TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361427 Teme od strane 24661 Članovi Poslednji član: nikolads1989

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 03, 2020, 07:05:32 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Vas trening u kucnim uslovima  (Pročitano 516 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11580


Never give up!

« Odgovor #31 poslato: Maj 03, 2020, 09:59:45 pre podne »

Situacija je takva da se moraju poštovati mere propisane zakonom.
Ali vežbanje sa maskom može izazvati posledice i to nije dobro.
Treba pratiti situaciju pa videćemo..
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2463


« Odgovor #30 poslato: Maj 02, 2020, 11:59:49 posle podne »

Od ponedeljka cemo znati tačno kakvo je stanje. Jedno je sigurno, pod maskom nema vjezbanja.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
heisenberg011
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 49

« Odgovor #29 poslato: Maj 02, 2020, 07:29:32 posle podne »

jel krenuo neko u gym?  ;D kakvo je stanje? moja teretana jos nije otvorena, a i kad se otvori necu moci da stignem zbog posla jos uvek :-X
Sačuvana
Simo Boltic
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 737


« Odgovor #28 poslato: April 25, 2020, 07:12:26 pre podne »

Trening za danas :
Sobno biciklo 10 min zagrevanje,10x4 minuta jako sa pauzom 1 minut lakseg tempa.
Core vezbe 20 minuta


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
heisenberg011
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 49

« Odgovor #27 poslato: April 19, 2020, 09:36:16 pre podne »

upper trening od juce:
floor press sa bucicama 2x12, 2x8
chest press 3x10,
one arm rows 3x12,
triceps press 3x15,
zottman curls 4x12
hammer shoulder press 4x12,
lateral to front raises 3x15

taman sam porucila jos tegova kad ono izgleda da ce da prorade teretane jos malo :-X :D nije da se ne radujem ali los tajming  ;D
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2463


« Odgovor #26 poslato: April 08, 2020, 10:22:42 posle podne »

A sta hoces da ti clanovi napisu? Da ces cucnjem bez opterecenja izazvati hipertrofiju i natjerati misic na rast? Da ces sklekovima zamijeniti bench press i tako dobiti ogromne grudi kroz par nedelja? Da ces na vratilu (pod uslovom da ga imas u kući) izgraditi ogromna ledja? Zelis da ti pisemo ono sto ima smisla ili ono sto zelis da procitas? U svakom slučaju ovdje ces dobiti prvu opciju, jer ne pisemo bajke i basne vec onako kako trenutno i jeste.

Dakle, nista nece zamijeniti cucanj sa tezinskim opterecenjem i natjerati misic na rast, pa da uradis milion cucnjeva bez opterećenja. Ovo ne vazi za ljude koji se tek susrecu sa tezinskim opterecenjem, kod njih ce  se svaka stimulacija misica odraziti pozitivno. Ali sve do jednog momenta, koji dodje jako brzo.

Posto se ti nisi predstavio kao pocetnik, dobio si odgovre adekvatne tvom pitanju.

Dakle, kucne vjezbe, u kucnim uslovima, sluze iskljucivo za odrzati neku fizičku spremu, vise po pitanju kardia ako nametnemo odgovarajuci tempo nego li za prirast misicne mase.

Ako sam radio (ja lično) cucanj prije ovog stanja sa 220 x 6 kao poslednju seriju, zar mislis da ce cucanj sa slobodnim opterecenjem nesto promijeniti kod mene?

Ako si ti radio sa 80 kg cucanj, zar mislis da ce cucanj sa slobodnim opterecenjem promijeniti nesto kod tebe?

Hoce... malo mirniju psihu koja je u ovim uslovima narusena kod mnogih. Ali to je sve, a za nekog to je nista.

Sledeci put kada se nasmijes i izrazis "divljenje" prema clanovima foruma, malo razmisli prije nego napises nesto slicno, jer neko se trudi da tebi i sličnima tebi pomogne do najsitnijih detalja (ako za to ima prostora). Takodje svaki clan ovdje ostavi svoje dragocjeno vrijeme i bez ikakve nadoknade udijeli savjet svakom kom je isti i potrebana. Kao što ja trenutno radim u slucaju sa tobom. A savjete dobijas  od doktora, fizioterapeta, profesionalnilh sportista, naprednih rekereativa itd...itd... Pametnom i vise nego dovoljno. Živio

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 241

« Odgovor #25 poslato: April 06, 2020, 11:46:24 pre podne »

Hahahaha evo ljudi smejem se, citam ovaj post, kao pozitiva, treba se izboriti sa depresijom bla bla bla, kako treba da se prilagodimo i napravimo bilo kakav plan treninga.
A ja pre neki dan pitam, koje tri vezbe u kucnim uslovima mogu zameniti cucanj, mrtvo i benc i dobijem odgovor nista ne moze zameniti te tei vezbe, jedino ako nemas 300kg tegova kuci.
Pa ovo je cirkus ljudi, koje kontradiktornosti pojedinih istaknutih clanova i promotera ovog sajta??

