TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 375890 Teme od strane 24834 Članovi Poslednji član: Filip Pesic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 09, 2021, 11:39:36 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ishrana_tajming obroka_kolicina...  (Pročitano 219 puta)
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #14 poslato: Novembar 25, 2021, 11:18:51 pre podne »

Užina - dodaj još koje belance
Pirinač uz neko meso ili npr pirinačni griz uz whey protein. Nema potrebe odvaja i hidrate od proteina.

Odličan si rezultat napravio.

Možda sada revers dijete bi dobro došao, pa opet dijeta.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

O tome sam i razmisljao, da ubacim i izvor protiena u uzinu, za prvu uzinu pojedem 100gr maldog sira sa bademima ili kuvano jaje, a dok za drugu uzino ubacim samo ugljeni hidrat, tako da sam sada to promenio. Po tabeli koju sam napravio, zbir protiena je bio iz svih izvora, tako da je oko 25gr bilo iz biljnih izvora, tako da sam tih 25gr proteina (sada zivotinjskog porekla) raspodelio na uzine.

Porciju od 200gr mesa merim kao peceno, ne sirovo. Pirinac merim kao kuvanog ne sirovog. Ne znam koliko se nutrijenata gubi nakon termicke obrade. Recimo krompir, sirov i pecen, imaju priblizan broj uglhenih hidrata, ali se masa krompira tokom pecenja gubi (uglavnom voda ispari). E sada, od 600gr sirovog krompira kada se ispece, ostane oko 300-350gr, tako da me to malo zbunjuje, koju masu da uzmer u obzir prilikom racunanja nutrijenata.

Da li da pocnem da uzimam u obzir i glikemijski index hrane? Recimo beli krompir ima vema visok index, dok batat ima srednji, beli pirinac spada ima nesto visi index, dok besmati ima srednji. Ili je za sada za jednog rekreativca i pocetnika to opterecujuce i nebi trebalo da se zamaram sa time?

Koliko je pametno da dva puta mesecno u dane odmora ubacim jedan "cheat meal", da li ja uopste i trebam da razmisljam o tome?

I da, kardio posle vezbi sa tegovima je dobar osim nakon treninga nogu, to je vec mucenje :), shvatih to na tezi nacin.
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5016


« Odgovor #13 poslato: Novembar 23, 2021, 11:46:10 posle podne »

Užina - dodaj još koje belance
Pirinač uz neko meso ili npr pirinačni griz uz whey protein. Nema potrebe odvaja i hidrate od proteina.

Odličan si rezultat napravio.

Možda sada revers dijete bi dobro došao, pa opet dijeta.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #12 poslato: Novembar 23, 2021, 07:11:56 posle podne »

Što se tiče treninga dizanje tegova pre kardia u značajnoj meri pospešuje sagorevanje masti kasnije tokom kardio treninga.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #11 poslato: Novembar 23, 2021, 07:09:47 posle podne »

Mislim da je za redukciju sasvim dovoljno da bude do 35% proteina, 50%UH i 15% masti. iako je cilj redukovati masti iz organizma ne smeju se mnogo redukovati iz ishrane jer postoje zdrave masti koje su neophodne našem telu zarad normalnog funksionisanja i održavanja zdravlja.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #10 poslato: Novembar 23, 2021, 09:08:28 pre podne »

Analiza telesnih masti je radjena u sklopu redovnog sistematskog pregleda, sledeci je tek pocetkom naredne godine, naravno, uradicu novu analizu u skorije vreme, cisto da vidim gde sam i koliko sam popravio rezultate, samo se nadam da sam vise gubio na mastima nego na misicima, inace procenat masto moze biti skoro isti :).
Da, na stomaku imam najvise masti, pogotovo oko struka, bokovima, tu primecijum da se najsporije skida.
Vodim tabelu sta i koliko unesem, napravio sam excel tabelu koja mi racuna koliko proteina, masti u ugljenih hidrata sam uneo u toku dana, po obrocima.
i za sada je odnos 37%prot, 54%UH i 9%masti ukupno za ceo dan. kcal 2150.

