TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 391509 Teme od strane 24986 Članovi Poslednji član: Qwert12345

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 08, 2023, 11:18:37 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Benefiti plivanja  (Pročitano 833 puta)
drAnita Mrdakovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2676


« Odgovor #20 poslato: Jul 05, 2022, 07:18:48 posle podne »

Plivanje zaista ima mnogo benefita i često se preporučuje, sastavni je deo mnogih rehabilitacija i tretmana. Naravno, kao i kod svake metode i leka, postoje kontraindikacije za preporuku istog.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #19 poslato: Jul 05, 2022, 06:03:41 posle podne »

Mnogi treneri kažu da je plivanje majka svih sportova.
Ja opet smatram da je to do osobe I da nije baš svako za to.
Slažem se. Sve zavisi od ličnih afiniteta kojim ćemo sportom da se bavimo. Mislim da ne treba isticati pojedine sportove ispred drugih. Svaki sport ima određene prednosti.
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #18 poslato: Jul 04, 2022, 10:28:17 posle podne »

Plivanje kod npr povreda ramena može biti kontraproduktivno. Tako da oprez.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Generalno se slazem,ali zavisi i od tipa povrede.Meni je leva lopatica bila polomljena i levo rame dislocirano prema unapred za 45 stepeni i nakon operacije i nekih 6 nedelja rehabilitacije su mi preporucili doduse ne odmah plivanje nego vezbe u vodi,jer kako su rekli ramenu je lakse ako radim u vodi nego na suvom.Tako isto i kod pucanja bicepsa,kod vezbe istezanja,samo sam tamo mogao odmah nakon vadenja konaca dok kod povrede ramena je proslo dosta vremena.
Tako je, ne za svaku povredu ali za većinu po pitanju ramena zbog delovanja sile na isto prilikom plivanja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12723


Never give up!

« Odgovor #17 poslato: Jul 04, 2022, 05:03:17 posle podne »

Mnogi treneri kažu da je plivanje majka svih sportova.
Ja opet smatram da je to do osobe I da nije baš svako za to.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #16 poslato: Jul 04, 2022, 03:51:58 posle podne »

Plivanje kod npr povreda ramena može biti kontraproduktivno. Tako da oprez.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Generalno se slazem,ali zavisi i od tipa povrede.Meni je leva lopatica bila polomljena i levo rame dislocirano prema unapred za 45 stepeni i nakon operacije i nekih 6 nedelja rehabilitacije su mi preporucili doduse ne odmah plivanje nego vezbe u vodi,jer kako su rekli ramenu je lakse ako radim u vodi nego na suvom.Tako isto i kod pucanja bicepsa,kod vezbe istezanja,samo sam tamo mogao odmah nakon vadenja konaca dok kod povrede ramena je proslo dosta vremena.
Zbog drugačijeg delovanja sila u vodi, u odnosu na kopno ima prednosti kod mnogih povreda. Hidrokineziterapija, tj. vežbanje u vodi je značajan segment rehabilitacije.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 26003


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #15 poslato: Jul 04, 2022, 02:20:50 posle podne »

Plivanje kod npr povreda ramena može biti kontraproduktivno. Tako da oprez.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Generalno se slazem,ali zavisi i od tipa povrede.Meni je leva lopatica bila polomljena i levo rame dislocirano prema unapred za 45 stepeni i nakon operacije i nekih 6 nedelja rehabilitacije su mi preporucili doduse ne odmah plivanje nego vezbe u vodi,jer kako su rekli ramenu je lakse ako radim u vodi nego na suvom.Tako isto i kod pucanja bicepsa,kod vezbe istezanja,samo sam tamo mogao odmah nakon vadenja konaca dok kod povrede ramena je proslo dosta vremena.
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #14 poslato: Jul 04, 2022, 11:01:29 pre podne »

Plivanje kod npr povreda ramena može biti kontraproduktivno. Tako da oprez.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #13 poslato: Jul 03, 2022, 08:48:24 posle podne »

Rizici

Plivanje je bezbedno za većinu ljudi. Kao i kod svakog treninga, postoje određeni rizici povezani sa plivanjem. Ako ste povređeni ili imate određena medicinska stanja, obavezno se konsultujte sa svojim lekarom pre nego se odlučite za plivanje. Uopšteno govoreći, dobra je ideja da se javite svom lekaru kad god započnete novi program vežbanja.
Ljudi sa kožnim oboljenjima, kao što je psorijaza, mogu imati više iritacija u hlorisanoj vodi bazena.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #12 poslato: Jul 03, 2022, 08:48:06 posle podne »

