Pansport Forum
User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 28, 2017, 09:24:40 pre podne
Pretraga:     Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Statistike foruma
330013 poruka u 10817 Teme od strane 20251 Članovi
Poslednji član: Monči
Početna Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija
Pansport Forum  |  Ishrana  |  Način ishrane u odnosu na cilj (Urednik: Slavisa Stojic)  |  Savet Ponovo
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 9 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Savet Ponovo  (Pročitano 9037 puta)
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 6644


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #106 poslato: Januar 03, 2015, 10:09:39 posle podne »

Napredovanje ide sasvim zadovoljavajuće za ovih mesec dana pa imam par nedoumica,naime došlo je povecanje od par kilograma i malo povecanje sala pa sam resio da korigujem malo jer cu na rotacije krenuti polovinom februara imam do leta nameru da isecem to koliko je moguće.
Trenutni jelovnik je bio svaki dan:
8:00 120gr pahuljica i 7 belanaca
11:00 50gr pahuljica i merica wheya
14:00 Piletina i pirinac i salata
17:30 PWM:kreatin+amino+merica wheya
18-19:00 večera piletina i pirinač
21-22:00 Ella sir.

Promena na koju sam mislio da uradim je:
10:00 150gr pahuljica i 7 belanaca
13:00 Piletina i povrce
16:00 Piletina i pirinac
18:00 PWM-2 merice wheya+amino+kreatin+dex
19:00 Piletina i pirinac
21:30 Ella sir

Izgleda mi kao manje obroka pa bi da pitam za savet.




Moraš biti svestan činjenice da kada radiš "na masi" i povećaš unos ugljenih hidrata može doći do gore pomenutog "neželjenog" efekta( potkožna voda, masno tkivo...)...manipulacije unosom hidrata su osnova i rada masi i rada na definiciji( najgrublje rečeno)...Koliko si hidrata unosio na dan? Prosti hidrati? Zdrave masti( jezgrasti plodovi, riba...)? Suplement omega-3?
Sačuvana
63c0739d0a39fe0a5e947e2eebebbc21.jpg" border="0
Systemyc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 122


« Odgovor #105 poslato: Januar 03, 2015, 09:20:59 posle podne »

Napredovanje ide sasvim zadovoljavajuće za ovih mesec dana pa imam par nedoumica,naime došlo je povecanje od par kilograma i malo povecanje sala pa sam resio da korigujem malo jer cu na rotacije krenuti polovinom februara imam do leta nameru da isecem to koliko je moguće.
Trenutni jelovnik je bio svaki dan:
8:00 120gr pahuljica i 7 belanaca
11:00 50gr pahuljica i merica wheya
14:00 Piletina i pirinac i salata
17:30 PWM:kreatin+amino+merica wheya
18-19:00 večera piletina i pirinač
21-22:00 Ella sir.

Promena na koju sam mislio da uradim je:
10:00 150gr pahuljica i 7 belanaca
13:00 Piletina i povrce
16:00 Piletina i pirinac
18:00 PWM-2 merice wheya+amino+kreatin+dex
19:00 Piletina i pirinac
21:30 Ella sir

Izgleda mi kao manje obroka pa bi da pitam za savet.

Sačuvana
Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Пеђа
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 220

« Odgovor #104 poslato: Decembar 11, 2014, 04:46:20 posle podne »

Prednje i srednje znam da radim radim bez inercije polako spustam.Ali one 2 vezbe za zadnje mi beze laktovi iza uradim pokret bez tega ali sa tegom beze laktovi pozadi,letenje u pretklonu i kad se naslone grudi na klupu.

Prvo moraš da razbiješ svoju iluziju da je zadnje rame jedan mišić, i da je dovoljna samo jedna vežba, i to baš leltenje u pretklonu. Ako baš preferiraš tu vežbu (mada nema razloga), a problem ti je položaj tela. Onda jednostavno nasloni čelo na kosu klupu za razvlačenja ali sa suprotne strane (kao da si spoter nekome). Naravno telo u odgovsrajući pretklon, onda ćeš moći da opružiš ruke ispod sebe jer ti više neće smetati klupa te ćeš moći potpunu ekstenziju "zadnjeg ramena" tj gornjih leđnih grupa, kontrakcija će takođe biti bolja zbog slobodnijeg ramenog zgloba.
Pošto se u manažetni ramena pripajaju skoro svi mišići gornjeg dela tela, neće biti dovoljno samo ta vežba. Kontra pek dek je odlična stvar kao i : face pulls, razvlačenje pilates gume ili tubera, sve vrste horizontalnih vučenja i veslanja kao i promena hvatova (podhvat, nadhvat i neutralni), tzv ruski sklek, meni je Pendlay Row takođe odličan izbor.

Apropo fiksnih lopatica, to je prosto nemoguće ili ja nisam dobro razumeo. Jer kontrakcija infra i spraspinatusa, teres m i M, idu zajedno sa kontrakcijom romboidusa m i M, što dovodi do pomeranja skapule tj lopatice
Sačuvana
Systemyc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 122


« Odgovor #103 poslato: Decembar 11, 2014, 11:33:30 pre podne »

Prednje i srednje znam da radim radim bez inercije polako spustam.Ali one 2 vezbe za zadnje mi beze laktovi iza uradim pokret bez tega ali sa tegom beze laktovi pozadi,letenje u pretklonu i kad se naslone grudi na klupu.
Sačuvana
Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8769


« Odgovor #102 poslato: Decembar 11, 2014, 01:13:17 pre podne »

Kontra kosi potisak i ravni bench sa šipkom nikako ne mogu biti isto. Ja najveću pumpu dobijem od kontra kosog potiska pa ga zato njemu i preporučujem. Mani se peck deka to je sra... radi razvlačenja bucicama :)
Sačuvana
Pecha
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2250


Eat clean, train hard, die anyway...

