TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 362324 Teme od strane 24669 Članovi Poslednji član: JovanaIt

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 05, 2020, 05:06:42 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 13 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: grip  (Pročitano 6935 puta)
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2071


« Odgovor #173 poslato: Oktobar 16, 2019, 11:17:45 posle podne »

Obabi pregled. Prvenatveno ako treba neka terapija.
Do tada vezbaj umereno, nemoj da prekidas.
Sačuvana
SAJ
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 387


« Odgovor #172 poslato: Oktobar 16, 2019, 11:12:54 posle podne »

Neurohirurg tek sledeceg mjeseca da se interesujem kad dolazi u privatnu kliniku. Pa cu sacekat, bolje i to nego da idem kod ovih neznalica.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2071


« Odgovor #171 poslato: Oktobar 16, 2019, 10:59:33 posle podne »

Plivanje ako bilo kako mozes da uklopis mnogo ce ti koristiti.
Sto se tice vezbi, poslala sam ti za core. Pa polako. Ledja mozes jacati i u teretani vezbama koje sam ti poslala, ali obratices pazmju na opterecenja.
Neurolog/ hirurg, jesi li dosao do njega?
Sačuvana
SAJ
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 387


« Odgovor #170 poslato: Oktobar 16, 2019, 08:59:53 posle podne »

Bio sam kod fizijatra. Fizikalna tek u april ili maj, javit ce mi. Standardni savjeti. Da pazim na plozaj, da ne dizem tesko. Kao mogu, plivanje, biciklo, core vjezbe i to je to. Tegove da ne radim ili kako rece sa malim tezinama 1kg, 2kg, ja se nasmijah.
Sačuvana
SAJ
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 387


« Odgovor #169 poslato: Oktobar 01, 2019, 04:17:25 posle podne »

Fizijatar 16.10
A neurohirurga sam planirao privatno dr Minica sa VMA ali ne znaju tacno kad dolazi NI oceli u ovaj mjesec. Pa cekam, jer ovi nasi dr pojma nemaju...
Ocu da mi ponesem cd-ove da mi pogleda. Sto znam ja jesu li ovi radiolozi to i vidjeli kako treba.
« Poslednja izmena: Oktobar 01, 2019, 04:19:35 posle podne od strane SAJ » Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2071


« Odgovor #168 poslato: Oktobar 01, 2019, 02:22:20 posle podne »

Kad planiraš neurologa?
Fizijatar ti je negde za dve nedelje, je l?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12128


« Odgovor #167 poslato: Oktobar 01, 2019, 02:13:49 posle podne »

Najvažnije je da čovek bude svestan povrede i ograničenja koja mora da postuje čak i kada bolovi prestanu.
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 9155


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #166 poslato: Oktobar 01, 2019, 02:05:52 posle podne »

Povreda nekada može biti opomena...i naravoučenije...a nekada i "bolan kraj" nečije sportske karijere zato pažljivo, "bolje sprečiti nego lečiti", neke osnove bi trebalo usaditi "početnicima"---obavezno zagrevanje, istezanje i sl.
« Poslednja izmena: Oktobar 01, 2019, 02:17:43 posle podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12128


« Odgovor #165 poslato: Oktobar 01, 2019, 12:18:01 posle podne »

Ja sam  posle povrede počeo da treniram sa značajno većim težinama ( naravno ne odmah, prvo su bili veoma lagani treninzi), jer me je povreda naterala da poradim na tehnici i zbog toga sam napredovao. Naravno postoje neka ograničenja u treningu i mora se puno više paziti i biti potpuno koncentrisan pri svakom pokretu ali nije nemoguće vežbati jako i kvalitetno.
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2619


« Odgovor #164 poslato: Oktobar 01, 2019, 11:32:59 pre podne »

Povreda ne treba da bude izgovor za penzionersko treniranje, vec naprotiv, izadjes jos jaci i pametniji nakon iste. Drugi pristup, iskustvo vise i bice sve kako treba.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
SAJ
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 387


« Odgovor #163 poslato: Oktobar 01, 2019, 11:22:41 pre podne »

A fleksibilnost je jako važna zbog tehnike izvođenja složenih vežbi, ako nisi dovoljno fleksibilan onda će se to odraziti na tehniku a kasnije i na povrede. Vidim da si svestan toga i da se sad istežeš, ali nemoj prestati sa tim kad bolovi prodju, jer iz mog iskustva svi to urade ( pa i ja)  i onda se bolovi ponovo vrate :D
A bogomi mi se cini da sam zavrsio sa nekim iole vecim tezinama... Istezat cu se redovno pa cu vidjet...MOrat cu da treniram penzionerski :)
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12128


« Odgovor #162 poslato: Septembar 30, 2019, 07:28:21 pre podne »

A fleksibilnost je jako važna zbog tehnike izvođenja složenih vežbi, ako nisi dovoljno fleksibilan onda će se to odraziti na tehniku a kasnije i na povrede. Vidim da si svestan toga i da se sad istežeš, ali nemoj prestati sa tim kad bolovi prodju, jer iz mog iskustva svi to urade ( pa i ja)  i onda se bolovi ponovo vrate :D
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2071


« Odgovor #161 poslato: Septembar 28, 2019, 03:56:10 posle podne »

Bar si iskren prema sebi, i svestan šta treba da promeniš...
Sačuvana
SAJ
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 387


« Odgovor #160 poslato: Septembar 28, 2019, 01:39:08 posle podne »

Tako, jednu za drugom uz izdržaj onoliko dugo da ti prija.
To su stvarno neke bazične vežbe istezanja , nisam htela neke druge jer nisam bila sigurna šta si do sada radio i koliko si fleksibilan.
Ali i ove neke navedene izvodi sa oprezom zbog leđa
Fleksibilnost mi je ravna nuli. Vazda mi je muka bilo ostajat posle treninga i istezat se, pa ga evo sad placam.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2071


« Odgovor #159 poslato: Septembar 28, 2019, 11:02:58 pre podne »

Sada msm da nije vreme za džak, što ne znači da u nekom budućem periodu se nećeš vratiti i na tu vrstu treninga, umereno.
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 13 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.09 sekundi sa 18 upita.