TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361231 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 26, 2020, 08:50:59 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 [3] 4 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Prelom metatarzalne kosti i oporavak  (Pročitano 1253 puta)
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #16 poslato: Februar 26, 2019, 02:09:34 posle podne »


Da probaš da u toku nedelje odabereš jedan dan kad ćeš uzeti za jedan obrok  nešto  što voliš, a ostalim danima da se pridržavaš programa?

Hocu, moram da pokusam tako. Isto, ovaj trener me malo zbunjuje njegovom "vrstom" ishrane koja kao neka modifikovana hrono, vise elemenata hrono ima nego ovoga sto citam ovde. On, na pr., savetuje da se vecera nekad i preskoci, ako se ne oseca neka glad. Tvrdi da je brojanje kalorija glupost. Izbacuje mleko. Dorucak je kao hrono. Ukljuceno je voce sa niskim GI, ima jednu uzinu koja nije obavezna. Suplementi su mu glupost, sve ima u hrani i tako. Mahunarke ima i int. pirinac, to hronicari izbacuju, na pr. Krompir je izbacio i on. Sve mi je zbunjujuce
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #15 poslato: Februar 26, 2019, 01:40:30 posle podne »

Promena režima ishrane ide "u paketu " sa vežbama.
I nije lako, slažem se.

Da probaš da u toku nedelje odabereš jedan dan kad ćeš uzeti za jedan obrok  nešto  što voliš, a ostalim danima da se pridržavaš programa?

Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #14 poslato: Februar 26, 2019, 01:29:25 posle podne »

Joj, jesam, stvarno ne zabusavam što se tiče vežbi.
Ali hrana će me upropastiti Tako mi teško ide taj dijetetski režim da ne znam ni ja sama sta da mislim i otkud to u ovoliko meri, nikad nisam imala sa tim problema kao sada. Ne sa slatkišima, bez njih mogu, ali peciva i tako neke nezdrave kalorije.. Bas tesko. Ali tu niko od vas ne može da mi pomogne, na moju zalost

Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #13 poslato: Februar 26, 2019, 01:24:51 posle podne »

Odlično! Sjajno je što imaš nekog ko nadgleda tvoj opravak.
Samo budi disciplinovana i verujem u što skoriji oporavak...
Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #12 poslato: Februar 26, 2019, 12:51:23 posle podne »

Pozdrav, Aleksandra. Hvala najlepse na pitanju.

Bolova blazih ima, standardno, nista neočekivano i neobično.
Sto se vežbi tiče, ipak sam, po komšijinoj preporuci, nasla trenera koji sa mnom radi sve vreme. Kosta, ali sam svakako mirna. Za sada ne opterecujem stopalo previse, vozim bajs i radim vezbe koje isključuju oslonac na prste, izmedju ostalih. Od punog oslonca na stopala su uglavnom cucnjevi sa izdrzajem, izdrzaj uz zid, iskoraci u stranu. Tu sam mnogo slaba. Nema skakutanja I prstiju. Jos uvek ne hodam na traci, ali osećam da bih mogla pomalo, ne velikom brzinom.

Primecujem da sam skoro potpuno vratila pokretljivost, osećam blaži bol pri pokretima, ali su skoro kao drugo stopalo i verujem da će i to brzo proći.
Nisam verovala da je istina kad kažu da prelomi reaguju na promene vremena, pa evo mene kao meteoroloske stanice

Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #11 poslato: Februar 26, 2019, 12:32:46 posle podne »

Pozdrav
Imal li bolova?

Treba li pomoć oko vežbi?
Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #10 poslato: Januar 29, 2019, 08:57:13 posle podne »

Ubaci i ove vežbe:

https://youtu.be/-bP24FFkQ54 (od 4:30 min pa na dalje)
https://youtu.be/omcyh8-aL24
https://youtu.be/y5-C4t1fRd4

ako osetiš bol preskoči te vežbe, pa se vrati na njih za par dana dok radiš ostale
Treba da ojačaš strukture koje stabilizuju skočni, i da istežeš ahilovu t.
Pernaton  gel, Lioton gel dodatno će ti olakšati tegobe (2x na dan namažeš u tankom sloju zglob)
Hvala puno! Javljam kako napredujem

Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #9 poslato: Januar 29, 2019, 07:27:36 posle podne »

Zagrevanje ostavi tih 15ak min, istezanje nakon treninga obavezno.
javi ako ima nekih pitanja i kako napreduješ..
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #8 poslato: Januar 29, 2019, 07:25:53 posle podne »

Ubaci i ove vežbe:

https://youtu.be/-bP24FFkQ54 (od 4:30 min pa na dalje)
https://youtu.be/omcyh8-aL24
https://youtu.be/y5-C4t1fRd4

ako osetiš bol preskoči te vežbe, pa se vrati na njih za par dana dok radiš ostale
Treba da ojačaš strukture koje stabilizuju skočni, i da istežeš ahilovu t.
Pernaton  gel, Lioton gel dodatno će ti olakšati tegobe (2x na dan namažeš u tankom sloju zglob)
Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #7 poslato: Januar 29, 2019, 05:56:35 posle podne »



Kičmeni stub najviše trpi, pa onda noge. Kao što ti Dušan kaže, mišići su nam najveća podrška. I njih ćeš ojačati, ali trebalo bi raditi sa vežbama snage i aerobni trening.

