TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361234 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 27, 2020, 04:00:03 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Suplementi  (Pročitano 326 puta)
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2401


« Odgovor #5 poslato: Februar 27, 2020, 09:37:12 pre podne »

Od suplementacije to bi islo ovako. Vitamini i minerali, zdrave masti, whey protein (koncetrat, izolat), BCAA, glutamin itd itd...

U zavisnosti od cilja doziramo. Ovo gore je neka osnova, bilo bi poželjno svaki sportista da ima navedeno, takodje i rekreativaci.

Kao sto je vec napisano, ishrana pa sve ostalo.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1963


« Odgovor #4 poslato: Februar 27, 2020, 08:41:58 pre podne »

Jeste li išli ranije u teretanu?

Znate već osnovno- zagrevanje i istezanje obavezno.
Pazite na opterećenja, postupno napredujte, najbolje kada biste imali nekog stručnog da isprati rad, i da imate adekvatan program shodno ciljevima.
Za početak je dovoljno 3x nedeljno, da se organizam postepeno navikne na opterećenje.
Sačuvana
lakicevic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #3 poslato: Februar 27, 2020, 07:12:40 pre podne »

Svi sportisti pa tako i ja rade obavezan sportski lekarski pregled svakih 6 meseci. Za sada je sve ok !!!

Komplet pregled srca radjen i na Nuklearnoj kardiologiji Baskog u BG ( sve ok)

Krvni pritisak normalan.

Na svakom ppregledu dostavljamo KKS sa biohemijom (sve ok)

Radjeni su i hormoni pre nekih 5 meseci takodje sve u granicama normale, sto se povreda tice za sada ih nema.

Samo nisam radio  PSA
Sačuvana
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9080


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Februar 27, 2020, 12:52:27 pre podne »

Ajmo redom - okanimo se tog straha o opakim mišićima jer je za "osetan" prirast na mišićnoj masi, koji je protivan "dobrom ukusu" potrebno dosta vremena i prava "formula"(trening + ishrana + odmor + suplementacija + zdravlje...pogodan hormoni milje)...da se "opaki mišići" tako brzo prave svi bi bili profil bilderice posle godinu-dve dana :) Dakle, bez straha - OSNOVE SU ISTE ZA SVE I ZA REKREATIVCA KOJI ŽELI DA OPORAVI FORMU I ZA AMBICIOZNE POČETNIKE SA PROFESIONALNIM ASPIRACIJAMA...!

Molim i bez tog licitiranja koliko će se kg mišića nabaciti...uradite sve što je do vas i uspećete! Bilo to i 3 kg "lean mase" uz zavidan gubitak BF( procenat telesne masti) izgledaće savršeno! E kad vidite svoje telo u tom izdanju, onda će pasti u vodu te priče...ja neću da se nabildujem, samo da se zategnem--ah? ;) I da, NIKADA NIJE KASNO I NE DOZVOLITE SEBI TAKAV GUBITNIČKI STAV!

O prioritetima...i logici u odabiru suplemenata... https://www.pansport.rs/tekstoteka/cesto-postavljana-pitanja/prioriteti-u-odabiru-suplemenata

A što se tiče "must have"...svakog dana...

Vitamin D3 1000-5000 ij( s obzirom da je veliki broj ljudi u "subkliničkom deficitu" preporuka za 10000 ij dnevno tokom mesec dana, potom pomenuto doziranje)
VitaminK2 100mcg dnevno( kod doze oko 10000 ij 200 mcg)
Vitamin C( idealno u obliku Na-askorbata) 1000-3000 mg dnevno, podeljeno u 2-3 doze
Vitamin B12( u formi metilkobolamina) 1000 mch dnevno
Magenzijum( u obliku citrata, glicinata, bisglicinata) 300-600 mg dnevno
Cink( u obliku citrata, glukonata, pikolinata) oko 20-40 mg dnevno
Bor 3-6 mg ( u obliku bisglicinata)
Omega-3 bar 1000 mg DHA + EPA, ako su u pitanju "standardne kapsule" prečišćenog ribljeg ulja od 1000 mg sa 180 mg EPA i 120 mg DHA( dakle, trebaće bar 3 kapsule)

A s obzirom na godine preporuka i za testerastu palmu( saw palmetto), ašvagandu( KSM-66 ekstrakt), kao i ekstrakt korena koprive( prijatelji prostate)...da li je rađen PSA( indikator stanja prostate)? Krvni pritisak? Piju se neki lekovi?

O ishrani, detaljnije... https://forum.pansport.rs/index.php?topic=250925.0

Rađeno skorije( u poslednjih 6 meseci)... glikemija, trigliceridi, ukupni holesterol, HDL, LDL, enzimi jetre-AST, ALT, ukupni i direktni bilirubin, urea, kreatinin, kompletna krvna slika, leukocitarna formula, gvožđe, C-reaktivni protein, sedimentacija...rutinski nalaz urina?

Ekg u miru, kao i UZ abdomena...?

Eho srca, test opterećenja i spirometrija?

A hormoni? Ukupni i slobodni testosteron, estradiol, prolaktin, jutarnji koritizol? TSH, T4, T3?

Napominjem da se i na osnovu "hormonske" slike , kao i pomenutih "zdravstvenih parametara" prilagođava plan suplementacije!

Neke povrede? Kolena, kukovi, ramena, laktovi...?
« Poslednja izmena: Februar 27, 2020, 01:05:45 pre podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
lakicevic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #1 poslato: Februar 26, 2020, 04:42:31 posle podne »

Da na pocetku napravim mali uvod kako bi stvari bile sto jasnije, bavim se aktivno sportom vec 35 godina, karateom, dobro to ide s obzirom da ulazim u 50u godinu hahaha (eto otkrih i svoje godine). Visok sam 180, tezina 72 kg, skoro 3 decenije sam drzao kilazu na 70kg jer je to kategorija u kojoj sam se takmicio.

Sada sam hteo malo da se bacim u teretanu, ne sada da ja nesto nabacim neke opake misice (kasno je za to) nego cisto da se malo ti misici zategnu a ne bi na odmet bilo i koji kg (1-2-3) misica nabacit.

Poznato mi je da osim izbalansirane ishrane su potrebni  i neki suplementi, aminokiseline, proteini itd itd

Od iskusnijih mi je potreban savet oko tih preparata, koji redom, koji i kada?


Unapred se zahvaljujem na pomoci  !!!!
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.616 sekundi sa 18 upita.