Odlično i za decu

Deci je potrebno najmanje 60 minuta aerobne vežbe svakog dana. Ni to ne mora da se oseća kao obaveza. Plivanje je zabavna aktivnost i ne mora da liči na formalno vežbanje.
Vaše dete može da primenjuje ili strukturirane časove plivanja ili da bude deo plivačkog tima. Nestrukturirano vreme za plivanje je još jedna solidna opcija za pokretanje dece.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #11 poslato: Jul 03, 2022, 08:47:54 posle podne »

Bezbedno tokom trudnoće

Trudnice i njihove bebe takođe mogu osetiti blagodati plivanja. Osim potencijalne koristi za dete, plivanje je aktivnost koja se može praktikovati tokom cele trudnoće.
Studije ne pokazuju štetne efekte plivanja u hlorovanim bazenima tokom trudnoće. U stvari, trudnice koje su plivale tokom rane i srednje trudnoće imale su manji rizik od prevremenog porođaja i urođenih mana deteta.
Imajte na umu da dok se plivanje generalno smatra bezbednim tokom trudnoće, neke žene mogu imati ograničenja aktivnosti, zbog komplikacija u trudnoći. Razgovarajte sa svojim lekarom pre nego što započnete bilo koji novi program vežbanja tokom trudnoće, a ako imate komplikacije, raspitajte se o aktivnostima koje su bezbedne.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #10 poslato: Jul 03, 2022, 08:47:41 posle podne »

Pomaže u kontroli stresa

Istraživači su anketirali grupu plivača neposredno pre i posle plivanja. Od 101 ispitane osobe, 44 je izjavilo da je blago depresivno i da oseća stres zbog ubrzanog života. Nakon plivanja, broj ljudi koji su i dalje prijavili da se osećaju pod stresom smanjio se na samo osam.
Iako je potrebno više istraživanja u ovoj oblasti, istraživači zaključuju da je plivanje potencijalno moćan način za brzo ublažavanje stresa.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #9 poslato: Jul 03, 2022, 08:47:15 posle podne »

Podiže raspoloženje

Istraživači su procenili malu grupu ljudi sa demencijom i primetili poboljšanje raspoloženja nakon učešća u 12-nedeljnom vodenom programu. Plivanje i vežbe u vodi nisu samo psihološki korisne za osobe sa demencijom. Pokazalo se da vežba podiže raspoloženje i kod drugih ljudi.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #8 poslato: Jul 03, 2022, 08:46:58 posle podne »

Poboljšava san

Plivanje može imati moć da vam pomogne da bolje spavate noću. U studiji sa starijim osobama sa nesanicom, učesnici su prijavili i povećanje kvaliteta života i sna nakon redovnog aerobnog vežbanja.
Skoro 50 % starijih osoba doživljava određeni nivo nesanice, tako da je ovo odlična vest. Studija se fokusirala na sve vrste aerobnih vežbi.
Plivanje je dostupno širokom spektru ljudi sa fizičkim problemima, a koji druge vežbe, poput trčanja, smatraju manje privlačnim. To može učiniti plivanje dobrim izborom za starije osobe koje žele da poboljšaju svoj san.

Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #7 poslato: Jul 03, 2022, 08:46:46 posle podne »

Sagoreva kalorije

Plivanje je efikasan način sagorevanja kalorija. Osoba od 70 kg sagoreva približno 423 kalorije na sat dok pliva u krugovima niskim ili umerenim tempom. Ta ista osoba može sagoreti do 715 kalorija na sat plivajući snažnijim tempom. Osoba od 90 kg, koja se bavi istim aktivnostima, sagorela bi između 528 i 892 kalorije na sat. Osoba od 110 kg mogla bi da sagori između 632 i 1.068 kalorija.
Da bismo uporedili ove brojke sa drugim popularnim aktivnostima malog uticaja, ta ista osoba od 70 kg bi sagorela samo oko 314 kalorija hodajući brzinom od 3,5 milje na sat u trajanju od 60 minuta. Joga može sagoreti samo 183 kalorije na sat. A eliptični trenažer bi mogao sagoreti samo 365 kalorija po satu.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4660


« Odgovor #6 poslato: Jul 03, 2022, 08:46:28 posle podne »

Korisno i za osobe sa multiplom sklerozom

Ljudi sa multiplom sklerozom (MS) takođe mogu smatrati plivanje korisnim. Voda čini udove plutajućim. Voda takođe pruža blagi otpor.
U jednoj studiji, 20-nedeljni program plivanja rezultirao je značajnim smanjenjem bola kod ljudi sa MS. Ove osobe su takođe pokazale poboljšanja sa simptomima kao što su umor, depresija i invalidnost.
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.081 sekundi sa 19 upita.