Vozim biciklu 15 min za zagrevanje, i pre istezanja još nekih 20 min. Više I ne mogu da izdrzim. Na traku za trčanje ne bih smela još neko vreme, po savetu fizijatra.


Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #6 poslato: Januar 29, 2019, 05:51:00 posle podne »

Da li je rađen kontrolni snimak nakon skidanja longete?

Kakve ranije povrede pominješ za skočni zglob?

Da li kada ujutru ustaneš otoka nema?
Hvala na odgovoru. Za kilazu znam, pocela sam da radim na redukciji cim sam "prohodala". Jos uvek ne mogu da uklopim obroke sa poslom, lutam sa planom i organizacijom, ali sredicu se. I sama se osećam lose pod ovolikim teretom, bez obzira na vežbanje.

Sto se kontrolnog snimka tiče, rađen je na Banjici, ortoped koji je radio operaciju me je "otpustio" i rekao da je je prelom lepo zarastao. Prepustio me je dalje fizijatru. Fizijatar je gundjao jer nije video snimak, ali nije me slao da snimam ponovo. Na Banjici sve snimke zadržavaju u istoriji. I niko se nije bavio tim skocnim zglobom iako sam ja sve vreme skretala pažnju na njega.

Ranije povrede zgloba se odnose na iscasenja prilikom doskoka i sl, bilo je više takvih povreda pre mnogo godina, a kasnije su bila dovoljna sitna izvrtanja zbog stikli, na pr, stepenika I odmah se javljao otok. Prošlog leta me je pratio konstantno, a da se ne secam da sam ga igde povredila.

Ujutru otok spadne, a u toku dana se opet pojavi. Imam utisak da mi nekad vise prijaju stikle nego ravna obuća. Prošlo leto moj zglob nikako nije voleo baletanke :)


Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #5 poslato: Januar 29, 2019, 05:27:34 posle podne »

Da li je rađen kontrolni snimak nakon skidanja longete?

Kakve ranije povrede pominješ za skočni zglob?

Da li kada ujutru ustaneš otoka nema?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1963


« Odgovor #4 poslato: Januar 29, 2019, 05:25:58 posle podne »

Pozdrav
Prvo, smanjiti kilažu. Jer opterećenje koje trpi organizam je veliko usled tih dodatnih kg. Poslušaj savete za ishranu, jer bez korekcije vežbe nemaju efekta. Znam da možda zvuči kao "bajka" ali tako je  :)
Kičmeni stub najviše trpi, pa onda noge. Kao što ti Dušan kaže, mišići su nam najveća podrška. I njih ćeš ojačati, ali trebalo bi raditi sa vežbama snage i aerobni trening.


Sačuvana
Dzovana
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 30

« Odgovor #3 poslato: Januar 27, 2019, 12:29:22 pre podne »

Hvala na savetu. Trudim se da radim sve po p.s. Znam da mogu da se povredim radeći najjednostavnije vežbe, pa imam pomoć čoveka čija je teretana. On je iskusan vezbac, nije profi, ali me koriguje kada zatreba.
S obzirom na to da radim lagano u cilju brzeg vraćanja tonusa, pretpostavljam da taj domen on može svojim znanjem da pokrije. Kad prevaziđem ove vezbe, obraticu se nekom stručnijem

Sent from my SM-A750FN using Tapatalk

Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12008


« Odgovor #2 poslato: Januar 26, 2019, 11:51:46 posle podne »

Što se tiče mišića tu moraš nastaviti sa vežbanjem i super sto si počela da radiš sa opterećenjem. Vežbe kod fizijatra se jako brzo prevaziđu i nisu dovoljne da mišići ojačaju do potrebne granice. E sad jako je bitno da pravilno doziraš trening i da vodiš računa o samoj tehnici izvođenja pogotovo što su ti sada mišići dosta slabi i ako bude grešaka u tehnici izvođenja možeš mnogo lakše da se povrediš.
Sačuvana
Stranice: 1 2 [3] 4 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.344 sekundi sa 18 upita.