TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 364641 Teme od strane 24686 Članovi Poslednji član: MilicaSt

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 26, 2020, 03:15:10 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Urodjen povecan laksitet ligamenata i hronicni problemi sa ramenima  (Pročitano 380 puta)
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2297


« Odgovor #6 poslato: Februar 29, 2020, 03:59:27 posle podne »

Uzmi pakovanje gde ima 3 komada, razliciti su nivoi opterecenja pa mozes bolje da doziras.
Kako je sa drugim zglobovima ( lakat, koleno...skocni?) Je l bilo nekad povreda- sub-luksacije/prelomi osim situacije sa ramenom
Sačuvana
ND2511
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #5 poslato: Februar 29, 2020, 03:44:48 posle podne »

Ok,hvala na izdvojenom vremenu doktorka.
Da Vas pitam samo jos koje konkretno elasticne trake da uzmem? Vidim da ima razlicitih debljina,nikad ih nisam koristio pa ne znam tacno koje bi mi najvise trebale.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2297


« Odgovor #4 poslato: Februar 29, 2020, 03:41:39 posle podne »

Trening je sa dosta zahtevnim vezbama sto se angazovanja ramena tice. Treba dobro ojacati rotatore.
Super za elasticne trake, bas sam htela da pitam da l ih imas.
Sastavicu ti program koji mozes raditi.
Ok je to vezba, slicno ce biti i u programu.
Sačuvana
ND2511
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #3 poslato: Februar 29, 2020, 02:21:31 posle podne »

Pre svega,hvala na odgovoru.

U poslednje vreme(poslednjih mesec-mesec i po ) radim samo bodyweight vezbe s fokusom na  sklekove(varijacije) ,propadanja,zgibove,bodyweight rows . Push vezbe sam radio 3x nedeljno(ponedeljak,sreda,petak) ,a zgibove sam radio svaki dan ( konkretno po armstrong pullup programu) gde je intenzitet i volumen tako doziran da je moguce raditi ih svaki dan,jer mi je cilj bio povecanje broja zgibova u seriji.
Vezba za koju smatram da mi je izazvala povredu je pike push up.

Takodje planiram da uzmem elasticne trake i da ih koristim za jacanje rotatora.
Da se ne istezem ni posle treninga?
Kakvo zagrevanje bi mi preporucili konkretno i koje vezbe za jacanje rotatora?

Od kako sam poceo da radim vezbice koje sam poslao u prethodnom postu mnogo mi je bolji osecaj u ramenima,ne osecam vise toliku tenziju u ramenima i nisu mi vise toliko kruta.
Sto se tice povrede - prehodnih 7 dana sam mazao fastum gel i radio par laganih vezbica i bol je skroz popustila i za sada je sve ok .

Takodje,sta mislite o ovoj vezbi ? https://www.youtube.com/watch?v=bzBXphvpLew
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2297


« Odgovor #2 poslato: Februar 29, 2020, 11:01:53 pre podne »

Pozdrav.
Fizicka aktivnoat je i te kako preporucljiva, ali treba izbegavati velike napore. E sad, ako se ide uporedo konstantno jacanje rotatora sa napredovanjem u opterecenjima u teretani mozda i moze da se napravi izuzetak. Mada, to se ne moze unapred znati. Svakako postupno napredovanje je bitno. Istezanje se generalno ne preporucuje.
Poslacu ti vezbe za jacanje koje mozes raditi.
S obzirom na povredu, ajde bar jos nedelju dana pauze pa polako.
Zagrevanje znas da treba da bude temeljno da bi prevenirao povrede?
Kakav ti je plan treninga po danima, koliko x nedeljno?
Sačuvana
ND2511
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 16

« Odgovor #1 poslato: Februar 28, 2020, 10:35:18 posle podne »