Ranije sam kardio radio pre treninga sa tegovima u trajanju od pola sata, sada sam prebacio za kraj treninga.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #9 poslato: Novembar 22, 2021, 09:47:13 posle podne »

Ishrana sad može da bude balansirana sa dovoljnim unosom svih nutrijenata ali kalorijski redukovana i sa odgovarajućom suplementacijom koju već koristite.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #8 poslato: Novembar 22, 2021, 09:44:55 posle podne »

Fokus bi trebao da Vam bude u redukciji masti u gornjem delu tela i trbuha. Vežbe neka se fokusiraju na veću grupu mišića i kor, a kardio neka bude intenzivniji sa vremenom.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Dr Nikola Todorov
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 189


« Odgovor #7 poslato: Novembar 22, 2021, 06:59:36 posle podne »

Slažem se sa Anitom da je potrebno da se uradi kontrolna analiza telesnih masti, pa da onda imamo bolji uvid u realne rezultate. Ishrana deluje u redu, kao i treninzi. Bitno je da se ne jede najmanje 2h pre spavanja.
Sačuvana
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #6 poslato: Novembar 22, 2021, 04:48:45 posle podne »

Ja mogu normalno da vidim sliku kada kliknem na nju, najbolje sto mogu je to da unacim sliku iz dva dela.
Visok sam 182cm, trenutno imam 107-8 kg. Posao mi je sedeci, kancelarijski. Idem 5 dana nedeljno na treninge (tegovi+kardio 30min).

Drugi deo
Sačuvana
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #5 poslato: Novembar 22, 2021, 04:44:55 posle podne »

Ja mogu normalno da vidim sliku kada kliknem na nju, najbolje sto mogu je to da unacim sliku iz dva dela.
Visok sam 182cm, trenutno imam 107-8 kg. Posao mi je sedeci, kancelarijski. Idem 5 dana nedeljno na treninge (tegovi+kardio 30min).
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #4 poslato: Novembar 22, 2021, 04:08:07 posle podne »

Ono što je isto bitno i je vaša visina i ostale aktivnosti, odnosno koliko Vam je posao fizički naporan kako bi se odokativno odredio kalorijski unos.
Svaka dijeta koliko god je zdrava može imati neželjene efekte pa se samim tim ne preporučuje na duže staze primena jednog režima ishrane, posebno ako se fokusira samo na jedne nutrijente.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #3 poslato: Novembar 22, 2021, 04:04:15 posle podne »

Pozdrav,
Ja ne mogu jasno da vidim izveštaj, da li možete bolju sliku poslati?
Na osnovu teksta rekla bih da je ishrana odgovarajuća, kao i trening i da su dali dobre rezultate. Trebao je procenat masti da se meri i nakon tri meseca, odnosno u skorije vreme jer nam je upravo i odnos visceralne i telesne masti, kao i mišićne mase bitniji nego sami kilogrami. Svakako u pogledu zdravlja dosta je bitna redukcija kilaže.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #2 poslato: Novembar 22, 2021, 09:10:20 pre podne »

Bodyfat izvestaj.
Sačuvana
Radoslav
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #1 poslato: Novembar 22, 2021, 09:07:03 pre podne »

Pozdrav svima,

Otovorio sam posebnu temu kako bi mi bilo lakse da se konsultuejm sa strucnim ljudima sa foruma u vezi ishrane, tajminga, kolicene hrane, cilj mi je da gubitak masti. U temi na linku ispod sam vec uopsteno pisao, koliko treniram, procenat masti, stari i novi plan ishrane.
https://forum.pansport.rs/index.php?topic=255755.0 (Havala Bobanu i Nikoli na odgovorima).
U avgustu sam krenuo sa treninzima i u tom trenutku sam imao 120kg i 39.4%procenata masti mereno (28.05.2021), tri meseca treninga+low carb high fat iskhrane, dosao do 108kg, nisam merio body fat.
Od danas sam na ishrani koja ukljucuje ugljene hidrate iz zdravih izvora. Treniram 5 dana u nedelji, vezbe sa tegovima+kardio (30min kardio+45 min vezbe sa tegovima, po grupama misica)
Nadam se da je vidljiv prilog koji sam uacio, to je izvestaj o prcentu masti, misica...koji sam radio u maju.
Interesuje me, da li neko moze da mi kaze, na osnovu tog izvestaja, ispod koliko kalorija na dnevnom nivou ne bih smeo da idem? I recimo, da li je trenutno plan ishrane dobar u odnosu na to?

Dorucak: 7.30h
1celo jaje + 2belanca (kajgana)+10 gr mladog sira + 50gr ovsenih + 200ml jogurta

Uzina: 10h
1 kuvano jaje

Rucak:12.30h
200gr belog mesa + 200gr pirinca + salata

Uzina:16h
100gr pirinca

Trenng:18h
Pre:Arginin
Whey+BCAA + Glutamin + Vitargo   20h

Vecera:21h
200gr belog mesa + salata + 200gr pirinca

Ukoliko vam treba jos informacija, pitajte slobodno :).

Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.079 sekundi sa 19 upita.