« Odgovor #101 poslato: Decembar 10, 2014, 11:51:44 posle podne »

Ma pek-dek je sranje. Imam je u teretani i probao sam ga par puta i okanuo se. Teg je teg. Jbg, potrudi se da sredis tehniku i da stvarno osetis to rame. Ja sam pokrete ucio tako sto sam gledao na YT klipove od profija jedno 30 puta, dok sve ne upamtim. Tako je bilo u pocetku, sad i da ne gledam bude mi lakse da pronadjem pravu tehniku za novu vezbu. Jer vremenom naucis da osetis kontrakciju pa samim tim znas i da dobro radis, a pritom da te ne boli nista npr. ledja, kicma...
Sačuvana
Panta rei, panta res.
Systemyc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 122


« Odgovor #100 poslato: Decembar 10, 2014, 11:38:02 posle podne »

Slobodno radim lepo ali sa tegom sva letenja ne mogu da uhvatim pokret lepo.Svi sto dolaze u u ovu tereanu oko 70-ak ljudi eventualno 2-3 čoveka uhvate pokret kako treba ostali mlate sa ogromnim tezinama.Nemamo nazalost Pek-Dek to bi inače bilo odlično.
Sačuvana
Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Systemyc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 122


« Odgovor #99 poslato: Decembar 09, 2014, 10:03:25 posle podne »

Veliki problem sam imao sa tim da laktove skupim ali posle par treninga sam usao u stos.Stigao sam na benchu 70kg i na smith masini za ramena 50kg :) Jedinu vezbu koju ne mogu da uradim u formi da osetim da me pogadja je letenje za zadnje rame,sedeci kad se radi ispod nogu,laktovi mi beze pozadi pa to ti je,ubacio sam kablove kao zamenu.
Sačuvana
Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4358


« Odgovor #98 poslato: Decembar 08, 2014, 01:43:16 posle podne »

http://www.bodybuilding.com/fun/one-move-for-a-big-chest-decline-barbell-bench-press.html
Ovo je samo jedan članak, video sam i na jednom snimku na YT ali ne mogu da se setim kojem. Msm ima ih dosta ali na jednom se govori o tome da je nepotrebno raditi i kontra kosi i ravni.
Gymhater - Slažem se za ovo za laktove. Što laktovi idu uže, manje će boleti ramena. Ali treba privikavanja na to.
Sačuvana
Pecha
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2250


Eat clean, train hard, die anyway...

« Odgovor #97 poslato: Decembar 08, 2014, 01:29:55 posle podne »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom :)
Pravilno izvoĂ°enje propadanja pogaĂ°a donji deo grudi, a kontra kosi potisak, za razliku od ustaljenog mišljenja, ne pogaĂ°a donji deo grudi, već isto kao i ravni samo sa manjim opterećenjem na ramenima.
Koliko si siguran u ovo ? U prosloj teretani sam video bivseg sampiona Srbije kako radi kontra kosi sa bucicama redovno kada radi grudi. I to posle ravnog benca. Ne verujem da bi radio 2 iste vezbe. Msm nemam pojma, mozda i bi. Samo me zanima odakle si saznao to ? :)
Sačuvana
Panta rei, panta res.
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4358


« Odgovor #96 poslato: Decembar 08, 2014, 08:00:29 pre podne »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom :)
Pravilno izvoĂ°enje propadanja pogaĂ°a donji deo grudi, a kontra kosi potisak, za razliku od ustaljenog mišljenja, ne pogaĂ°a donji deo grudi, već isto kao i ravni samo sa manjim opterećenjem na ramenima.
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 6644


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #95 poslato: Decembar 05, 2014, 12:48:36 pre podne »

Moje slike trenutne:

http://s30.postimg.org/bfslz3jgh/20141203_205239.jpg
http://s29.postimg.org/sh4t76k7r/20141203_205254.jpg
http://s22.postimg.org/6j1l91wqp/20141203_205325.jpg

Ima tu jos podosta sala ali recimo da je to nekih 70% manje nego sto je bilo sad sam trenutno na masi pa cu posle sve to da probam da skidam jer ako sad krenem da skidam sa ovo malo mase odoh u kostura  ;D

Kao što stalno ponavljamo vreme i dosledno pridržavanje preporuka o promeni način ishrane i korekcija sistema treninga daće rezultate, za to su potrebni meseci, godine...

Istrajnost, upornost i naravno dosledno poštovanje preporuka...  ;)
Sačuvana
63c0739d0a39fe0a5e947e2eebebbc21.jpg" border="0
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8769


« Odgovor #94 poslato: Decembar 04, 2014, 11:28:34 posle podne »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom :)
Sačuvana
Systemyc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 122


« Odgovor #93 poslato: Decembar 04, 2014, 11:27:05 posle podne »

Ne mogu propafanja pretezak a nemam snage do pola mogu.
Sačuvana
Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8769


« Odgovor #92 poslato: Decembar 04, 2014, 10:45:35 posle podne »

Deluje mi ok, možda bi mogao da smanjih broj vežbi na 4.
Neki preglog za  raspored i odabir vežbi bi bio:

Ravni bench 5 serija 12-10-8-8-6
Kosi potisak bucicama 4 serija po 10-12 ponavljanja
Propadanja 4 serija do okaza
Neka vrsta razvlačenja 3 serija po 12 ponavljanja
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 9 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines | Theme by nesianstyles | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.058 sekundi sa 17 upita.