se dolazi godinama upotrebe/konzumacije.

Ako učestalo piješ kofein mesec-dva, 200-400mg dnevno, tvoj organizam će trećeg meseca početi sam da ga traži. Osetićeš to. Javlja se osećaj nervoze, anksioznosti, razdražljivosti, bezvoljnosti. Isto se dešava dugogodišnjim redovnim konzumentima kafe koji preskoče jutarnju kafu. Slično se dogaĂ°a pušačima, alkoholičarima, konzumentima heroina/kokaina/lsda, itd.

Iz dugogodišnjeg iskustva sa kofeinom (nikad nisam pio kafu u životu!) predlažem ti da posle dva meseca napraviš pauzu od 7-10 dana. Pored toga, kofein ili powerforce vezuj ISKLJUČIVO za trening, nikako za učenje ili ostale aktivnosti u životu. Ako piješ više od 200mg u toku dana, ta prva doza će te 50% efikasnije podići i fokusirati nego bilo koja sledeća tura. pozdrav  
Sačuvana
Arbeit macht frei.
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #21 poslato: Maj 22, 2014, 08:41:08 posle podne »

Ako već možeš da izdržiš duže bez kofeina, onda izdrži. Što duža pauza, to ćeš bolje reagovati na stimulans kada opet počneš. Naravno, kao što reče Mo, najbolje je piti ga samo po potrebi, tj. povremeno. Onda će i teže doći do toga da telo prestane da reaguje. :)
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 4 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.333 sekundi sa 19 upita.