Buduci da mi lekari kod kojih sam isao nisu pomogli,i da su pokazali nezainteresovanost, moram da pisem ovde.
Bio sam kod ortopeda i receno mi je da imam uredan povecan laksitet ligamenata,da ne opterecujem ramena( u prevodu da se ne bavim sportom).
Pre godinu ipo dana sam lecen od strane fizijatra - dijagnoza je bila tendinitis tendo m.supraspinatus et m.biceps brachi l.dex. Posle godinu ipo tendinitis je prestao.
Naime,u mogucnosti sam da samostalno izbacim oba ramena iz zgloba i vratim ih,bez bola.Kada vrsim pokret cirkumdukcije u ramenu cuje se pucketanje,krckanje i osetim sve i jednu tetivu kako mi preskacu,jednostavno osetim kao da mi u ramenom zglobu nista nije na svom mestu.Pri podizanju ruke iznad glave osecam veliku nestabilnost ramena i moram na neki nacin da se trudim da mi ne bi ispala iz zgloba.Takodje prilikom pokreta  cirkumdukcije  rame mi ispadne iz zgloba na momenat i vrati se. Nema bola .

Takodje mogao sam 90% vezbi u teretani da radim bez problema - jedino sto nisam mogao da radim je bench press sa sipkom jer mi je izuzetno iritirao ramena.
Ostale vezbe - zgibovi,veslanja,potisak za ramena,sklekovi,propadanja itd. - sve sam radio bez bola i nelagodnosti.Cak i potisak za grudi sa bucicama sam mogao da radim.
Nijedna povredna mi se nije dogodila na treningu,pa da sam morao prekinuti trening,vec su mi se simptomi uvek javljali dan-dva nakon treninga.

Posle pauze od 2 godine,poceo sam nedavno opet da treniram,bodyweight vezbe(zgibovi,sklekovi,propadanja) - moram da naglasim da mi je forma izvodjenja dosta dobra,o tome vodim najvise racuna.
Trenirao sam nekih mesec dana i opet mi je pocela bol u ramenu,ovaj put nije u pitanju prehodna povreda(tendinitisi supraspinatusa i duge glave bicepsa) , vec je u pitanju drugo rame .Lokalizacija bola je negde u predelu zadnjeg ramena, i evo vec 7-8 dana ne treniram.Doduse bol je skoro skroz popustila,mazem fastum gel 2x dnevno  i od nedavno sam poceo da radim vezbe za mobilnost/fleksibilnost ramena,sa akcentom na rotatore.

Prethodne 4 godine sam kretao sa treningom 4 puta i sva 4 puta se povredio. Od toga 3 lakse povrede ,i jedna ozbiljnija ( tendinitisi) koja je trajala godinu i po -dve.

Moze li osoba sa ovakvim problemom/dijagnozom da trenira u teretani i da ostvari neki korektan rezultat (kad je u pitanju hipertrofija misica i snaga) a da se ne povredi? Najduze sto sam uspeo da treniram ,a da se ne povredim bilo je 8 meseci i i bio prezadovoljan napretkom, nakon tih 8 meseci sam se povredio i dobio tendinitise koji su me udaljili od teretane i bilo kakve aktivnosti naredne 2 godine.

Koje vezbe bi mi preporucili za ovu hronicnu nestabilnost,puckanje/krckanje/preskakanje ramena ? Ima li svrhe raditi bilo kakvu mobilnost/fleksibilnost/jacanje ramena(konrektno rotatora) u mom slucaju? Do koje mere mi mogu pomoci kada je u pitanju ta voljna subluksacija ?

Od vezbi trenutno radim ovo :
https://www.youtube.com/watch?v=zsmeXwHu6W0

https://www.youtube.com/watch?v=KBLsNbolr_c&t=289s

https://www.youtube.com/watch?v=kL3cIDFUafU&t=234s

I jos neka istezanja za rotatore.Takodje sam poceo da pijem govedji zelatin(planiram 30 dana da pijem).
« Poslednja izmena: Februar 29, 2020, 12:29:49 pre podne od strane ND2511 » Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.093 sekundi sa 17 upita.