TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 375890 Teme od strane 24834 Članovi Poslednji član: Filip Pesic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 09, 2021, 11:24:14 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Suplementacija - Pomoc!🙏  (Pročitano 104 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #20 poslato: Novembar 25, 2021, 05:12:36 posle podne »

Mnogo vam hvala! ❤
Nema na cemu. Ovde smo mi, strucan tim, zbog vas. Ako imas jos nekih nedoumica, slobodno pitaj. 🙂
Sačuvana
Justme88
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #19 poslato: Novembar 25, 2021, 02:39:04 posle podne »

Mnogo vam hvala! ❤
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #18 poslato: Novembar 25, 2021, 02:21:41 posle podne »

Iskreno nisam sigurna. 🙂
Nesto sam citala, informisala se na vasem sajtu.
Moj odabir je sledeci:
- Vitaminsko mineralni kompleks one-a-day
- Omega 3 gold
- Scitec nutrition 100% whey protein
Sta mislite? 😅

Sva tri su odlicna proizvoda.Uzmi u obzir i Micelarni kazein umesto Scitecovog proteina.
Micelarni kazein je sporo-apsorbujući izvor proteina i za razliku od whey proteina hrani i gradi vaše mišiće i po nekoliko sati. Neka istraživanja pokazuju da je i 7 sati nakon uzimanja nivo aminokiselina u krvi na visokom nivou. Pored toga, kazein poseduje izuzetno anti-kataboličko dejstvo što znači da sprečava razgradnju i utiče na procese izgradnje mišićne mase. Za micelarni kazein je specifično što se može formirati u tzv. gel u želudcu. Ovo omogućava sporiju probavu i sporije otpuštanje aminokiselina u krvotok, što ga čini idealnim odabirom za obrok pre spavanja. Mada može da se uzima tokom celog dana osim u periodu nakon treninga kada je cilj da se aminokiseline što pre dopreme u krvotok. Za to je pogodniji ipak whey protein tj. protein iz surutke.
Sačuvana
Justme88
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #17 poslato: Novembar 25, 2021, 02:17:43 posle podne »

Iskreno nisam sigurna. 🙂
Nesto sam citala, informisala se na vasem sajtu.
Moj odabir je sledeci:
- Vitaminsko mineralni kompleks one-a-day
- Omega 3 gold
- Scitec nutrition 100% whey protein
Sta mislite? 😅
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #16 poslato: Novembar 25, 2021, 01:08:29 posle podne »

Radila sam online sa trenerom dva meseca.
Dr Anita, prestala sam sa dojenjem pre tri meseca. Ne forsiram se mnogo sto se tice vezbanja, jer mi ipak to nije na prvom mestu. Samo mi je zelja da tih sat vremena odvojim i uradim nesto korisno za sebe. 🙂
Divni ste! Drago mi je sto sam vas pronasla! 😊🌹

Zato smo tu. :)
Mislim da je tvoj predlog izbora suplemenata pravi. Da li znas koji bi tip proteina zelela? Da li znas nsto o razlikama?
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #15 poslato: Novembar 24, 2021, 09:55:50 posle podne »

Radila sam online sa trenerom dva meseca.
Dr Anita, prestala sam sa dojenjem pre tri meseca. Ne forsiram se mnogo sto se tice vezbanja, jer mi ipak to nije na prvom mestu. Samo mi je zelja da tih sat vremena odvojim i uradim nesto korisno za sebe. 🙂
Divni ste! Drago mi je sto sam vas pronasla! 😊🌹
Onda je to prava stvar. Kao majka dvoje dece treba da imate vremena za svoje zdravlje i aktivnost, samo još kvalitetniji izbor namirnica neka bude.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Justme88
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #14 poslato: Novembar 24, 2021, 09:24:14 posle podne »

Radila sam online sa trenerom dva meseca.
Dr Anita, prestala sam sa dojenjem pre tri meseca. Ne forsiram se mnogo sto se tice vezbanja, jer mi ipak to nije na prvom mestu. Samo mi je zelja da tih sat vremena odvojim i uradim nesto korisno za sebe. 🙂
Divni ste! Drago mi je sto sam vas pronasla! 😊🌹
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #13 poslato: Novembar 24, 2021, 08:48:06 posle podne »

Pa poslednje dve godine uglavnom kucni poslovi i obaveze oko decice. Pola sata, do sat vremena setnja vani. Sto se tice treninga: u proseku 3x nedeljno- 1 kardio i druga dva ostalo  (noge, ruke, trbusnjaci).
Od rekvizita koristim trake/gume i tegove do 4kg.

Da li imas nekih poteskoca zbog dijastaze?

Da li imas pomoc strucnog trenera oko toga?
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #12 poslato: Novembar 24, 2021, 08:01:20 posle podne »

Trebate znati da kod dojilja zbog povećane sinteze i lučenja mleka je povećana energetska potrošnja pa su samim tim i energetske potrebe veće.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 148


« Odgovor #11 poslato: Novembar 24, 2021, 07:59:45 posle podne »

Mnogo je bitno da se hranite što zdravijim namernicama bez obzira na to što želite da dobijete na masi. Gojenje ne znači jesti brzu hranu, sve i svašta, tj sve što stignete. poenta je kod dobijanja na težini da pre svega to bude zdravo dobijanje mase, tj da više dobijate na mišićnoj masi nego da se gomilaju masti. Zbog toga nikako ne trebate jesti sve što stignete. Kalorijski unos treba da povećate do 500 kcal maks više od potrošnje i da obuhvata sve neophodne makro i mikronutrijente uz whay. Boban je već dao smernice. Što se treninga tiče, naravno da ćete raditi na izgradnji mišićne mase i definiciji-zatezanju tela ali vodite računa da se ne trošite previše jer čuvanje dece samo po sebi može biti iscrpno.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Justme88
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #10 poslato: Novembar 24, 2021, 04:58:52 posle podne »

Da li imas nekih poteskoca zbog dijastaze?
[/quote]
Nemam nikakvih poteskoca, ali jos uvek imam taj "kupasti" stomak u lezecem polozaju.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #9 poslato: Novembar 24, 2021, 03:23:51 posle podne »

Pa poslednje dve godine uglavnom kucni poslovi i obaveze oko decice. Pola sata, do sat vremena setnja vani. Sto se tice treninga: u proseku 3x nedeljno- 1 kardio i druga dva ostalo  (noge, ruke, trbusnjaci).
Od rekvizita koristim trake/gume i tegove do 4kg.

Da li imas nekih poteskoca zbog dijastaze?
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5016


« Odgovor #8 poslato: Novembar 24, 2021, 03:16:25 posle podne »

Hvala puno na odgovoru. A suplementi, naravno pored adekvatne ishrane? Nesto posle treninga (jer treniram kasnije, posle vecere)?
Da, apsolutno može pomoći. Whey protein kao osnova, kompleks vitamina i minerala i omega 3 masti. U zavisnosti od finansija, ovo je nešto što treba da koristi i osoba koja ne trenira.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Justme88
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8

« Odgovor #7 poslato: Novembar 24, 2021, 03:11:46 posle podne »

Pa poslednje dve godine uglavnom kucni poslovi i obaveze oko decice. Pola sata, do sat vremena setnja vani. Sto se tice treninga: u proseku 3x nedeljno- 1 kardio i druga dva ostalo  (noge, ruke, trbusnjaci).
Od rekvizita koristim trake/gume i tegove do 4kg.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 13812


« Odgovor #6 poslato: Novembar 24, 2021, 01:13:12 posle podne »

Koliko se inace kreces i kakvi su ti treninzi?
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.082 sekundi sa 19 upita.