TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357443 Teme od strane 24556 Članovi Poslednji član: nickmladenovic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 13, 2019, 10:00:55 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 [3] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ishrana  (Pročitano 4420 puta)
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #7 poslato: Mart 19, 2013, 11:49:11 posle podne »

Потребна ми је помоћ, па мислим да сте ви најбоље решење за проблем који имам и желим да решим. Овако, идем у теретану и најважније ми је да имам стомак без масти и са видљивим плочицама. Не пијем ништа, желела бих да то постигнем вежбањем и правилном исхраном. Започела сам сам 5-6 оброка дневно (мањих оброка), који се састоје из:
доручак: банана и зелени чај;
ужина: јогурт и чоколадица са житарицама (немасни јогурт)
ручак: пилетина када сам у могућности, а ако не, углавном кувано нешто);
ужина 2: неко воће и зелен чај;
вечера (после теретане): кекс и млеко или долази у комбинацију са овсеним пахуљицама;
Наравно, сокови, грицкалице, слаткиши су избачени.
У реду је, али постоји проблем јер ми је ненормално мало да једем ово што једем. Једино ми вечера и ручак одговарају, а до ручка, малтене, гладујем. Ви сте ми потребни како би ми помогли у састављању јеловника који ће ми помоћи да, уз помоћ вежбања, постигнем жељене плочице на стомаку, а да притом тај јеловник одговара организму и чини га ситим током читавог дана. Унапред захвална!

Pozdrav Anka,

jasno je zasto se tako osecas, ishrana ti jeste slabija. Momci su ti vec rekli dosta toga, slazem se sa njima u potpunosti, ja cu samo dodati par stvari. Koliko mi se cini, ishrana ti je pretezno bazirana na ugljenim hidratima i imas malo proteina.
Za dorucak ti trebaju proteini pored ugljenih hidrata, zatim, nakon treninga ista stvar. Ovsene pahuljice su dobar izvor ugljenih hidrata ali trudi se da ih unosis u toku prepodneva, ne trebaju ti uvece, a i nisu najbolje za posle treninga.
Za veceru mozes pojesti ribu, tunjevinu ( iscedjenu ), sardinu, piletinu, neki mladi sir ( ella je popularna medju vezbacima ) i salatu uz to, sa par kapi maslinovog ulja.
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #6 poslato: Mart 19, 2013, 06:46:20 posle podne »

Ja ne praktikujem voce ujutru na prazan stomak,pa ne bih savetovao ni tebi.
Za dorucak mozes jaja,integralni hleb iliovsene pahuljice sa mlekom,zeleni caj je ok,ima svoje prednosti.
Rucak ti je ok.
Posle treninga bi ti bilo najbolje da pojedes isto neko meso (belo,crveno,tuna,sardina) sa kuvanim krompirom-pirincem-int, testeninom i salatom. (msm da ti je taj keks i najlosija stavka od svega sto si jela)
Sto se tice tvoje uzine,u prvu mozes umesto te bonzite da ubacis ovsene ili razane pahuljice sa jogurtom,bolja i jeftinija opcija.
Sto se tice druge uzine,umesto voca da ubacis bademe ili lesnike,orahe. Pij puno vode.  ;)
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #5 poslato: Mart 19, 2013, 05:41:07 posle podne »

Puno licis na jednu devojku. :)
Sačuvana
Anka
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12


« Odgovor #4 poslato: Mart 19, 2013, 03:11:53 posle podne »

Хвала, Стефане! Иначе, из Кучева сам. Не знам одакле бих могла да ти будем позната.
Sačuvana
Starfucker
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 824


Nec Hercules contra duos

« Odgovor #3 poslato: Mart 19, 2013, 02:59:55 posle podne »

http://blog.b92.net/text/9418/Smrsajte-10-kg-na-jednostavan-nacin/
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #2 poslato: Mart 19, 2013, 02:59:37 posle podne »

Anka ne treba ti toliko obroka,dovoljno je da imas 3-4 obroka,a posle obroka moras biti sita,ne smes da gladujes,to je samo kontraproduktivno.

Dorucak,rucak i vecera su obavezni i to ti moraju biti najobilniji obroci i bogati sa proteinima.

Ubaci uzinu u vidu badema,lesnika,oraha...recimo kikiriki ima ono fino pakovanje Gud diet,bez soli i ulja,vec samo kikiriki pecen,kesica je 40 g,kosta 35 din,to ti je ok uzina skroz...


Od namirnica za glavna tri obroka mozes jaja,meso i ribu od proteina,a od hidrata ovas,raz,heljda bilo da je u pitanju testenina od istih ili da pravih hleb od njih (posto jos nisam naleteo na pravi hleb koji valja),takodje i krompir i pirinac.

Od Mlecnih proizvoda kiselo mleko,jogurt i mladi sir. 

Sama kombinuj kad sta i koliko,a imaj u vidu da dorucak treba da bude najkaloricniji...


p.s odakle si,licis mi na nekog ali me bune te siske?  :)

e da,neka moderatori slobodno obrisu ovaj spam kad Anka dobije odgovore posto je omasila temu.  :)
Sačuvana
Anka
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 12


« Odgovor #1 poslato: Mart 19, 2013, 02:31:00 posle podne »

Потребна ми је помоћ, па мислим да сте ви најбоље решење за проблем који имам и желим да решим. Овако, идем у теретану и најважније ми је да имам стомак без масти и са видљивим плочицама. Не пијем ништа, желела бих да то постигнем вежбањем и правилном исхраном. Започела сам сам 5-6 оброка дневно (мањих оброка), који се састоје из:
доручак: банана и зелени чај;
ужина: јогурт и чоколадица са житарицама (немасни јогурт)
ручак: пилетина када сам у могућности, а ако не, углавном кувано нешто);
ужина 2: неко воће и зелен чај;
вечера (после теретане): кекс и млеко или долази у комбинацију са овсеним пахуљицама;
Наравно, сокови, грицкалице, слаткиши су избачени.
У реду је, али постоји проблем јер ми је ненормално мало да једем ово што једем. Једино ми вечера и ручак одговарају, а до ручка, малтене, гладујем. Ви сте ми потребни како би ми помогли у састављању јеловника који ће ми помоћи да, уз помоћ вежбања, постигнем жељене плочице на стомаку, а да притом тај јеловник одговара организму и чини га ситим током читавог дана. Унапред захвална!
« Poslednja izmena: Mart 19, 2013, 04:00:04 posle podne od strane MightyMO » Sačuvana
Stranice: 1 2 [3] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.545 sekundi sa 18 upita.