Pa svako ko ima malo mozga zna da cucanj bez tegova pogadja iste misice kao i cucanj sa tegovima primer 100kg, samo da efekat treninga sa tegovimq je daleko bolji i efikasniji od onoga bez, pa nije niko glup da to ne razume. Bolji rast misica, bolja hipertrofija i sve se posrize tegovima i to svako zna.
A pitanje je bilo koje tri kucne vezbe menjaju ove tri, niko nije rekao da zeli i da misli da cu one zameniti u potpunosti vezzbe kao sa tegovima.
Znaci cucanj sa tegovima moze da zameni cucanj bez tegova, i tu niko ne ocekuje neku superiornost od cucnja bez tegova, neku masu , hipertrofiju bla bla, pitanje je sta pogadja iste misice koji se tolko kolko aktivirraju kao kod cucnja sa tegovima, niko ne prica o 100% zameni te vezbe.
I onda pitam sta bi bila dobra zamena za mrtvo a sta za benc???

I stvarno sam negativno iznenadjen nekim ljudima ovde i kontradiktornim postovima, ako si neraspolozen ili ne znas sta da odgovoris ili sa das preporuku, nemoj nista onda ni pisati. Hvala
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11580


Never give up!

« Odgovor #24 poslato: April 04, 2020, 01:24:06 posle podne »

Mi sportisti moramo trenirati ma kakvi uslovi bili.
Naravno svaka osoba bi trebalo da se bavi sportom u skladu sa mogućnostima.
Sačuvana
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9091


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #23 poslato: April 04, 2020, 12:41:40 pre podne »

Trening je bio i biće najbolji "ventil"...

Kortizol "ide iz glave", dakle, ne zaboravimo da pre kortizla idu CRH, kao i ACTH :) Sve u svemu, samokontrola, realno prihvatanje stanja i sve će biti ok...ništa ne traje večno pa i "karantin"... ;)

Neki "depresiju gase" i junk food-om, tako da i tu treba samokontrole... :)

« Poslednja izmena: April 04, 2020, 12:43:24 pre podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2463


« Odgovor #22 poslato: April 03, 2020, 09:04:10 posle podne »

Prvo se treba izboriti sa depresijom, anksioznosocu, psihu "posloziti" pa tek onda napraviti kakav/takav plan treninga. Hormon stresa ili jos ga zovu hormon razgradnje - Kortizol, vreba i ceka navedenu situaciju. Budimo jaki psihicki koliko god je to u ovim uslovima moguće.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
heisenberg011
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 49

« Odgovor #21 poslato: April 03, 2020, 01:04:22 posle podne »

Svaka vrsta vežbanja u ovim uslovima je dobra.
Bitno je da ostanemo u formi što više.
slazem se, nisu mi jasni ljudi koji ismevaju sada one koji vezbaju kuci, bolje je imati bilo kakvu aktivnost nego nikakvu  ;D
Sačuvana
heisenberg011
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 49

« Odgovor #20 poslato: April 03, 2020, 01:02:47 posle podne »

To je odlično za zensku osobu u kucnim uslovima

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
snalazim se koliko mogu u ovim uslovima  :) cak imam i blagu upalu danas  ;D
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11580


Never give up!

« Odgovor #19 poslato: April 03, 2020, 09:39:43 pre podne »

Svaka vrsta vežbanja u ovim uslovima je dobra.
Bitno je da ostanemo u formi što više.
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2463


« Odgovor #18 poslato: April 02, 2020, 11:09:06 posle podne »

To je odlično za zensku osobu u kucnim uslovima

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
heisenberg011
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 49

« Odgovor #17 poslato: April 02, 2020, 04:07:39 posle podne »

moj danasnji trening za ledja (sa bucicama)  :)
mrtva dizanja 4x20
jednorucna veslanja 3x10
veslanje u pretklonu 3x10
shrugs 3x15
upright rows 3x15
i probala da odradim vezbu renegade rows 2 serije ali bezuspesno  ???
i na kraju 100 polusklekova (sa nogama na kaucu  ;D)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.45 sekundi sa 19 upita.