TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 365659 Teme od strane 24692 Članovi Poslednji član: Pex027

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 28, 2020, 05:57:52 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Sulplement "Mass"  (Pročitano 61 puta)
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3178


« Odgovor #9 poslato: Oktobar 27, 2020, 11:34:09 posle podne »

Obroci nisu adekvatni. Treba tacno da znas koliko cega unosis po kg tjelesne težine. Moras jesti vise nego sto potrošis da bi uspio da dodas misicnu masu. Kada napisem "vise da jedes" to ne znači da treba sve i svasta jesti, vec dobro formulisati obroke. Nisam pobornik gejnera i smatram da za njima nema potrebe sem u nekim ekstremnim slučajevima.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Simo Boltic
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 936


« Odgovor #8 poslato: Oktobar 27, 2020, 08:13:55 posle podne »

Kako god imam problema sa gojenjem.Da se vratim na pitanje, suplement "Mass"?
Moja preporuka sa prvo procitas na forumu osnove o ishrani,jer mislim da i tu imas jos prostora za napredak (tj da promenis svoj jelovnik). A sto se tice “mass”-a sto da ne,kada je sve ostalo ispostovano on bi mogao da pomogne kao dodatak. Sto se tice proizvodjaca mislim da neces pogresiti koji god da uzmes ali ja dajem prednost,Amix-u, dymatize-u i Bladesport-u.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Kalaba
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 37

« Odgovor #7 poslato: Oktobar 27, 2020, 07:48:25 posle podne »

Kako god imam problema sa gojenjem.Da se vratim na pitanje, suplement "Mass"?
Sačuvana
Simo Boltic
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 936


« Odgovor #6 poslato: Oktobar 27, 2020, 07:41:09 posle podne »

180cm, 70kg, 9-10h sati sna, zdravstveno sve u redu.Obroci dorucak- riblji stapici, sardina, jaja sa suvim mesom, ponekad cevapi/burek.Rucak pasulj, makarone sa mesom, pecurke.Vecera pomfrit, przenice, pileci batak.I vec pomenute uzine i sejk posle treninga.
Ne znam kako spremas hranu ali po ovome sto si napisao  nisi slab sa mastima


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Kalaba
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 37

« Odgovor #5 poslato: Oktobar 27, 2020, 07:23:31 posle podne »

180cm, 70kg, 9-10h sati sna, zdravstveno sve u redu.Obroci dorucak- riblji stapici, sardina, jaja sa suvim mesom, ponekad cevapi/burek.Rucak pasulj, makarone sa mesom, pecurke.Vecera pomfrit, przenice, pileci batak.I vec pomenute uzine i sejk posle treninga.
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 3178


« Odgovor #4 poslato: Oktobar 27, 2020, 04:48:12 posle podne »

Ispisi kako se hranis po obrocima. Kilaza, visina, san i uopšte zdravstveno stanje. Sve je to neophodno da bi mogli adekvatno da posavjetujemo.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Kalaba
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 37

« Odgovor #3 poslato: Oktobar 27, 2020, 03:06:47 posle podne »

Trening 4 puta nedeljno.
Ponedeljak(grudi-biceps)
sreda(Noge-stomak)
cetvrtak(Ramena)
subota(Ledja-triceps)
Skoro svaki dan u suficitu osim ako me obaveze ne poremete.Uzine koje sam pomenuo su planske i bez njih ne prodje ni jedan dan.Vodim racuna o svemu sem sto sam malo slabiji sa unosom masti jer se bojim "skinny fat".Sa zdravljem sve ok.
Sačuvana
Simo Boltic
Aktivan član
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 936


« Odgovor #2 poslato: Oktobar 27, 2020, 02:55:25 posle podne »

Pozdrav! Prvo nam reci malo detalja o svom treningu,koje su to vezbe? Da li su pravilno rasporedjeni treninzi?
Sto se tice ishrane,da li si konstantno u kalorijskom suficitu? Da li se hranis planski? Vodis racuna o unosu UH,proteina i masti?
Jesi li zdrav? Krvna slika i hormoni u redu?
Jeste puno pitanja ali bez detalja nema ni rezultata


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Kalaba
Član početnik
*
Na mreži Na mreži

Poruke: 37

« Odgovor #1 poslato: Oktobar 27, 2020, 02:38:02 posle podne »

Imam brz metabolizam.O svemu vodim racuna, zdrava raznovrsna ishrana, dnevno uzinam 2-3 kuvana jajeta, 30-tak minuta posle treninga popijem sejk- cela banana, 5 plazmi, 250ml vode/mleka i par kocki secera/cokolade.Jede oko 4 puta dnevno ali imam problema sa dobijanjem kilaze.Poradio sam i na treningu koji ne traje vise od 1h - 1h i 15min.Ne preopterecujem se radeci previse serija, 3vezbe 3-4serije za misicnu grupu.
Opis: 180cm, 70kg, 19god.
Hteo bi da probam "Mass" pa me interesuje da li je neko to koristio, kako se koristi i koji bi bio najbolji u mom slucaju?
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.106 sekundi sa 18 upita.